Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de finnes?

For noen år siden kom en mann inn i min familie, og det har dessverre vist seg at han rett og slett er riv ruskende gal. Og ond, kanskje fordi han er så virkelighetsfjern 😔

Jeg likte ikke hvordan han herset med folk, og nektet vel i grunnen å danse etter pipa hans. Dermed ble han fullstendig rasende, og har siden den gang drevet en svertekampanje mot meg og mine nærmeste. 

Omtrent samtidig begynte vi å rammes av uhell og ulykker som bare avløste hverandre på rekke og rad. Ikke bagateller, men skikkelige fæle ting. Såpass ofte og såpass ille at veldig mange rundt oss reagerer på det. 

Selv har jeg ikke tenkt at dette henger sammen, jeg har sett på det som sammentreff. At noen bare har mer uflaks, og at det ikke er lurt å fokusere på det. Da legger man bare merke til hver eneste trasige ting! 

Men så kom noen og sa at denne mannen har fått noen til å kaste en forbannelse over meg eller oss. Jeg tror ikke på sånt, så jeg tenkte fortsatt ikke over det. Men uhellet og ulykkene fortsetter, og så begynner man å tenke, da. Jeg vet at mannen tror på en del overnaturlig, og har en del kontakter som han bruker som klarsynte og healere. Det forundrer meg absolutt ikke om han i alle fall har PRØVD å få noen til å kaste en slik forbannelse. Og så blir jeg så redd for at det skal skje enda mer fæle ting med barna. 

Så nå er jeg i alle fall villig til å prøve å kontakte noen som har greie på det. Det vil jo ikke skade, liksom. Hvordan går jeg frem? Jeg bor ikke i en stor by, og aner ikke hvem som «driver med» sånt. 

Anonymkode: cbe1b...ea3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha hvitløk hjemme og ikke tro på det. Ha mer troa på Gud. Fint å ha hvitløk med i veske eller skolesekk til ungene også. 

Vet ikke hvilke religion du hører til, men bønn til Gud er også viktig i alle religioner. 

Anonymkode: 9f7c2...d35

• Liker 1
Skrevet

For å bli kvitt en forbannelse må du gå tre runder, rundt et eiketre mens du drikker melk med honning 

AnonymBruker
Skrevet

Be Gud om velsignelse i livet ditt

Anonymkode: fd391...7f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan lete på Facebook. Finner du noen du har trua på så Googler du dem for å se om noen har skrevet om dem.

Tror ikke på sånt jeg heller, men forstår at man vil prøve alt. :)

Anonymkode: ae466...784

AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje det man kaller selvoppfyllende profeti, ett vanlig fenomen. Når man antar noe så gjør man handlinger som forsterker sine antagelser, som gjør det lettere for at antagelsene dine faktisk skjer.

Anonymkode: 549aa...665

AnonymBruker
Skrevet

Forbannelser er som regel overtro, men hvis det vedvarer så har jeg en løsning som virker men det er ikke gratis. Det krever veldig mye energi fra meg som et medium.

Anonymkode: b94e7...d57

AnonymBruker
Skrevet

Det er en enkel løsning og det er å meditere og se for deg at du sender alt tilbake der det kommer fra.

Anonymkode: 3b3e4...60b

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Det finnes folk som kan ønske vondt og sende onde energier på folk som gjør at uhell etter uhell skjer. Jeg tror ikke på forbannelser men på energier. At andre ønsker vondt om andre som dem mulig ikke liker...

Du kan bryte det og bare av at du er klar over det er et stort steg. Beskytt deg selv med mentale speil rundt deg og send de energiene tilbake

Anonymkode: efb30...e02

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde samme greia, 4 ganger hos samisk sjaman tok knekken på det. Svart energi tåke som rett og slett ble healet vekk. Du har ingenting å tape på å prøve det. Så kan de som ikke tror på det si at det forsvant fordi du selv er overbevist om at det er forsvunnet. Men uansett hvordan forbannelsen løsnes så er det viktig å løsne tanken på at den er der. 

Google same sjaman byen din. 

lykke til

Anonymkode: 5e83f...b49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...