Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Hvorfor er det så vanvittig vondt å elske noen? Når den man elsker befinner seg langt borte. Det gjør så grusomt vondt inni meg. Hele kroppen lengter etter nærheten, hele meg skriker etter å kjenne lukten av han, kjenne huden hans under hendene mine. Og så kan jeg ikke det - for han er ikke her lenger. Han måtte reise.

Og jeg må gå videre. Kan bare håpe at avstanden ikke ødelegger for oss.

Men akuratt nå er det vanskelig å gå videre, for alt i meg lengter etter han, tårene har gjort øynene mine såre og hovne, og brystkassen føles som om en traktor har kjørt over meg - av all gråtingen.

Hvorfor må det være så vondt å elske noen ? :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

:klem:

Kjenner nesten at jeg blir litt "sår" selv når jeg leser innlegget ditt. :cry: .. Kanskje noe nytt å sette tankene på er en ide? en ny hobby ell noe, så kanskje du ikke tenker på savnet hele tiden... :roll:

Skrevet

Hvorfor må det være så vondt å elske noen ? :cry:

Akkurat det spørsmålet har jeg også ofte stilt meg :-( :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje like vondt som det å ikke ha noen som er glad i deg... Det er vondt å være alene, også.

Men man retter seg opp i ryggen, puster inn og ut rolig og tenker: Jeg skal nok komme meg igjennom denne dagen / denne uka / dette året alene også! Uten at noen holder rundt meg og sier de er glad i meg!

Gjest SumoBryter
Skrevet

vet hvordan det føles :trøste:

Gjest gjesta
Skrevet

Det må være vanskelig.... :trøste:

Gled deg til han kommer hjem.

Imens skriv mailer, msn , sms...... ;)

Gjest seroxata
Skrevet

huffe.. vet hvor forferdelig det er når typen din drar langt bort:( :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...