AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Ser mange har satt seg opp på venneliste og søker venner på underforumet Venner. Hvilke erfaringer har dere der? Er det bedre enn feks andre nettsider og apper for vennskap? Evt hvilke apper og nettsider ville dere anbefalt? Har ikke facebook så det er ikke et alternativ. Anonymkode: 54cc9...ef4
visp Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Jeg har aldri vært ute etter en venn her, men har fått en allikevel fordi vi hadde interesser som passet hverandre. Ikke at det er nok for man bør også ha kjemi, humor etc. Og det hadde vi:) Det skal så mye til for at ting skal klaffe, så om du skal søke etter en venn bør du være litt spesifikk på hvem du er og hva du er interessert i. Jeg ser noen gangen folk søker etter venner her og de skriver ikke alder eller kjønn og oppgir kun at de søker etter noen. Da får jo ikke folk noe som fanger interessen.
Carefree Skrevet 7. april 2019 #3 Skrevet 7. april 2019 Jeg har møtt folk både 1-1 og vært på de felles forumtreffene som det en gang var mange av et par år tilbake i tid :-) Har prøvd å få til nytt felles forumtreff, men virker som at det ikke passer for folk lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå