Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Eksen min gjennom 3 år plumpet nylig ut med dette. Han se rett ut at han liker når jeg er bestemt og kontrollerer han. Jeg har aldri prøvd å kontrollere han(?!), men jeg hele tiden følt at han har vært litt tøffel, noe som også er noe av grunnen til at følelsene mine dabbet av for han. Han sa at han gjerne vil gjøre ting som å gå å handle for meg, hjelpe til i huset og hagen som det passer meg. Følte deg ble superkleint da han sa dette, og var avvisende med en gang. Når jeg har tenkt meg om så går det utrolig mye ti bort til huslige oppgaver og andre ærend og tanken frister mer og mer. Er det greit å benytte seg av dette når han vil det, eller utnytter jeg han da? Han vet at det ikke kommer til å bli oss igjen, det har jeg vært klar på. Det sier han også at han forstår og heller ikke ønsker. Jeg skjønner ikke hvorfor han vil dette, men det frister jo faktisk..

Anonymkode: 91d87...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, dette har sikkert skjedd 

• Liker 2
Skrevet

Mange desperate mennesker som godtar helt absurde forhold så lenge de er i radiusen av ev kvinne de finner attraktiv. Tror mange kvinner har noen manlige hjelpere som de selv ikke tenker at egentlig er ute etter sex 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du ha kontakt med eksen....en som sier slike ting...wtff liksom.

Anonymkode: 91159...d0c

AnonymBruker
Skrevet

Du utnytter ham hvis du ser ned på det han gjør  pluss han vil nok bli kjærester igjen. 

Anonymkode: 612e4...e6e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du utnytter ham hvis du ser ned på det han gjør  pluss han vil nok bli kjærester igjen. 

Jeg og tenkte på det i førsten, men er ikke det en veldig rar måte å prøve å bli sammen med meg på? Det var nesten bare jeg som tok initiativ til sex da vi var sammen, og han var ellers veldig pliktoppfyllende i hjemmet, så på en måte så virker han troverdig med at han ikke har noen baktanker...men jeg vet ikke. Jeg ser jo litt ned på det ærlig talt, ville ikke du gjort det? Men du har kanskje rett i at jeg utnytter han da

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser jo litt ned på det ærlig talt, ville ikke du gjort det?

Nei, men så liker jeg maktleker også, da. 

AnonymBruker
Skrevet

Han spør deg vel egentlig om å være hans Domina. Det trenger ikke innebære noe seksuelt for din del. Hans tilfredsstillelse kan ligge i å tjene deg. Les deg opp og snakk ordentlig med ham om dette før du eventuelt sier ja. 

Jeg ser forøvring ingenting galt i et slikt "forhold". 

Anonymkode: 9ccd0...b40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han spør deg vel egentlig om å være hans Domina. Det trenger ikke innebære noe seksuelt for din del. Hans tilfredsstillelse kan ligge i å tjene deg. Les deg opp og snakk ordentlig med ham om dette før du eventuelt sier ja. 

Hm hvis han forventer pisk og lær og rollespill så er det uaktuelt. Det blir for seksuelt for min del. Finnes det typer som kan ha en domina som er "vanlig" tror du? At han bare vil gjøre ting for meg uten at jeg spiller en rolle? Hvor kan jeg eventuelt finne mer info om det?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men dette er eksen hennes, som hun dumpa. Det kommer ikke noe godt utav at han søker seksuell tilfredsstillese via ydmykelse overfor  eksen som ser ned på "tøflete" menn. 

• Liker 1
Skrevet

Du får nevne at du får en mann på besøk så om han vil vask huset for deg før besøket :P

Så ser du fort om han bare vil være slave eller noe mer.

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet

Vet dette er lenge siden, men er mange menn som elsker dette. Inkludert meg. Jeg hadde gjerne gjort dette til noen som trengte det og syntes hun var attraktiv. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 6.4.2019 den 15.03):

Jeg og tenkte på det i førsten, men er ikke det en veldig rar måte å prøve å bli sammen med meg på? Det var nesten bare jeg som tok initiativ til sex da vi var sammen, og han var ellers veldig pliktoppfyllende i hjemmet, så på en måte så virker han troverdig med at han ikke har noen baktanker...men jeg vet ikke. Jeg ser jo litt ned på det ærlig talt, ville ikke du gjort det? Men du har kanskje rett i at jeg utnytter han da

La oss tro ham på at han:

a) ikke ønsker at dere blir sammen igjen, og

b) ikke ønsker sex med deg.

Å inngå en avtale av en slik intim karakter er likevel så forpliktende at dere vil bli knyttet sammen på en slik måte at man kan spørre seg om det emosjonelle bruddet har skjedd.

Jeg liker ikke å gi råd om hva man skal gjøre, men her ville jeg tenkt meg veldig godt om!

Endret av Snok1
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...