Gå til innhold

Vasker dere genseren/toppen/blusa/skjorta etter en kveld på byen? Eller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker dere genseren/toppen/blusa/skjorta etter en kveld på byen? Eller bruker den en gang til før dere vasker den? Men da er det ikke noen bønn om at den skal i vasken :)  Det samme gjelder også buksa/kjolen/skjørtet??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker klær jeg ikke har hatt på meg mer en noen timer, en gang til. Om det er bluser så henger jeg de gjerne ut på henger til lufting, før jeg henger de i skapet igjen. Bukser/skjørt etc. Kommer det litt an på, bruker ofte ting med strech eller lyse farger så kan de kan fort miste fasongen etter en kvelds bruk, så da må jeg vaske det til neste gang jeg skal bruke det. 

Anonymkode: f391c...876

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Vasker alltid byantrekk. Synes det lukter svette og alkohol. 

Skrevet

Hvis det lukter blir de vasket, hvis ikke blir de bare luftet. 

AnonymBruker
Skrevet

Overdeler jeg har brukt på byen vaskes alltid. Jeg har aldri opplevd at den ikke lukter øl og svette etterpå. Underdeler kan klare seg med lufting, men ofte må de også ha en vask.

I andre situasjoner kan klær ofte brukes flere ganger før vask. 

Anonymkode: 827d5...218

AnonymBruker
Skrevet

Det vaskes selvfølgelig. 

Anonymkode: 39f97...ca4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med nr 3, 5 og 6 her - vasker alltid klær jeg har hatt på meg ute på byen, fest, konsert el.l. Føler de klærne er skikkelig skitne, uavhengig av om de faktisk er det eller ikke. Ofte når det er alkohol involvert, blir det også litt søl, svette, røyk og andre ting selv om jeg kanskje ikke drikker så mye, ikke svetter, og røyker gjør jeg uansett aldri...

Er man på et rolig kafébesøk og tar en øl på kveldstid blir det noe annet enn utested hvor man danser og drikker.

Anonymkode: e8ed7...864

• Liker 1
Skrevet

Ja, vaskes alltid.

AnonymBruker
Skrevet

Vasker alltid byantrekk med en gang. Kanskje det er noe jeg ble vant med fra den tiden hvor det var lov å røyke inne på utesteder (ja, jeg er så gammel ja :fnise:) men det lukter sjelden godt av antrekk man har brukt på byen. 

Anonymkode: 81c58...99a

AnonymBruker
Skrevet

Nå går ikke jeg ut, men hadde nok gjort det hvis jeg gikk ut ja. Jobbet tidligere som dørvakt. Og selv om du ikke står oppi røyken og alkoholen, stinker det av deg når du kommer hjem. Måtte alltid dusje før jeg klarte å gå og legge meg. Uansett hvor trøtt jeg var.

Anonymkode: d68d9...54d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...