Gå til innhold

Stayups under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min synes jeg er så sexy når jeg har på strømper av stayups-typen, og hinter alltid om sex da. I går kveld sa han at han drømmer om at jeg av og til har de på i senga når vi har sex …. Hender det hos dere? 

Anonymkode: 4b06f...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hender rett som det er, blir han extra opphisset og kåt smitter det over på meg også. Bruker å variere litt med stayups og hofteholder/strømper.  En sjelden gang kan jeg toppe det med høyhælte sko, men da bare til misjonæren ellers ødelegger vi sengetøyet.  Litt stæsj av og til piffer bare opp for oss begge. 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, bullehurk skrev:

Ja, det hender rett som det er, blir han extra opphisset og kåt smitter det over på meg også. Bruker å variere litt med stayups og hofteholder/strømper.  En sjelden gang kan jeg toppe det med høyhælte sko, men da bare til misjonæren ellers ødelegger vi sengetøyet.  Litt stæsj av og til piffer bare opp for oss begge. 

Det er jo både vakkert og utrolig pirrende 

gjerne med lårhøye støvlette

Spenning gir tenning

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Strømper er undervurdert. Jeg elsker når jenter har strømpekledde ben. Også når vi har sex.. Det gjør meg ekstra kåt. og på veien til sengen - i det daglige - ja jeg blir kåt av å se flotte jenter i skjørt/kjole med strømper på. Da kan man jo fantasere om at det er m/holder eller stay ups eller jah... men å se flotte ben ikledd strømper.. det gjør noe med fantasien og kåtheten... mer enn ei jente jeg har tittet på som har vært strømpekledd og som jeg har måtte runke til

Anonymkode: bf2e0...aec

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm … tok på strømper i går kveld, stor suksess!

Anonymkode: 4b06f...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Såklart liker vi menn at kvinnen horer seg opp. Det er turn on.🙂

Anonymkode: 6bb80...e52

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart liker vi menn at kvinnen horer seg opp. Det er turn on.🙂

Hva har stayups med horer å gjøre? Krever hun at du betaler for at hun skal bruke de?

Anonymkode: f3422...341

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har stayups med horer å gjøre? Krever hun at du betaler for at hun skal bruke de?

Anonymkode: f3422...341

Ja dama mi krever honorrar for å bruke det pga alt styret med å dolle seg opp.😅

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Strømper er undervurdert. Jeg elsker når jenter har strømpekledde ben. Også når vi har sex.. Det gjør meg ekstra kåt. og på veien til sengen - i det daglige - ja jeg blir kåt av å se flotte jenter i skjørt/kjole med strømper på. Da kan man jo fantasere om at det er m/holder eller stay ups eller jah... men å se flotte ben ikledd strømper.. det gjør noe med fantasien og kåtheten... mer enn ei jente jeg har tittet på som har vært strømpekledd og som jeg har måtte runke til

Anonymkode: bf2e0...aec

Ja, herregud må ikke snakke. Husker da jeg jobbet som bussjåfør, at jeg ikke kjørte av veien er et under.  Mange av dem hadde jo deilig sexy parfyme også. Satt og kjørte med en skikkelig steinhard en under de tynne terylene-uniformbuksene rett som det var.

Anonymkode: 80f80...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...