Gå til innhold

Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Byttet treningssenter for et par måneder siden, Dama som er PT på treningssenteret mitt bare lyste mot meg fra første stund og blikket mitt gikk i hennes retning den første dagen ukontrollert. Lang historie kort, jeg har etterhvert skjønt at hun er også interessert, og jeg mistenker at hun er interessert i skikkelig forhold og det er ikke jeg. Jeg vil ha henne som en god venn med FORDELER. Er det respektløst og uetisk av meg å foreslå det "alternativet" til henne?? 

Anonymkode: 4aa18...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å spørre, du får ja eller nei...;)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Thomasine skrev:

Bare å spørre, du får ja eller nei...;)

Jeg er livredd for å oppfattes respektløs av henne.

Anonymkode: 4aa18...538

AnonymBruker
Skrevet

Tråden fjernes snart pga dårlig tittel.

Anonymkode: ee85e...cf4

• Liker 1
Skrevet

Du kjenner knapt dama?

Sier hun nei har du kanskje brukt opp sjansen din...er du redd for det får du flørte litt mer og prøve å finne ut hva hun vil. ;)

Om du ikke vil noe mer varig likevel, ja da er vel nei det svaret du er ute etter? :)

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...