Gå til innhold

Hvor vanlig er det blant menn å kjøpe sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tja - ganske vanlig kanskje - i hvertfall en gang i livet..13% i 2002 - tipper den ville vært noe høyere i dag - det er jo mange flere som lever "enslige" og ja ikke vet jeg.

Selv kjenner jeg flere som jeg vet har vært på betalingsrunde...trolig mye for spenningen.  Er jo en god del som også går og får seg massasje.. der er det jo ofte at man kan få lettet på trykket med litt håndhjelp... det går vell også under denne kategorien ?

Anonymkode: 9a0dc...6d4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk du kledd da de spurte deg om det? Det er jo veldig spesielt at de spør så direkte?

Anonymkode: 45461...2db

Jeg husker ikke det for alle gangene. Men det har vært helt vanlige ting man får kledd med når man går ut. Topper, trange jeans, skjørt, høye hæler, overknee boots, sånne ting. For meg virker det nesten vanlig at menn spør om det. Det har i hvert fall skjedd såpass mange ganger.

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, jane.b said:

Med tanke på hvor mange ganger menn har spurt meg om de kan få ha sex med meg mot penger så tror jeg det er ganske vanlig. 

Hvordan går du kledd?

Anonymkode: 45d4b...eec

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går du kledd?

Det har jeg akkurat svart på 😘

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, jane.b said:

overknee boots, sånne ting. 

Jeg er ikke noe motepoliti, men dette er jo typisk horeplagg. 

pretty-woman-prostitute.thumb.jpg.9688d0427ba43dcea69750694315cf5d.jpgdownload.jpg.4ff3cb3a71341369028ffa1d6bf10129.jpg

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke noe motepoliti, men dette er jo typisk horeplagg. 

pretty-woman-prostitute.thumb.jpg.9688d0427ba43dcea69750694315cf5d.jpgdownload.jpg.4ff3cb3a71341369028ffa1d6bf10129.jpg

Akkurat sånn går jeg lol 😂 Du vet at overknee boots kan brukes med jeans på også?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte to typer menn som kjøper sex, og det er den typiske selgertypen. De er overfladiske, har slepphendt moral og et kynisk forhold til penger. For dem er alt til salgs og kan selges, så en kropp er noe uten stort større verdi for dem.

Så er det de middelaldrene mennene med fleksible arbeidstider. 

Det er også en del unge menn og veldig usikre og sjenerte menn. Den vanlige mann i gata kjøper ikke sex. De kan ha gjort det på en guttetur i sent tenårene, men vanligvis er det ikke noe de gjør. 

Anonymkode: f616e...3c1

Skrevet

Statistikk tilsier i hvert fall at det er mer vanlig utenfor Norden.

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, FactsOverFeelings said:

Alle menn "betaler" for sex på en eller annen måte, men å faktisk gå til en "profesjonell", hvor dette er en "yrkesmessig" transaksjon, det blir noe annet.
Kan godt se for meg at svært mange menn fra alle sosiale "rangeringer" kan ty til dette en gang iblant, det er billigere både rent pengemessig, men hovedsaklig emosjonelt sett.

Har aldri gjort det selv, har vært på tanken, men det har aldri blitt. Kjenner vel en 4-5 stykker som har gjort det, ene av dem kan man se på norsk TV forholdsvis ofte.

I så fall må man kunne si at kvinner også gjør det. At alle på en eller annen måte må betale for å få det de vil ha, uansett om det er sex, kjærlighet eller materielle ting. 

Skrevet

å betale for sex som en form for handel er i utgangspunktet noe jeg ikke ser problemer med. Det kan være problemer med hvordan markedet fungerer i stor grad, men som en avtale om gjensidig utbytte av goder har jeg ingen problemer med. 

• Liker 2
Gjest lidodo
Skrevet

Alle burde havne i et forhold i Norge. Så mobbing burde bli tatt på alvor. Har lite sans for sexsalg, men sex og kjærlighet er det viktigste i livet. Så det er noenlunde ok. Jeg hater når heterofile jentergutter (eller andre) blir mobbet suicidal.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, jane.b skrev:

Jeg husker ikke det for alle gangene. Men det har vært helt vanlige ting man får kledd med når man går ut. Topper, trange jeans, skjørt, høye hæler, overknee boots, sånne ting. For meg virker det nesten vanlig at menn spør om det. Det har i hvert fall skjedd såpass mange ganger.

