Gå til innhold

Hvor vanlig er det blant menn å kjøpe sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en kompis på fest i går, og han påstod at de var ganske vanlig å ha brukt eskorte eller prostituerte, i hvert fall en eller annen gang i livet. Han, og flere han kjente hadde gjort det. Dette sjokkerte meg så spurte samboer i dag. Han sa at det overhodet ikke var vanlig, det hadde han aldri tenkt tanken på en gang, og ingen han kjente hadde gjort det.

Vet ikke hva jeg skal tro. Begge er i begynnelsen av 30-årene, vanlige "streite" familiemenn med god jobb, og tilhører samme miljøet. Så hvorfor mener den ene at dette er vanlig og den andre at nei, det er absolutt ikke vanlig. Eller pynter kjæresten min på det? På en måte har jeg ikke lyst å vite, men jeg synes sex-kjøp er så tarvelig og nasty at jeg mistet helt respekten for kompisen min. 

Noen menn som har lyst å svare - er det vanlig å ha kjøpt sex?

Anonymkode: 38222...a6e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann 30

Jeg har aldri kjøpt sex. Har aldri hørt snakke om det i min vennekrets. Vet om venner som har vært på strippeklubb, men ikke noe mer. 

Personlig synes jeg det er kvalmt. 

Anonymkode: 5967e...4d9

• Liker 27
Skrevet

Med tanke på hvor mange ganger menn har spurt meg om de kan få ha sex med meg mot penger så tror jeg det er ganske vanlig. Om de bare kan gå bort til ei ukjent dame å spørre om det eller sende melding om det så tror jeg det er veldig sannsynlig at de også kjøper det av prostituerte.

• Liker 5
Gjest ThotSlayer
Skrevet (endret)

Det er som kvinner og utroskap. Det er noe de aller fleste tar med seg i graven og forteller ikke eller innrømmer ovenfor andre.

Samme med menn og sexkjøp. De aller fleste holder kjeft om det eller nekter at de har gjort det. Fordi de vet hva utfallet kan bli.

Endret av ThotSlayer
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det. Flere ganger. Sexen var sjeldent særlig, det var nok mer spenningen med å gjøre noe forbudt og tabubelagt, som var årsaken til det. 

Anonymkode: b27ae...6f3

• Liker 1
Gjest Dansken
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med en kompis på fest i går, og han påstod at de var ganske vanlig å ha brukt eskorte eller prostituerte, i hvert fall en eller annen gang i livet. Han, og flere han kjente hadde gjort det. Dette sjokkerte meg så spurte samboer i dag. Han sa at det overhodet ikke var vanlig, det hadde han aldri tenkt tanken på en gang, og ingen han kjente hadde gjort det.

Vet ikke hva jeg skal tro. Begge er i begynnelsen av 30-årene, vanlige "streite" familiemenn med god jobb, og tilhører samme miljøet. Så hvorfor mener den ene at dette er vanlig og den andre at nei, det er absolutt ikke vanlig. Eller pynter kjæresten min på det? På en måte har jeg ikke lyst å vite, men jeg synes sex-kjøp er så tarvelig og nasty at jeg mistet helt respekten for kompisen min. 

Noen menn som har lyst å svare - er det vanlig å ha kjøpt sex?

Anonymkode: 38222...a6e

Det er ikke vanligt og der bliver jo meget pis snak, når det gjelder menn! Tro på hvad din samboer siger og læg den død.

Skrevet

Vet om en god del som har gjort det. De fleste av disse har ikke en gang vanskelig for å få seg noe, og det virker mest som det handler om å kunne ha en hyggelig tur med kompiser, og få seg sex med en attraktiv kvinne, uten å måtte kaste bort så mye tid på sistnevnte. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt sex og ingen i min nære vennekrets har kjøpt sex. Har selvfølgelig hørt om de som har kjøpt sex. Helt uvanlig er det nok ikke.

En gang ble jeg selv kjøpt for 50 øre av en jente som tente på å betale menn for sex. Det var imidlertid neppe de 50 ørene som var utslagsgivende. Men jeg var tydeligvis ganske billig på den tiden, for 15 år siden 😂

• Liker 5
Skrevet

Har ikke hørt om noen i vennegjengen min har kjøpt, men som sagt tror jeg at dette er et såpass tabutema at ingen vil åpenlyst innrømme at de har kjøpt sex. 

Selv tenner jeg ikke på slike ting så for meg er det helt utelukket å kjøpe noe som helst. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Definer å kjøpe sex... 

Har aldri kjøpt sex hvor dette er kvinnens yrke.. Men har spandert utallige drinker og middager hvor jeg har fått sex som en gest tilbake.. Har til og med tatt med meg kvinner med meg på jobbreiser, slik at de fikk oppleve Milano, Paris eller London og hvor jeg fikk sex tilbake.. Uten å kreve det selvfølgelig, men det er en ordinær transaksjon.. 

Og hvor det hele tiden har vært målet mitt.. 

Så om jeg er horekunde som betaler for fancy middager og turer, så må vel nesten de være horer.. Eller? 

Anonymkode: 7e157...6f7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette var forresten før begrepet sugardaddy eksisterte 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definer å kjøpe sex... 

Har aldri kjøpt sex hvor dette er kvinnens yrke.. Men har spandert utallige drinker og middager hvor jeg har fått sex som en gest tilbake.. Har til og med tatt med meg kvinner med meg på jobbreiser, slik at de fikk oppleve Milano, Paris eller London og hvor jeg fikk sex tilbake.. Uten å kreve det selvfølgelig, men det er en ordinær transaksjon.. 

Så om jeg er horekunde som betaler for fancy middager og turer, så må vel nesten de være horer.. Eller? 

Jeg opplever at dette er å kjøpe sex, hvis du ikke har noen interesse for jenta foruten det å ha sex med henne. 

Hvis du derimot hadde satt pris på henne og det å være sammen med henne, og om du hadde tatt henne med vel vitende om at det 100% sikkert ikke hadde blitt sex, så ville det vært noe annet.

Jeg har spandert middag og drinker på mange jenter (venninner), vel vitende om at sex er 100% utelukket (fra vår begges side). Det jeg reagerer litt på, er at jeg nærmest blir beskyldt for å være homofil da. Går det ikke an å sette pris på å tilbringe tid med en jente uten sex, uten å være homofil? 

Endret av isw
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette var forresten før begrepet sugardaddy eksisterte 

Da lurer jeg jammen på alderen din.

Anonymkode: a21f3...bcb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det mest vanslige i verden. Eneste som varigerer er valutaen. Har aldri hørt om en mann som får seg sex uten å kjøpe det på den ene eller andre måten, enten det er gjennom drinker, kurtisering eller, cash. Vi betaler for det på den ene eller andre måten uansett. Skjønner godt at det for mange er like greit å betale ærlige penger for det

Anonymkode: 77b7f...726

Hold deg til saken som diskuteres! Ingen normale mennesker er uenige om hva prostitusjon innebærer, og det er ikke det du snakker om her. 

Anonymkode: 9392e...0e4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ThotSlayer skrev:

Det er som kvinner og utroskap. Det er noe de aller fleste tar med seg i graven og forteller ikke eller innrømmer ovenfor andre.

Samme med menn og sexkjøp. De aller fleste holder kjeft om det eller nekter at de har gjort det. Fordi de vet hva utfallet kan bli.

Hva med menn og utroskap da? Blir jo akkurat det samme det. Eller mener du at alle utro menn tilstår det for kona?

Skrevet

Har ikke kjøpt sex og vet ikke om noen som har heller, så normalt er det ihvertfall ikke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet som eskorte i perioder, og jeg tenker det er mange naive her. 

Jeg har hatt kunder i alle samfunnslag og alle mulige yrkesgrupper. 

Kompiser tipser ofte hverandre om de gode, og erfaringen fra å drive med det her er at det er mer utbredt enn men ofte tror. 

Anonymkode: ff137...b71

• Liker 8
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definer å kjøpe sex... 

Om du har sex med en kvinne du har spandert drinker eller middag på, så hadde hun likevel forhåpentligvis sex med deg fordi hun hadde lyst til det, og ikke fordi hun følte hun skyldte deg det? 

Det er da ikke slik at man skal definere det som sexkjøp hver gang man spanderer noe på noen man har en seksuell relasjon til. 

Om man blir med noen på en jobbreise og det ligger i kortene at det vil bli sex, så blir man vel ikke med om man ikke har lyst på vedkommende. 

• Liker 3
Gjest ThotSlayer
Skrevet (endret)
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med menn og utroskap da? Blir jo akkurat det samme det. Eller mener du at alle utro menn tilstår det for kona?

Nei, men jeg prøver å sammenlikne det behovet man har for å skjule det. Kvinner er mye mer bevisst på å skjule det enn menn, derfor blir de fleste heller aldri tatt. Det er det som er poenget jeg prøver å få frem. At menn skjuler det godt de også, og vil aldri innrømme det.

Menns utroskap blir også holdt skjult selvsagt, men det er mer akseptabelt at en mann har vært utro enn at han har kjøpt sex, selv om begge tingene er ting man ikke skryter av.

Endret av ThotSlayer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...