AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #81 Skrevet 7. april 2019 2 timer siden, Thyra skrev: Om jeg måtte velge mellom pest og kolera, ville jeg heller hatt en utro mann enn en mann som var horekunde. Ja, men hvis han er horekunde så er han jo utro samtidig. Anonymkode: 9392e...0e4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #82 Skrevet 7. april 2019 Det er veldig vanlig. Kjenner omtrent ingen som ikke har gjort det. Men det er en kode blandt oss menn som sier at vi aldri forteller kvinnfolk om dette. Anonymkode: 468b5...68d 1
Thyra Skrevet 8. april 2019 #83 Skrevet 8. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men hvis han er horekunde så er han jo utro samtidig. Anonymkode: 9392e...0e4 Bedre han er utro på "vanlig måte" enn at han utnytter andre mennesker. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. april 2019 #84 Skrevet 8. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig vanlig. Kjenner omtrent ingen som ikke har gjort det. Men det er en kode blandt oss menn som sier at vi aldri forteller kvinnfolk om dette. Anonymkode: 468b5...68d Vi vanker nok i forskjellige miljøer. Jeg har aldri hørt om noen venner/bekjente/kolleger/naboer som kjøper sex. Aldri.
stan Skrevet 8. april 2019 #85 Skrevet 8. april 2019 4 minutter siden, Alterego666 skrev: Vi vanker nok i forskjellige miljøer. Jeg har aldri hørt om noen venner/bekjente/kolleger/naboer som kjøper sex. Aldri. Hvordan hadde du og resten av miljøet reagert om dere fant ut at noen hadde kjøpt sex? Det er tabubelagt, og de fleste holder det skjult. 2
Gjest NotYou Skrevet 8. april 2019 #86 Skrevet 8. april 2019 I min manns omgangskrets virker det høyst uaktuelt. Temaet har blitt snakket om flere ganger, men tonen er alltid sånn ‘nei æsj fyfaen’.. Mannen min mener det er desperat. Hvor vanskelig er det å heller få seg et ons liksom? Tror dog det ville vært mye mer populært om salg av sex hadde fungert som i Nederland.
Gjest NotYou Skrevet 8. april 2019 #87 Skrevet 8. april 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke prostituert som på gata, men ja de aller fleste har latt seg "kjøpe" ved å la seg bli påspanert dyre middager, drikke på byen, gaver og blomster osv osv. Hvor ofte ser du kvinner går etter menn som tjener dårligere enn de selv eller damer som påspanderer menn på byen drinker? Dette er noe gammelt svineri som henger igjen. Hvorfor selger kvinner sex både i virkeligteten og på nett, selger truser, eller tjener penger på å la seg avbilde lettkledd? Dette ligger i kvinnes DNA, og det vil ta mange generasjoner for å få bukt med dette problemet med at kvinner skal tilby noe for mannen og mannen må betale for det. Anonymkode: 549d9...bb9 Jævli enkelt å få menn til å tro at de kan «kjøpe deg» i alle fall. Jeg sender gjerne blikk som får menn i baren til å spørre om jeg vil ha en drink. Takker pent ja, takk, mottar drinken min, å går for å finne mannen min Hva skal mennene som har betalt for drinken gjøre? De spurte jo om jeg ville ha en drink, og de bør lære seg at det ikke betyr å få noe i retur.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #88 Skrevet 8. april 2019 3 minutter siden, NotYou said: I min manns omgangskrets virker det høyst uaktuelt. Temaet har blitt snakket om flere ganger, men tonen er alltid sånn ‘nei æsj fyfaen’.. Mannen min mener det er desperat. Hvor vanskelig er det å heller få seg et ons liksom? Tror dog det ville vært mye mer populært om salg av sex hadde fungert som i Nederland. Haha, høres ut som skallet til en godt erfaren horekunde! Som nevnt tidligere, for en normalt oppegående mann (horekunde) vil dette fornektes og snakkes ned om i det evige. Anonymkode: ee1dc...61d 4
Gjest NotYou Skrevet 8. april 2019 #89 Skrevet 8. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, høres ut som skallet til en godt erfaren horekunde! Som nevnt tidligere, for en normalt oppegående mann (horekunde) vil dette fornektes og snakkes ned om i det evige. Anonymkode: ee1dc...61d Jeg vet at mannen aldri har vært horekunde, men du føler deg kanskje truet av menn som ikke trenger å kjøpe sex? Har vært sammen siden han var 16 år gammel, og hadde hans drøm om vært å pult ei hore så hadde han bare sagt det til meg Kameratene hans vet vi selvfølgelig ikke, men han jobber med to som stadig reiser til Thailand for å ha sex med horer.. Ikke særlig tabubelagt å snakke om sånn her.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #90 Skrevet 8. april 2019 Just now, NotYou said: Jeg vet at mannen aldri har vært horekunde, men du føler deg kanskje truet av menn som ikke trenger å kjøpe sex? Har vært sammen siden han var 16 år gammel, og hadde hans drøm om vært å pult ei hore så hadde han bare sagt det til meg Kameratene hans vet vi selvfølgelig ikke, men han jobber med to som stadig reiser til Thailand for å ha sex med horer.. Ikke særlig tabubelagt å snakke om sånn her. Nei, føler du deg truet av at menn som «ikke trenger å kjøpe sex», ofte er dem som kjøper sex? Anonymkode: ee1dc...61d 2
