AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Er det bare vakre sexy kvinner som kan være vill i senga ? og er det ikke egentlig kjemien som avgjør hvor bra sex man har ikke teknikk ? Anonymkode: 1d076...a4f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Og hva er motstykket ? å bare ligge der? Anonymkode: 1d076...a4f
SlemUlv Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Nei. Jo. Dårlig sex. Kanskje, dog jeg kjenner folk som liker det og.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Veeelll...... har forstått at det kommer an på. Jeg har blitt kalt vill i senga, da var jeg hyyyperkåt, klina og klistra meg inntil ham, red ham hardt til vi begge kom. For meg var det vanlig sex, for ham var det villt. Anonymkode: 6bc07...16f 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Veeelll...... har forstått at det kommer an på. Jeg har blitt kalt vill i senga, da var jeg hyyyperkåt, klina og klistra meg inntil ham, red ham hardt til vi begge kom. For meg var det vanlig sex, for ham var det villt. Anonymkode: 6bc07...16f Skjønner. Det spørs hvem man spør. Jeg ser for meg at hvis Man er vill i senga «henger man i taklampen» liksom , masse akrobatikk lyder og grimaser, og da virker det mer som en oppvisning enn som en intim opplevelse to stykker deler sammen. Anonymkode: 1d076...a4f 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Det spørs hvem man spør. Jeg ser for meg at hvis Man er vill i senga «henger man i taklampen» liksom , masse akrobatikk lyder og grimaser, og da virker det mer som en oppvisning enn som en intim opplevelse to stykker deler sammen. Anonymkode: 1d076...a4f Ja egentlig enig med deg der. Anonymkode: 6bc07...16f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 At hun var god. Anonymkode: f7718...f57 2
Sliten&kjørt52 Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare vakre sexy kvinner som kan være vill i senga ? NEI... En av de S t ø r s S t e Orgasmene jeg har lagd på ei dame, var på ei Svær ei... Knagga en del på hu, da. VI HADDE DET DIGG... -Var mellom beina på hu jeg utviklet ¨a.Spessial¨ ... Bare å kjøre på ... a. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 For meg betyr det leken, åpen for å prøve ut ting, ikke redd for å ha lyset på og vise kroppen, altså noen litt utenfor det vanlige. Ikke duracell kanin i taklampa nei. Anonymkode: e16db...226 5
jane.b Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 Flere som har sagt at jeg er vill i senga. Jeg tror det er fordi jeg er aktiv. Jeg tar initativ og for eksempel rir kuken aktivt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 2 timer siden, jane.b skrev: Flere som har sagt at jeg er vill i senga. Jeg tror det er fordi jeg er aktiv. Jeg tar initativ og for eksempel rir kuken aktivt. Ok. Da er kanskje å være vill i senga , egentlig en måte å si: «vi hadde sykt bra sex på» og at det er individuelt og kjemi-avhengig (til en viss grad) - det blir jo litt upersonlig og mekanisk om man ikke har kontakt kjemisk ? Ikke at man har masse friske akrobatikk-duracell øvelser 🤪 Anonymkode: 1d076...a4f 1
jane.b Skrevet 6. april 2019 #12 Skrevet 6. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Da er kanskje å være vill i senga , egentlig en måte å si: «vi hadde sykt bra sex på» og at det er individuelt og kjemi-avhengig (til en viss grad) - det blir jo litt upersonlig og mekanisk om man ikke har kontakt kjemisk ? Ikke at man har masse friske akrobatikk-duracell øvelser 🤪 Anonymkode: 1d076...a4f Kjemisk? Det er vel en form for kjemi dersom man har sex sammen vel? 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #13 Skrevet 6. april 2019 Jeg er blitt kalt vill i sengen. Jeg har egentlig bare oppfattet det som at jeg liker sex, er aktiv, og kanskje ikke helt forutsigbar. Leken, åpen og nytende rett og slett. Anonymkode: abe6e...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #14 Skrevet 7. april 2019 Er veldig kåt og legger ikke skjul på det. Lever seg totalt inn i sexen og følger instinktene. Har opplevd det på flere måter, både de som tar over kontrollen og de som fortsatt foretrekker at jeg har den, men blir mye mer intense i f.eks. misjonæren og mister alle hemninger når det kommer klenging og holding med armer og ben, kyssing, slikking og biting, motjukking, dirtytalk, lydnivå og så videre. Alle kan være ville i senga. Den største hindringen er nok komplekser. Og det er nok motstykket også. Alle tegn på at hun er selvbevisst og modererer seg på grunn av det. Anonymkode: 54f22...c45 1
Gjest NotYou Skrevet 7. april 2019 #15 Skrevet 7. april 2019 (endret) For meg er vill sex null hemninger. Sex skal ikke være forsiktig og sjenerende. Jeg elsker at sexen er uhemmet og vil, og at man har god tid. Skal være sånn at en blir så kåt av man ikke vet hva man skal gjøre. Det byttes på stillinger i full fart, det skiftes mellom penetrering og f.eks oral, og ingen vil at det skal ta slutt. For meg handler ikke ‘vill’ om å være rask og akrobatisk i senga, men om å være åpen for alt, og usjenert. Ikke bry seg om puppene rister når du rir, ikke la være å etterspørre f.eks oral hvis du ønsker det.. Endret 7. april 2019 av NotYou
draug 75 Skrevet 10. april 2019 #16 Skrevet 10. april 2019 Som regel betyr det, tror jeg, at det skjedde mer enn misjonærstilling med lyset av. De fleste både kvinner og menn, er nemlig ikke spesielt avanserte. Og når en mann da møter ei kvinne som vil mer enn det han tør, så er hun helt vill i senga.
I Grosny Skrevet 10. april 2019 #17 Skrevet 10. april 2019 (endret) På 6.4.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev: Og hva er motstykket ? å bare ligge der? Anonymkode: 1d076...a4f "Å bare ligge der" er motstykket." Helt vill i senga" betyr "hemningsløst kjempeaktiv i senga". Endret 10. april 2019 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå