AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Jeg har madrassbeskytter (fra Ikea, det er som et frottelaken og er vanntett) på overmadrassen. Har vanlig laken oppå dette og pleier ikke å ta av madrassbeskytteren når jeg skifter laken. Har nå oppdaget at det er en del runde gule flekker på overmadrassen, altså under madrassbeskytteren! Selve madrassbeskytteren er helt hvit og ser ren og fin ut. Hva kommer disse flekkene av? Anonymkode: fecf3...daf
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Kondens. Madrassbeskytteren har virket som en sperre som har stengt kondensen inne. Anonymkode: 7dd4b...466
Leo Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kondens. Madrassbeskytteren har virket som en sperre som har stengt kondensen inne. Anonymkode: 7dd4b...466 Dette. På sikt kan det utvikle seg til muggsopp og med mindre man har spesielle behov bør man sørge for at hele sengen får luft. Det beste er å ha madrassbeskytter og overmadrass med trekk i pustende materiale som kan vaskes på 60 grader.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kondens. Madrassbeskytteren har virket som en sperre som har stengt kondensen inne. Anonymkode: 7dd4b...466 OK, den tanken har streifet meg også! Tror/vet at jeg svetter mye på nettene. Bruker madrassbeskytter pga allergi mot midd, men vet ikke om det hjelper noe ift. allergien. Bør kanskje vaske overmadrasstrekket, droppe madrassbeskytterlakenet og heller kjøpe en sånn tynn overmadrasslignende beskytter som ikke er vanntett? Anonymkode: fecf3...daf
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: OK, den tanken har streifet meg også! Tror/vet at jeg svetter mye på nettene. Bruker madrassbeskytter pga allergi mot midd, men vet ikke om det hjelper noe ift. allergien. Bør kanskje vaske overmadrasstrekket, droppe madrassbeskytterlakenet og heller kjøpe en sånn tynn overmadrasslignende beskytter som ikke er vanntett? Anonymkode: fecf3...daf Ja det er mye bedre. Kjøp en som er såpass tynn at hele greia kan vaskes i maskinen Anonymkode: 2215e...0d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå