AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Blir du imponert? Eller vi.le du tenke ,dette er ikke noe for meg? Anonymkode: cc724...045
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Imponert? Hva er det han "nesten ikke bruker penger" PÅ? Anonymkode: cf2b6...482 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Det kan hende at han "nesten ikke bruker penger på mat", fordi han snylter på noen? Kjente en slik en som skrøt av det. Anonymkode: cf2b6...482 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Han bruker ikke penger på noe.Kjøper lite mat,kjøper ikke klær .Opplevelser er det ingen ting av. Anonymkode: cc724...045
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han bruker ikke penger på noe.Kjøper lite mat,kjøper ikke klær .Opplevelser er det ingen ting av. Anonymkode: cc724...045 Da har han vel ikke penger å bruke på det, da? Anonymkode: 4e1a1...bce
Perle Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 (endret) Rødt flagg. Mest sannsynlig er han gjerrig og snyltete og stolt av det. Avtennende,og dette hadde vært fullstendig uaktuelt for meg. Endret 6. april 2019 av Perle 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 jævla turnoff med sparsommelige menn, som må skryte for det isåfall! Jeg vil ha en som er økonomisk ansvarlig, men jeg har datet en som er litt for jordnær altså...... Jeg hadde tenkt på ei jakke i over 1 år, den var fremdeles til salgs og jeg hadde ikke shoppet noe da på 2 år, bare sko 😛 Så sener jeg snap på morsomt, "ja eller nei" og han bare "den så ikke billig ut, så nei" Han kjører stygg bil fordi det er dyrt å reparere nyere biler. Han går ofte for billigere alternativer..... det gjør jeg også, men jeg roper ikke ut om det. Anonymkode: 8da03...96f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han bruker ikke penger på noe.Kjøper lite mat,kjøper ikke klær .Opplevelser er det ingen ting av. Anonymkode: cc724...045 Har han høy nok inntekt til å kunne kjøpe mer mat, klær og opplevelser? Har han fortalt om årsaken til at han nesten ikke bruker penger? Sparer han til noe? Anonymkode: cf2b6...482 1
Duff Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 Hva mener han med å ikke bruke penger da? Min mann bruker nesten ikke penger. Han er ikke kip, han prioriterer meg og barna før seg selv. Exen brukte mye penger,-kun på seg selv. 1
Gjest hind Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 Haha, ja særlig, tenker jeg. Mannen min driver nemlig også og skryter av at han nesten ikke bruker penger, men han strør rundt seg på dyre fritidsinteresser, sportsutstyr og bilgreier. Han bruker faktisk mye mer enn meg, men han regner av en eller annen merkelig grunn ikke sånt som forbruk. Har inntrykk av at det er typisk menn. De himler over oss som bruker noen kroner på sminke, klær og kafébesøk, men de synes det er helt innafor å bruke skikkelig store summer på sportsutstyr.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #12 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, hind said: Haha, ja særlig, tenker jeg. Mannen min driver nemlig også og skryter av at han nesten ikke bruker penger, men han strør rundt seg på dyre fritidsinteresser, sportsutstyr og bilgreier. Han bruker faktisk mye mer enn meg, men han regner av en eller annen merkelig grunn ikke sånt som forbruk. Har inntrykk av at det er typisk menn. De himler over oss som bruker noen kroner på sminke, klær og kafébesøk, men de synes det er helt innafor å bruke skikkelig store summer på sportsutstyr. Nettopp, det handler om hva man selv syns det er verdt å bruke penger på. Så er ikke mat, klær og opplevelser noe som mannen det omtales i HI syns det er verdt å bruke penger på.. Anonymkode: 4e1a1...bce 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #13 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nettopp, det handler om hva man selv syns det er verdt å bruke penger på. Så er ikke mat, klær og opplevelser noe som mannen det omtales i HI syns det er verdt å bruke penger på.. Anonymkode: 4e1a1...bce Akkurat slik var han som jeg kjente også. Han brukte flere hundretusener av kroner pr år på en kostbar hobby, samtidig som han skrøt av å nesten ikke bruke penger på mat (for mat snyltet han til seg fra andre), og han hakket også på meg samme hvor billig jeg gjorde mine matinnkjøp. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende at han "nesten ikke bruker penger på mat", fordi han snylter på noen? Kjente en slik en som skrøt av det. Anonymkode: cf2b6...482 Anonymkode: cf2b6...482
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #14 Skrevet 6. april 2019 Han hadde 14000 kr sist på konto . Så hadde penger. Men var ikke så interessert i å bidra når han var her. Kjente at jeg til slutt ikke orket mer. Har ikke angret en dag. Vil være med en skikkelig mann som bidrar på alle måter. .At vi er ett team. Anonymkode: cc724...045
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #15 Skrevet 6. april 2019 Faren til datteren min pleier ofte å påstå til henne at "jeg har bare 140 kr på konto denne måneden etter regningene er betalt", når hun ønsker seg noe som han ikke vil kjøpe. Jeg tror selvfølgelig ikke noe på det, og at det selvfølgelig handler om prioriteringer... Anonymkode: 4e1a1...bce
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #16 Skrevet 6. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde 14000 kr sist på konto . Så hadde penger. Men var ikke så interessert i å bidra når han var her. Kjente at jeg til slutt ikke orket mer. Har ikke angret en dag. Vil være med en skikkelig mann som bidrar på alle måter. .At vi er ett team. Anonymkode: cc724...045 Så bra at du kvittet deg med snylteren Anonymkode: cf2b6...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå