AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Hvorfor? Hvordan fungerer det? Hva er dine erfaringer med det? Ville du anbefalt det til noen? Anonymkode: 5bc6b...a0d
Cathrine92 Skrevet 10. april 2019 #2 Skrevet 10. april 2019 Hei, jeg fikk tilsendt dette oppslaget og tenkte jeg skulle bidra med min hjelp. Jeg jobber deltid hos Lunar Way, så noen av spørsmålene kan jeg svare på. Så skal jeg prøve å holde meg litt nøytral 😅 Lunar Way er en banking-app. Jeg ser på Lunar Way som en bedre og mer innovativ versjon av min nåværende nettbank. Du trenger ikke bytte bank for å benytte deg av tjenesten. Lunar Way er et kompliment til din nåværende bank. Med Lunar way syns jeg det er lettere å vite hvor mye du har disp. og hvor mye du bruker på hva. Hvorfor bruker jeg Lunar Way? Jeg er fra Norge, men bor i Danmark. Istede for å bruke mitt norske bankkort her i Danmark bruker jeg Lunar Way kortet og veskler til dansk valuta. Da slipper jeg å betale avgifter når jeg drar kortet. Dette funker også veldig bra når man er ute å reiser eller handler på utenlandske nettsider. Da slipper man å betale en del avgifter, som man ellers gjør. Utenom det bruker jeg den til å lage budsjetter og generelt passe på at jeg holder meg innenfor de rammer jeg bruker. Hvordan funker det? Du laster ned appen, blir godkjent som bruker og får tilsendt et kort i posten. Du aktiverer kortet i appen, og så kan du begynne å leke deg rundt i appen. Typ sette opp ditt mnd. budsjett,og lage egen kategorier for mat, transport etc. Når det er gjort vil budsjette regulere seg for hver gang du drar kortet og du får på den måten et nøyaktig overblikk over hvor mye du har igjen å bruke på mat for mnd. Enkelte blir litt skremt når de ser ordet Mastercard og forbinder det direkte med kreditkort. Selv om det er et Mastercard, er det ikke et kreditkort. Det er et forhåndsbetalt Mastercard hvor du kun kan bruke det du selv har satt over😊 Jeg vil absolutt anbefale den hvis du reiser mye, shopper mye på nett, er som meg som bor i et annet land, men har norsk konto. Og hvis du vil enkelt vil ha oversikt over forbruket ditt. Håper dette hjalp deg litt! Så får du bare spørre om det er noe mer du lurer på 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå