Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer ofte at jeg er på jobb, hver natt. Et kjapt Google-søk er gjerne relatert til at man drømmer man er naken på jobb, eller har dømmer knyttet til pretasjonsangst. Men i drømmene mine er jeg påkledd, og det er veldig lite prestasjonsangst i arbeidet mitt.

Jeg er lei. Er så trist å drømme at jeg er på jobb, for så å skulle være på jobb

Anonymkode: 53877...5bf

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer ofte at jeg er på jobb, hver natt. Et kjapt Google-søk er gjerne relatert til at man drømmer man er naken på jobb, eller har dømmer knyttet til pretasjonsangst. Men i drømmene mine er jeg påkledd, og det er veldig lite prestasjonsangst i arbeidet mitt.

Jeg er lei. Er så trist å drømme at jeg er på jobb, for så å skulle være på jobb

Jobben din er blitt en så stor del av livet ditt at du bør revurdere hvordan du vil ha det fremover. Å være på jobb i våken og sovende tilstand er ikke sunt. 

Anonymkode: ae57c...143

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobben din er blitt en så stor del av livet ditt at du bør revurdere hvordan du vil ha det fremover. Å være på jobb i våken og sovende tilstand er ikke sunt. 

Anonymkode: ae57c...143

Takk for svar. Jeg har søkt på studier som starter denne høsten og er spent på hvor jeg kommer inn, så jeg vil at denne jobben skal være mindre viktig i livet mitt Jeg er usikker på om jeg skal jobbe ettermiddager + lørdager i denne jobben (hvis det er mulig) eller finne ny jobb. 

Jeg tror ikke jeg drømte om jobben min i natt, heldigvis

• Liker 1
Skrevet

HHAHAH

Skrevet

TS ... PS I LOVE U

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke anbefale noe annet enn at du skaffer deg en jobb du elsker.

Anonymkode: efcef...9d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...