AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Jeg har siden i natt chattet litt med en på tinder som er i byen denne helgen .. For et par timer siden inviterte han meg til å besøke ham på hotellet, The Thief, for en date til i morgen. Han er 38, jeg er 23 … Han vil at jeg skal komme i kjole, med sexy undertøy under … Han er nok litt "out of my League", men jeg har veldig lyst på en litt vill sexdate … På bildene virker han skikkelig og flott, og også høflig på chat. Men etter hvert har han selvsagt kommet mer og mer inn på sex. Jeg har ikke vært så veldig prektig jeg heller ,,,, Hva tenker dere?? Skal jeg ta meg et glass vin, dra på meg den lille sorte med stay-ups under, høye hæler og sette meg i en taxi?? Anonymkode: e9f22...1c9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Gratis prostituert på han der da, basically. Anonymkode: 62ae7...76d 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Kjør på! Men ikke forvent noe i etterkant. Anonymkode: c2806...6ea 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Og så er han kanskje 48 og ikke 38... Anonymkode: 8513c...2c8 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratis prostituert på han der da, basically. Anonymkode: 62ae7...76d Hva.. Han gir seg jo "Gratis" vekk han også. Dette har ingenting med prostitusjon å gjøre. Anonymkode: 557f8...d7c 1
megda Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 Har du lyst på sex med han? ok, da drar du. veldig enkelt, men bruk kondom og vær forsiktig. 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva.. Han gir seg jo "Gratis" vekk han også. Dette har ingenting med prostitusjon å gjøre. Anonymkode: 557f8...d7c Hva gir han bort gratis?🙈 Han har booka ei deilig, ung jente til hotellrommet sitt i byen han er på helgebesøk til. Er ikke det det samme som prostitusjon så vet ikke jeg. Anonymkode: 62ae7...76d 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 Er fersk på tinder, men tror jeg drar. Har sagt at jeg e er der kl 22, så må snart gå i dusjen .. Kondom er en selvfølge, ja Anonymkode: e9f22...1c9 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva gir han bort gratis?🙈 Han har booka ei deilig, ung jente til hotellrommet sitt i byen han er på helgebesøk til. Er ikke det det samme som prostitusjon så vet ikke jeg. Anonymkode: 62ae7...76d Kuken sin? Anonymkode: e1015...f49
megda Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gir han bort gratis?🙈 Han har booka ei deilig, ung jente til hotellrommet sitt i byen han er på helgebesøk til. Er ikke det det samme som prostitusjon så vet ikke jeg. Anonymkode: 62ae7...76d Du trenger to personer for å kunne ha sex. begge vil ha sex. gjensiding utbytte av tjenester. Eller tenker du at alle kvinner som har sex med menn burde få betalt for det hver gang? Da blir svaret nettopp - prostitusjon. meget fiffig det der. Endret 6. april 2019 av megda 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 Så romantisk..gammelt rasshøl manipulerer ung kvinne til å leke hore for en kveld, fordi kvinner på hans egen alder ville ledd seg fillete av et så dårlig tilbud som dette her. Håpe han spanderer drikke som takk for ligget i det minste. Anonymkode: 68ee8...6cc 4
Badesåpe Skrevet 6. april 2019 #12 Skrevet 6. april 2019 Joda. Så ender han opp med å voldta deg. Regel nummer en for slike dates? Møt hverandre ute i offentligheten. Jises. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #13 Skrevet 6. april 2019 2 minutter siden, megda skrev: Du trenger to personer for å kunne ha sex. begge vil ha sex. gjensiding utbytte av tjenester. Eller tenker du at alle kvinner som har sex med menn burde få betalt for det hver gang? Da blir svaret nettopp - prostitusjon. meget fiffig det der. Du mener sex med ei 22 årig jente er like mye eller lite verdt som sex med en 38 fyr? Hahaha. Du har ikke forstått noe av hvordan den virkelige verden fungerer. Ha det fint på "daten" din, ts. Anonymkode: 62ae7...76d
megda Skrevet 6. april 2019 #14 Skrevet 6. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Så romantisk..gammelt rasshøl manipulerer ung kvinne til å leke hore for en kveld, fordi kvinner på hans egen alder ville ledd seg fillete av et så dårlig tilbud som dette her. Håpe han spanderer drikke som takk for ligget i det minste. Anonymkode: 68ee8...6cc Er vel ikke ment for å være romantisk. Kvinner på hans alder har falt i verdi relativt sett, så mulig de ikke pirrer han på samme måte
megda Skrevet 6. april 2019 #15 Skrevet 6. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Du mener sex med ei 22 årig jente er like mye eller lite verdt som sex med en 38 fyr? Hahaha. Du har ikke forstått noe av hvordan den virkelige verden fungerer. Ha det fint på "daten" din, ts. Anonymkode: 62ae7...76d hva mener du med verdt? hvordan måler du dette? Jeg forstår nok til at jeg ikke tror jeg skjønner alt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #16 Skrevet 6. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gir han bort gratis?🙈 Han har booka ei deilig, ung jente til hotellrommet sitt i byen han er på helgebesøk til. Er ikke det det samme som prostitusjon så vet ikke jeg. Anonymkode: 62ae7...76d De har chattet sammen og hun har også lyst til å møte ham Det er en gjensidig sexdare og har ingenting med prostitusjon å gjøre. Er vi damer prostituerte når vi vil ha sexdate med noen? Anonymkode: 498c3...e09 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #17 Skrevet 6. april 2019 Gå for det Ts. Litt spenning er fint, og det kan bli en bra natt. Husk kondom!!! Anonymkode: 498c3...e09
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #18 Skrevet 6. april 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så romantisk..gammelt rasshøl manipulerer ung kvinne til å leke hore for en kveld, fordi kvinner på hans egen alder ville ledd seg fillete av et så dårlig tilbud som dette her. Håpe han spanderer drikke som takk for ligget i det minste. Anonymkode: 68ee8...6cc 😂 Anonymkode: c3eac...668
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #19 Skrevet 6. april 2019 9 minutter siden, megda skrev: Er vel ikke ment for å være romantisk. Kvinner på hans alder har falt i verdi relativt sett, så mulig de ikke pirrer han på samme måte For menn på 38 ser jo alle såååå smashing ut Beklager altså, men det er flere kvinner på rundt 40 som ser bra ut for alderen, enn det er menn som kan signere der. Få kvinner med grått hår, vom og skalla hode, ikke så rent få menn. Og overvekten av kvinner og menn på 23, ser MYE bedre ut en selv de peneste kvinnene og mennene på rundt 40. Naturlig nok. Det er sånn det skal være. Bare synd enkelte 40 åringer, tror de bli yngre igjen av å ødelegge andres ungdom med å blande seg i livet til unge mennesker de ikke har noe som helst til felles med. Anonymkode: 68ee8...6cc 1
megda Skrevet 6. april 2019 #20 Skrevet 6. april 2019 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: For menn på 38 ser jo alle såååå smashing ut Beklager altså, men det er flere kvinner på rundt 40 som ser bra ut for alderen, enn det er menn som kan signere der. Få kvinner med grått hår, vom og skalla hode, ikke så rent få menn. Og overvekten av kvinner og menn på 23, ser MYE bedre ut en selv de peneste kvinnene og mennene på rundt 40. Naturlig nok. Det er sånn det skal være. Bare synd enkelte 40 åringer, tror de bli yngre igjen av å ødelegge andres ungdom med å blande seg i livet til unge mennesker de ikke har noe som helst til felles med. Anonymkode: 68ee8...6cc Nei, men mulig han ser bra ut? Jeg snakker generelt sett da de fleste kvinner på 24 kan sies å være mer attraktive enn de på 38 om menn dømmer de på utseende. Det er jo helt naturlig, ja. Han tror ikke han blir yngre. han synes hun ser bra ut og han vil ha sex. veldig enkelt om begge vil ha sex som er det de har til felles. Endret 6. april 2019 av megda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå