AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #21 Del Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, kalaush skrev: Du aner nok ikke hvor mye damerumpe betyr for oss mannfolk. Enig. En fin rumpe er bedre enn fine pupper. Anonymkode: 05d77...181 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 6. april 2019 #22 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) Er du så perfekt da Ts? Er hun mye yngre enn deg forresten? Du nevner at hun er ung og pen, så bare lurer. Hvis hun blir mer "perfekt ", så håper jeg hun finner en kjekkere mann enn deg, som i tillegg er råfin på innsiden. Dette kunne du nevnt helt i begynnelsen, før det utviklet seg til noe seriøst. Endret 6. april 2019 av wintergirl 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #23 Del Skrevet 6. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi som har levd en stund, vet at menn var helt fornøyd med flate damerumper inntil for sånn omtrent et tiår siden. Det er en motegreie, på linje med fyldige andelepper. Om noen år er det helt ut igjen. Anonymkode: 11285...238 Dere som har lev en stund vet at folk var mer aktive og hadde bedre kropper før. Anonymkode: b72ed...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #24 Del Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, wintergirl skrev: Er du så perfekt da Ts? Er hun mye yngre enn deg forresten? Du nevner at hun er ung og pen, så bare lurer. Hvis hun blir mer "perfekt ", så håper jeg hun finner en kjekkere mann enn deg, som i tillegg er råfin på innsiden. Dette kunne du nevnt helt i begynnelsen, før det utviklet seg til noe seriøst. Hun elsker meg. hun har ikke behov for en "kjekkere" mann uansett fordi jeg vet hun er glad i meg. Anonymkode: 05d77...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #25 Del Skrevet 6. april 2019 Hvor gammel er du ts? Anonymkode: 0c073...606 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #26 Del Skrevet 6. april 2019 Og folk går på nok en trolletråd.. Anonymkode: 51c7e...62a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #27 Del Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har lev en stund vet at folk var mer aktive og hadde bedre kropper før. Anonymkode: b72ed...a76 Ja, de fleste norske kvinner er feite. Utrolig trist. 😞 En slank stram kvinnekropp er jo så vakker, så hvorfor ødelegger dere den med usunn mat og lite/ingen aktivitet? Anonymkode: 05d77...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 6. april 2019 #28 Del Skrevet 6. april 2019 Til at hun er "nesten perfekt" snakker du ganske så stygt om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #29 Del Skrevet 6. april 2019 dump henne Anonymkode: 60e4f...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #30 Del Skrevet 6. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og folk går på nok en trolletråd.. Anonymkode: 51c7e...62a You wish.... Er sikker på at du er feit og dvask selv haha. Anonymkode: 05d77...181 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 6. april 2019 #31 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker said: Du må tenke litt taktisk her. Når hun blir 100% perfekt, kommer hun sannsynligvis til å forlate deg for en annen. Anonymkode: 11285...238 dagens kommentar. meget bra🧐 der den videre tanken er at om hun utbedrer rumpa og da oppfatter at han ikke er 100% så finner hun feil i han, og om han blir bedre så mangler plutselig hun noe igjen, så finner hun feil i han osv. Tror det ligger noe i å elske partneren sin på tross av de små imperfeksjoner vi alle har Endret 6. april 2019 av megda 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 6. april 2019 #32 Del Skrevet 6. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke mye. Ingen styrketrening. 😞 Rumpa hennes er helt flat og dvask. Anonymkode: 05d77...181 Hvordan hadde du reagert om kjæresten din kommenterte din kropp så særdeles lite flatterende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #33 Del Skrevet 6. april 2019 Lurer også på hvor gammel ts er. Kanskje han er såret over penistrådene? Jeg syns du skulle finne deg ny dame. Absolutt!! Utseendet bakfra er tross alt viktigst! Anonymkode: 1475e...91b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #34 Del Skrevet 6. april 2019 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hvordan hadde du reagert om kjæresten din kommenterte din kropp så særdeles lite flatterende? Er ikke min feil at hun er født med en kropp som er lite kvinnelig. Hun kan jo endre på dette men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det for jeg vil ikke såre følelsene hennes. Elsker henne jo. Anonymkode: 05d77...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 6. april 2019 #35 Del Skrevet 6. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke min feil at hun er født med en kropp som er lite kvinnelig. Hun kan jo endre på dette men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det for jeg vil ikke såre følelsene hennes. Elsker henne jo. Anonymkode: 05d77...181 Det er heller ikke hennes feil at hun er født i den kroppen hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 6. april 2019 #36 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke min feil at hun er født med en kropp som er lite kvinnelig. Hun kan jo endre på dette men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det for jeg vil ikke såre følelsene hennes. Elsker henne jo. Anonymkode: 05d77...181 Du må starte med litt social conditioning der hun får masse positv feedback etter hver økt med squats. Da får begge noe dere vil ha og etterhvert så har hun plutselig forandret rumpa til noe du liker uten at hun helt vet hvorfor hun tok det valget overhodet. Endret 6. april 2019 av megda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #37 Del Skrevet 6. april 2019 Akkurat nå, megda skrev: Du må starte med litt social conditioning der hun får masse positv feedback etter hver økt med squats. Da får begge noe dere vil ha og etterhvert, så har hun plutselig forandret rumpa til noe du liker uten at hun helt vet hvorfor hun tok det valget overhodet. vet du hvor lang tid det tar? Anonymkode: 05d77...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #38 Del Skrevet 6. april 2019 Om vi vinkler det på en annen måte, kan det nevnes at en sterk setemusklatur er viktig for både rygg og andre deler av kroppen. Jeg synes nok, i likhet med mange andre, at du er en anelse overfladisk, men kan forstå hva du mener. Eneste jeg kan si er at du burde ta initiativ til aktivitet. Selv klatrer jeg en del, og har oppdaget at trening av setet og bein har mye å si for videre prestasjon. Får en ekstra spenst som hjelper meg å løse tyngere/vanskeligere ruter. Den muskelen er relativt viktig for mye av den daglige aktiviteten i tillegg. Anonymkode: 25148...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 6. april 2019 #39 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: vet du hvor lang tid det tar? Anonymkode: 05d77...181 Det tar jo tid å forandre en flat rumpe til en større rumpe. Du kan jo tenke deg hvor lang tid en mann bruker på å bygge muskler, og da tenke at hun bruker enda mer tid enn det igjen. Jeg ville nok gitt det et år før du ser store endringer om hun trener og spiser bra. Der store endringer er relative i forhold til utgangspunktet. hun er ikke kim K. etter et år. uansett, så er det jo de små forskjellene som utgjør en stor forskjell over tid. Det er jo verdt det på sikt Endret 6. april 2019 av megda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 6. april 2019 #40 Del Skrevet 6. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke min feil at hun er født med en kropp som er lite kvinnelig. Hun kan jo endre på dette men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det for jeg vil ikke såre følelsene hennes. Elsker henne jo. Anonymkode: 05d77...181 Hvorfor ble du egentlig sammen med henne fra første stund hvis rumpe er så viktig for deg? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå