Gjest Virvar Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Hvorfor er det så vanvittig vondt å elske noen? Når den man elsker befinner seg langt borte. Det gjør så grusomt vondt inni meg. Hele kroppen lengter etter nærheten, hele meg skriker etter å kjenne lukten av han, kjenne huden hans under hendene mine. Og så kan jeg ikke det - for han er ikke her lenger. Han måtte reise. Og jeg må gå videre. Kan bare håpe at avstanden ikke ødelegger for oss. Men akuratt nå er det vanskelig å gå videre, for alt i meg lengter etter han, tårene har gjort øynene mine såre og hovne, og brystkassen føles som om en traktor har kjørt over meg - av all gråtingen. Hvorfor må det være så vondt å elske noen ?
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Kjenner nesten at jeg blir litt "sår" selv når jeg leser innlegget ditt. .. Kanskje noe nytt å sette tankene på er en ide? en ny hobby ell noe, så kanskje du ikke tenker på savnet hele tiden...
Usikker Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Hvorfor må det være så vondt å elske noen ? Akkurat det spørsmålet har jeg også ofte stilt meg :-(
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Kanskje like vondt som det å ikke ha noen som er glad i deg... Det er vondt å være alene, også. Men man retter seg opp i ryggen, puster inn og ut rolig og tenker: Jeg skal nok komme meg igjennom denne dagen / denne uka / dette året alene også! Uten at noen holder rundt meg og sier de er glad i meg!
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Det må være vanskelig.... :trøste: Gled deg til han kommer hjem. Imens skriv mailer, msn , sms......
Gjest seroxata Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 huffe.. vet hvor forferdelig det er når typen din drar langt bort:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå