Gå til innhold

Jeg skyr Skyr!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Smakte Skyr i dag. Ekkel konsistens og med klumper i (jordbær og lime). Den så så god ut, tiltrekkende emballasje, men innholdet? Trodde det skulle være mer yoghurt-aktig. :P Men den var så tjukk og fyldig. Liker du Skyr? :sjokkbla: Hvilken smak foretrekker du? 

Anonymkode: fea78...bfe

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempegodt og mettende. Liker det meste utenom jordbærsmak, ikke så glad i vanlig yoghurt som blir for søt. 

Anonymkode: 5ed8f...2d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ekkelt. Tjukk og merkelig. Tror du må være islending for å sette pris på det der.

Anonymkode: 1146a...157

• Liker 4
Skrevet

Liker ikke. Altfor sur og tørr i smaken. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Liker ingenting av disse småboksene folk dytter i seg døgnet rundt. Er spl. student, og tror det ryker 40 slike i løpet av en undervisningsdag fordelt på kullet😬

Anonymkode: ed1e1...93d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjempegodt og mettende. Liker det meste utenom jordbærsmak, ikke så glad i vanlig yoghurt som blir for søt. 

Den jeg kjøpte var visst sukkerfri, smaker det noe særlig annerledes med sukker? Har bare smakt jordbær og lime.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Duff skrev:

Liker ikke. Altfor sur og tørr i smaken. 

Ja, enig i at den var litt tørr i smaken. Det var noe rart jeg ikke klarte å sette fingeren på.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den jeg kjøpte var visst sukkerfri, smaker det noe særlig annerledes med sukker? Har bare smakt jordbær og lime.

Jeg liker at den ikke er søt så derfor jeg foretrekker skyr foran vanlig yoghurt.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke smakt på noen år, foretrekker andre yoghurt-varianter. Men husker jeg syntes den med blåbær var god. Pleide kjøpe som mellommåltider når jeg hadde en jobb som gjorde at jeg kjørte mye mellom møter og sjelden fikk noe god tid til å spise skikkelig. 

• Liker 1
Skrevet

Synes skyr er veldig godt, men foretrekker helt Skyr Luftig. Er ikke så glad i yogurt generelt men den er god. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skyr smaker jo snørr! 

I tillegg koster den en god del (tatt i betrakning av hvor lite innhold man får) så jeg begriper ikke hvorfor så mange egentlig velger denne varianten...                 

Anonymkode: 55202...8df

AnonymBruker
Skrevet

Skyr luftig, med sitron, mmmm😍

Anonymkode: effcd...777

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skyr med sitronsmak er veldig god, og Skyr luftig! Tror den og har kommet med sitronsmak, men synes alle skyr luftig smaker kjempegodt 😋 men de vanlige synes jeg ikke er ikke så gode. De blir for tørre for meg

Anonymkode: 10c95...0fb

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg mener Skyr er veldig oppskrytt.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri smakt.

Anonymkode: 98d99...7ec

Skrevet

Jeg synes skyr er skikkelig godt, liker at konsistensen er fyldig.

• Liker 1
Skrevet

Synes det smaker syntetisk og ikke som noe man burde putte i kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempegodt! Spesielt varianten med müsli. 

Anonymkode: b66f1...3a1

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet

Digger den! Både smak og konsistens.

Det er ikke det samme som vanlig norsk yoghurt og burde heller ikke sammenlignes med dette som utgangspunkt i hvordan Skyr "skal" være. Skyr er akkurat slik den skal være. :) Blir som å sammenligne kylling- og elgkjøtt, begge er kjøtt det er ikke det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker dem alle.

Hva andre mener om dem synes jeg ikke er så interessant.

Vanlig yoghurt er full av sukker. 

Anonymkode: fae09...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...