Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått mistanker om at en venninne ligger med en fyr jeg har hatt en greie med. Hun har plutselig mistet interessen for sin egen flørt, og har vært veldig, veldig snill mot meg de siste dagene. Han pleier å sove over i leiligheten hennes i helgene, og jeg har nå fått en veldig dårlig følelse. Jeg vet ikke om jeg skal spørre rett ut eller hva jeg skal gjøre. Tanken på det sårer meg utrolig mye og jeg føler meg så sviktet. Hun er dessverre veldig flørtete og glad i oppmerksomhet, og det føles som at hun prøver å konkurrere med meg hele tiden. 

Anonymkode: d5bb6...501

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sover DIN flørt hos din venninne i helgene?

Anonymkode: 51de6...fcc

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun bor sammen med bestekompisen hans, og jeg har alltid trodd at han sover på sofaen, men jeg har aldri spurt om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg vet ikke om jeg kan kalle han min flørt en gang, vi har bare rotet på fylla, og hun tilbringer tydeligvis mye mer tid med han enn jeg gjør

Gjest Arwen Undómiel
Skrevet

Så frekt, spør henne davel.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi hun bor sammen med bestekompisen hans, og jeg har alltid trodd at han sover på sofaen, men jeg har aldri spurt om det. 

Det burde du spørre både bestekompisen hans og venninna di om, og se om du får forskjellige svar...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal spørre kompisen og, men de tre er jo veldig gode venner, så jeg er redd han kanskje vil hjelpe de med å skjule det :( 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal spørre kompisen og, men de tre er jo veldig gode venner, så jeg er redd han kanskje vil hjelpe de med å skjule det :( 

Vel, i såfall er han overhodet ikke noe å samle på uansett... 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Et sånt utenforskap, mellom min venninne, min flørt, og hans/deres bestekompis tror jeg at jeg ville trukket meg unna.

Slutt å ta kontakt med noen av dem, og se om noen av de tar kontakt med deg, eller lar deg fare.

Da får du svaret ditt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt får du prøve deg på bestekompisen selv, og hvis han er game så vet du at det er noe surr med hele opplegget.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal la han («flørten») fare, jeg sendte en melding til han tidligere i dag som han ikke har svart på enda, så jeg forstår at han ikke er interessert. Men jeg føler meg veldig sviktet av «venninnen» min. Hun har så mange gutter etter seg og har ligget med alle mulige den siste tiden, at jeg trodde ikke hun kom til å ville ha han her også :(  

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg tippe så vil jeg tro hun ligger med, eller har ligget med, begge to.

Hvorfor bor hun sammen med han bestekompisen, egentlig? Hvordan er egentlig hele bosituasjonen, og er det bare din flørt som sover der jevnlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått mistanker om at en venninne ligger med en fyr jeg har hatt en greie med. Hun har plutselig mistet interessen for sin egen flørt, og har vært veldig, veldig snill mot meg de siste dagene. Han pleier å sove over i leiligheten hennes i helgene, og jeg har nå fått en veldig dårlig følelse. Jeg vet ikke om jeg skal spørre rett ut eller hva jeg skal gjøre. Tanken på det sårer meg utrolig mye og jeg føler meg så sviktet. Hun er dessverre veldig flørtete og glad i oppmerksomhet, og det føles som at hun prøver å konkurrere med meg hele tiden. 

Vil det si at hun flørter med de mennene som hun vet at du liker og de mennene som du har vært på date med? I så fall er hun ingen venninne. Jeg ville brutt kontakten med henne. Har du gode venner å snakke med og å være sammen med? :hug: 

Anonymkode: acdca...58e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun har enda ikke møtt noen jeg liker eller har vært på date med, men hun har ligget med en som jeg hadde en slags greie med før.. Jeg kommer aldri til å introdusere hun for en potensiell date eller fyr jeg liker, ikke etter dette :( 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg tippe så vil jeg tro hun ligger med, eller har ligget med, begge to.

Hvorfor bor hun sammen med han bestekompisen, egentlig? Hvordan er egentlig hele bosituasjonen, og er det bare din flørt som sover der jevnlig?

Jeg kan ikke forklare situasjonen uten at det blir gjenkjennelig, men jeg vet at flere folk(venner)  sover på sofaen hennes jevnlig. Og hun har hatt en «kjæreste» de siste månedene som jeg hadde inntrykk av at sov hos henne hele tiden. Hun har vært «utro» mot han mange ganger forresten. Derfor tror jeg dessverre at hun er i stand til å gjøre dette.. Hun har sagt at jeg og han fyren er så søte osv, og gitt meg komplimenter ut av det blå. Og hun prøvde å ringe en mann som har samboer forrige helg. Det er veldig mye som har skjedd som gjør meg urolig :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du venninne med henne egentlig?

Anonymkode: 55621...d0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor godt vet hun at du liker han da? Utfra informasjonen hittil i tråden er det ikke godt å si om venninna di er skyldig i noe som helst.

Anonymkode: 4218e...ec4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke dømme henne å ha ligget med "flørten" din når du ikke vet noe annet en at han sover hos bestekompisen sin, som tilfeldigvis bor sammen med venninnen din. 

Anonymkode: 424df...094

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et sånt utenforskap, mellom min venninne, min flørt, og hans/deres bestekompis tror jeg at jeg ville trukket meg unna.

Slutt å ta kontakt med noen av dem, og se om noen av de tar kontakt med deg, eller lar deg fare.

Da får du svaret ditt.

Enig.

AnonymBruker
Skrevet

Vet venninnen din at du er interessert i ham??

Anonymkode: e9d25...6f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...