Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover svært utolig på nettene, og ligger og vrir bakhodet ned i puten. Dette resulterer i at håret i bakhodet blir slitt av slik at det er en del kortere enn resten. Jeg våkner stort sett alltid med en kjempebust i bakhodet. Jeg bruker Redken produkter, kurer håret og har sengetøy av god kvalitet i bomull. Har tynt og fint hår, tåler lite produkter før det blir fett. Legger meg aldri med vått hår og bruker svært sjeldent føner, rettetang etc. Har prøvd å sove med flette, men må ha fiskeflette for å beskytte det gjeldende stedet og da ser det ikke ut når jeg løsner det på morgenen (ingen bølgende effekt her i gården).

Noen som har tips til å beskytte håret fra søvnen?

Anonymkode: a068c...333

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brukt silkeputetrekk og flett gjerne håret om natten (om det er langt nok). 

Anonymkode: 2dfde...a11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sover svært utolig på nettene, og ligger og vrir bakhodet ned i puten. Dette resulterer i at håret i bakhodet blir slitt av slik at det er en del kortere enn resten. Jeg våkner stort sett alltid med en kjempebust i bakhodet. Jeg bruker Redken produkter, kurer håret og har sengetøy av god kvalitet i bomull. Har tynt og fint hår, tåler lite produkter før det blir fett. Legger meg aldri med vått hår og bruker svært sjeldent føner, rettetang etc. Har prøvd å sove med flette, men må ha fiskeflette for å beskytte det gjeldende stedet og da ser det ikke ut når jeg løsner det på morgenen (ingen bølgende effekt her i gården).

Hva om du har flere slike i håret? De lager ikke merker i håret. Du kan lage en litt løs hestehale, og feste på en slik, og deretter feste flere slike nedover hestehalen. ?$categorypage_M$&fmt=webp

Anonymkode: 9391b...ae1

AnonymBruker
Skrevet

Har lest mange steder at man bør bruke silketrekk på putene. Det er så glatt at håret slites ikke.

Anonymkode: 11c3f...d26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle tips!

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bytt til sateng, det er mye bedre for håret og huden i tryne. 

Anonymkode: d5f88...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...