AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Jeg drømmer ofte at jeg er på jobb, hver natt. Et kjapt Google-søk er gjerne relatert til at man drømmer man er naken på jobb, eller har dømmer knyttet til pretasjonsangst. Men i drømmene mine er jeg påkledd, og det er veldig lite prestasjonsangst i arbeidet mitt. Jeg er lei. Er så trist å drømme at jeg er på jobb, for så å skulle være på jobb Anonymkode: 53877...5bf 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg drømmer ofte at jeg er på jobb, hver natt. Et kjapt Google-søk er gjerne relatert til at man drømmer man er naken på jobb, eller har dømmer knyttet til pretasjonsangst. Men i drømmene mine er jeg påkledd, og det er veldig lite prestasjonsangst i arbeidet mitt. Jeg er lei. Er så trist å drømme at jeg er på jobb, for så å skulle være på jobb Anonymkode: 53877...5bf Jobben din er blitt en så stor del av livet ditt at du bør revurdere hvordan du vil ha det fremover. Å være på jobb i våken og sovende tilstand er ikke sunt. Anonymkode: ae57c...143 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobben din er blitt en så stor del av livet ditt at du bør revurdere hvordan du vil ha det fremover. Å være på jobb i våken og sovende tilstand er ikke sunt. Anonymkode: ae57c...143 Takk for svar. Jeg har søkt på studier som starter denne høsten og er spent på hvor jeg kommer inn, så jeg vil at denne jobben skal være mindre viktig i livet mitt Jeg er usikker på om jeg skal jobbe ettermiddager + lørdager i denne jobben (hvis det er mulig) eller finne ny jobb. Jeg tror ikke jeg drømte om jobben min i natt, heldigvis Anonymkode: 53877...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #6 Skrevet 7. april 2019 Jeg kan ikke anbefale noe annet enn at du skaffer deg en jobb du elsker. Anonymkode: efcef...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå