Gå til innhold

Vet noen om Nettsted over hårfrisyrer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal til frisøren i morgen og har langt hår. Jeg vil ikke klippe det kort, men i en stilig frisyre. Er det noen som vet om en nettside med oversikt over ulike frisyrer? Jeg kan ikke finne noe. Jeg vil ikke gi frisøren frie tøyler, må være sikker på hvordan det vil bli.

Takk for hjelpen. :-)

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet
Hei! Jeg skal til frisøren i morgen og har langt hår. Jeg vil ikke klippe det kort, men i en stilig frisyre. Er det noen som vet om en nettside med oversikt over ulike frisyrer? Jeg kan ikke finne noe. Jeg vil ikke gi frisøren frie tøyler, må være sikker på hvordan det vil bli.

Mitt tips er:

1) gå inn på internett

2)så går du inn på google

3)søk på hairstyles, jeg vet det er på engelsk men jeg vet ikke noe annet.

4)så kan du foreksempel velge:

veldig kort hår,

kort hår...

• 1 år senere...
Gjest Gjest_luna_*
Skrevet

søk på hait tv på google! der får du se stilige frisyrer og hvordan de blir klippet:)

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest straume
Skrevet (endret)

Hi du kan go til en frisør som klippe deg opp klipp ,det betyr at du skal klippe litt og du kan vise hvor mye vil du ha klipp,,1,2,3,4 santimeter,,,,,eller du kan kontakte meg so jeg kan klippe deg so fint og little klipp,,eg frisør men har ikke salong endo ,,klipper eg privat ,,,,,,,

Inlegget endret, se reglerne

/Furstina (mod)

Endret av Furstina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...