Høres fremdeles veldig spesielt ut at en mann spør så direkte. Kanskje det er plassene du ferdes.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For samfunnstapere er det nok mer vanlig enn for de som ikke er det. 

Anonymkode: 144a4...bd2

Skrevet

Eneste jeg vet er at jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det.

Men hvor vanlig det er vet jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For samfunnstapere er det nok mer vanlig enn for de som ikke er det. 

Anonymkode: 144a4...bd2

Hva mener du med samfunnstapere? Ikke økonomisk ihvertfall, det er svindyrt å kjøpe sex i Norge. Størrelsen på boten om du blir oppdaget er vel i 15000-20000 klassen. Men om du mener tapere i form av og ikke ha samme normer og verdier som deg, kan du jo sikkert argumentere for.

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Definer å kjøpe sex... 

Har aldri kjøpt sex hvor dette er kvinnens yrke.. Men har spandert utallige drinker og middager hvor jeg har fått sex som en gest tilbake.. Har til og med tatt med meg kvinner med meg på jobbreiser, slik at de fikk oppleve Milano, Paris eller London og hvor jeg fikk sex tilbake.. Uten å kreve det selvfølgelig, men det er en ordinær transaksjon.. 

Og hvor det hele tiden har vært målet mitt.. 

Så om jeg er horekunde som betaler for fancy middager og turer, så må vel nesten de være horer.. Eller? 

Anonymkode: 7e157...6f7

Du kjøper ikke sex ved å spandere middag og drinker. Eller sier du at alle kvinner som mottar en gratis middag er prostistierte?

Altså er ALLE kvinner potensielt prostituerte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres fremdeles veldig spesielt ut at en mann spør så direkte. Kanskje det er plassene du ferdes.

Haha.. 

Jeg er mann og fortalt min mening flere ganger om hva jeg ønsker å gjøre med kvinnen som står ved siden av meg... 

Tror det eller ei, men flere ganger har damene sagt ja.. Vi tømmer det vi har i glassene og drar avsted for å gjøre det jeg vil med kvinnen.. 

Tror du virkelig ikke at kvinner har lyst til å oppleve den slags en eller flere ganger i livet. Da tar du feil for flere kvinner har et indre ønske om å bare bli fortalt hva de skal eller ikke skal. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Rotemor skrev:

Du kjøper ikke sex ved å spandere middag og drinker. Eller sier du at alle kvinner som mottar en gratis middag er prostistierte?

Altså er ALLE kvinner potensielt prostituerte.

Som sagt, sier du jeg er horekunde som betaler for kvinnene, så er hun implisitt hore.. 

Jeg bryr meg ikke. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, sier du jeg er horekunde som betaler for kvinnene, så er hun implisitt hore.. 

Jeg bryr meg ikke. 

Å betale for sex er å betale for sex. Mat er noe annet. Man avtaler ikke mat i bytte mot sex. Man står fritt til å velge sex selv.

Endret av Rotemor
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2019 den 17.09, AnonymBruker skrev:

Definer å kjøpe sex... 

Har aldri kjøpt sex hvor dette er kvinnens yrke.. Men har spandert utallige drinker og middager hvor jeg har fått sex som en gest tilbake.. Har til og med tatt med meg kvinner med meg på jobbreiser, slik at de fikk oppleve Milano, Paris eller London og hvor jeg fikk sex tilbake.. Uten å kreve det selvfølgelig, men det er en ordinær transaksjon.. 

Og hvor det hele tiden har vært målet mitt.. 

Så om jeg er horekunde som betaler for fancy middager og turer, så må vel nesten de være horer.. Eller? 

Hvorfor tror du kvinnene har gitt deg sex tilbake som en gest? Ble de ikke kåt på deg?

Anonymkode: f2cbc...3bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...