Gjest NotYou Skrevet 8. april 2019 #91 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, føler du deg truet av at menn som «ikke trenger å kjøpe sex», ofte er dem som kjøper sex? Anonymkode: ee1dc...61d Nei, jeg syns synd på menn som ikke greier å høre at det finnes andre menn der ute som ikke har behov for å lyve Du tror altså ikke det finnes menn som overhodet ikke ville ha kjøpt sex? Snevert syn på deg hvis du faktisk ikke skjønner at folk er ulike. Og jeg er mer enn trygg nok på ekteskapet mitt, og vet at mannen min hadde turt å sagt alle sine ønsker. Han er ikke akkurat den av oss to som er mest åpen for noe nytt eller noen andre, og det respekterer jeg selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #92 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, NotYou said: Nei, jeg syns synd på menn som ikke greier å høre at det finnes andre menn der ute som ikke har behov for å lyve Du tror altså ikke det finnes menn som overhodet ikke ville ha kjøpt sex? Snevert syn på deg hvis du faktisk ikke skjønner at folk er ulike. Og jeg er mer enn trygg nok på ekteskapet mitt, og vet at mannen min hadde turt å sagt alle sine ønsker. Han er ikke akkurat den av oss to som er mest åpen for noe nytt eller noen andre, og det respekterer jeg selvfølgelig. Virker ikke som du er så veldig trygg, siden dette behovet for å måtte forsvare ekteskapet og troskapen din mann har til deg, ovenfor en anonym på Internett Anonymkode: ee1dc...61d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #93 Skrevet 8. april 2019 4 minutter siden, NotYou said: Nei, jeg syns synd på menn som ikke greier å høre at det finnes andre menn der ute som ikke har behov for å lyve Du tror altså ikke det finnes menn som overhodet ikke ville ha kjøpt sex? Snevert syn på deg hvis du faktisk ikke skjønner at folk er ulike. Og jeg er mer enn trygg nok på ekteskapet mitt, og vet at mannen min hadde turt å sagt alle sine ønsker. Han er ikke akkurat den av oss to som er mest åpen for noe nytt eller noen andre, og det respekterer jeg selvfølgelig. Kanskje det er et savn hos deg, etter en mann der er mer åpen for å utforske, utfordre og eksperimentere mer? Kanskje du egentlig ønsker deg, en horekunde? Kanskje du innerst inne drømmer om å være litt mer, hore? Anonymkode: ee1dc...61d 1
Gjest NotYou Skrevet 8. april 2019 #94 Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Virker ikke som du er så veldig trygg, siden dette behovet for å måtte forsvare ekteskapet og troskapen din mann har til deg, ovenfor en anonym på Internett Anonymkode: ee1dc...61d Jeg forsvarer alltid mannen min når jeg trenger det Synd mange Ab’er ikke har bedre å gjøre enn å forsøke provosere andre på nett, men du må gjerne fortsette Jeg har fri i dag, så jeg kan gjerne svare deg hele dagen fram til moderator tar bort hele denne diskusjonen. Kanskje du også har fri? Eller er du kanskje hjemmeværende? Skolelev?
herzeleid Skrevet 8. april 2019 #95 Skrevet 8. april 2019 22 minutter siden, NotYou skrev: Jævli enkelt å få menn til å tro at de kan «kjøpe deg» i alle fall. Jeg sender gjerne blikk som får menn i baren til å spørre om jeg vil ha en drink. Takker pent ja, takk, mottar drinken min, å går for å finne mannen min Hva skal mennene som har betalt for drinken gjøre? De spurte jo om jeg ville ha en drink, og de bør lære seg at det ikke betyr å få noe i retur. Huff, så ekkelt for mannen din. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #96 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje det er et savn hos deg, etter en mann der er mer åpen for å utforske, utfordre og eksperimentere mer? Kanskje du egentlig ønsker deg, en horekunde? Kanskje du innerst inne drømmer om å være litt mer, hore? Anonymkode: ee1dc...61d Og ellers har du det bra? Anonymkode: a21f3...bcb
Gjest NotYou Skrevet 8. april 2019 #97 Skrevet 8. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje det er et savn hos deg, etter en mann der er mer åpen for å utforske, utfordre og eksperimentere mer? Kanskje du egentlig ønsker deg, en horekunde? Kanskje du innerst inne drømmer om å være litt mer, hore? Anonymkode: ee1dc...61d Nei, for jeg har fått utforske gjennom ekteskapet vårt Som sagt, vi er ganske åpne med hverandre, og han har aldri ville satt stoppere selv om han er mer forsiktig av seg. Hadde han ønsket å kjøpe sex hadde vi kunne arrangert det.
Gjest NotYou Skrevet 8. april 2019 #98 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, herzeleid skrev: Huff, så ekkelt for mannen din. Hans forslag, så jeg tror ikke han syns det Når det alltid er noen sleske menn som prøver seg, og tilbyr, så er det jo bare å takke ja
herzeleid Skrevet 8. april 2019 #99 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, NotYou skrev: Hans forslag, så jeg tror ikke han syns det Når det alltid er noen sleske menn som prøver seg, og tilbyr, så er det jo bare å takke ja Like barn leker best, good for you 1
Skiftenøkkel Skrevet 8. april 2019 #100 Skrevet 8. april 2019 har ikke inntrykk av at det er så vanlig. har kompiser som har gjort det som et stunt på fylla. aldri vurdert det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå