AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Jeg sover svært utolig på nettene, og ligger og vrir bakhodet ned i puten. Dette resulterer i at håret i bakhodet blir slitt av slik at det er en del kortere enn resten. Jeg våkner stort sett alltid med en kjempebust i bakhodet. Jeg bruker Redken produkter, kurer håret og har sengetøy av god kvalitet i bomull. Har tynt og fint hår, tåler lite produkter før det blir fett. Legger meg aldri med vått hår og bruker svært sjeldent føner, rettetang etc. Har prøvd å sove med flette, men må ha fiskeflette for å beskytte det gjeldende stedet og da ser det ikke ut når jeg løsner det på morgenen (ingen bølgende effekt her i gården). Noen som har tips til å beskytte håret fra søvnen? Anonymkode: a068c...333
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Brukt silkeputetrekk og flett gjerne håret om natten (om det er langt nok). Anonymkode: 2dfde...a11 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sover svært utolig på nettene, og ligger og vrir bakhodet ned i puten. Dette resulterer i at håret i bakhodet blir slitt av slik at det er en del kortere enn resten. Jeg våkner stort sett alltid med en kjempebust i bakhodet. Jeg bruker Redken produkter, kurer håret og har sengetøy av god kvalitet i bomull. Har tynt og fint hår, tåler lite produkter før det blir fett. Legger meg aldri med vått hår og bruker svært sjeldent føner, rettetang etc. Har prøvd å sove med flette, men må ha fiskeflette for å beskytte det gjeldende stedet og da ser det ikke ut når jeg løsner det på morgenen (ingen bølgende effekt her i gården). Noen som har tips til å beskytte håret fra søvnen? Anonymkode: a068c...333 Hva om du har flere slike i håret? De lager ikke merker i håret. Du kan lage en litt løs hestehale, og feste på en slik, og deretter feste flere slike nedover hestehalen. Anonymkode: 9391b...ae1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Har lest mange steder at man bør bruke silketrekk på putene. Det er så glatt at håret slites ikke. Anonymkode: 11c3f...d26 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 https://www.klikk.no/mote/skjonnhet/du-vakner-med-drommehar-2852430 Anonymkode: 9391b...ae1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 Flere tips her https://www.kk.no/mote/dette-sliter-pa-haret-nar-du-sover/67764065 Anonymkode: 9391b...ae1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #7 Skrevet 7. april 2019 Takk for alle tips! ts Anonymkode: a068c...333 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Skrevet 7. april 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sover svært utolig på nettene, og ligger og vrir bakhodet ned i puten. Dette resulterer i at håret i bakhodet blir slitt av slik at det er en del kortere enn resten. Jeg våkner stort sett alltid med en kjempebust i bakhodet. Jeg bruker Redken produkter, kurer håret og har sengetøy av god kvalitet i bomull. Har tynt og fint hår, tåler lite produkter før det blir fett. Legger meg aldri med vått hår og bruker svært sjeldent føner, rettetang etc. Har prøvd å sove med flette, men må ha fiskeflette for å beskytte det gjeldende stedet og da ser det ikke ut når jeg løsner det på morgenen (ingen bølgende effekt her i gården). Noen som har tips til å beskytte håret fra søvnen? Anonymkode: a068c...333 Bytt til sateng, det er mye bedre for håret og huden i tryne. Anonymkode: d5f88...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå