AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Hvilke tiltak tar du og partner, hver for dere, når dere er i prøveperioden? Anonymkode: d9c3a...478
Sunny90 Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Jeg drikker mindre kaffe, drikker ikke alkohol i prøveperioden, tar Solvipect dagene før eggløsning..har sex annenhver dag i prøveperioden. Han gjør vel i grunn ingen tiltak. Hvilke tiltak tar du?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 1 time siden, Sunny90 skrev: Jeg drikker mindre kaffe, drikker ikke alkohol i prøveperioden, tar Solvipect dagene før eggløsning..har sex annenhver dag i prøveperioden. Han gjør vel i grunn ingen tiltak. Hvilke tiltak tar du? Ts her! Gitt meg med kaffe, alkohol, og nikotin. Spiser en god del mer nøtter og frukter. Tar folat, og slutta med godteri, brus, og generelt unødvendig sukker. Grunnen for at jeg spør er litt fordi at partneren min er blitt litt opptatt av hva han har i seg mtp sædkvaliteten sin. Han har redusert kaffedrikken, snusen, og godteriet. Vi er veldig nye prøvere, så vi har på en måte bare googlet litt rundt. Men vil også høre hva andre gjør. Anonymkode: d9c3a...478
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Gjorde nada, tok siste sigg rett før egget skulle inn igjen. Anonymkode: 22332...7e6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Gjorde ikke en dritt.. tok meg siste ølen kvelden før egget ble satt inn. Ved å tenke dor mye og kutte ut alt så blir du hvert fall ikke gravid. Husk at du skal leve også Anonymkode: 770df...dd3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjorde ikke en dritt.. tok meg siste ølen kvelden før egget ble satt inn. Ved å tenke dor mye og kutte ut alt så blir du hvert fall ikke gravid. Husk at du skal leve også Anonymkode: 770df...dd3 Ts her! sukker, kaffe, alkohol og nikotin er ting kroppen min ikke MÅ ha uansett, det er jo bare helsemessig bra uansett tenker nå jeg:) Anonymkode: d9c3a...478
Sunny90 Skrevet 7. april 2019 #7 Skrevet 7. april 2019 Jeg tenker det er viktig å leve utenom prøvingen og.. jeg sluttet med snus.. men sukker spiser jeg uansett.. men nøtter, er det noe som kan hjelpe på?😊 i såfall, hvilke?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Skrevet 7. april 2019 48 minutter siden, Sunny90 skrev: Jeg tenker det er viktig å leve utenom prøvingen og.. jeg sluttet med snus.. men sukker spiser jeg uansett.. men nøtter, er det noe som kan hjelpe på?😊 i såfall, hvilke? Lest at mandler og valnøtter er fantastisk! Vitaminene i de(husker ikke akkurat hvilke) er bra for gravide og de som prøver:) TS. Anonymkode: d9c3a...478
Sunny90 Skrevet 7. april 2019 #9 Skrevet 7. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Lest at mandler og valnøtter er fantastisk! Vitaminene i de(husker ikke akkurat hvilke) er bra for gravide og de som prøver:) TS. Anonymkode: d9c3a...478 Da skal jeg kjøpe inn nøtter 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå