Gå til innhold

"Innafor" med klippan-sofa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke stusset over det, nei. Synes det ser helt grei ut. Hadde dog ikke kjøpt den selv pga. komfort, men på en annen side så kan det jo hende du slipper å bli et sofadyr😜

Anonymkode: 53b7f...0c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du liker sofaen, så kjøp. Jeg har en svinedyr skinnsofa som er god å sitte i , men ikke egnet til middagslur. Kjøpte den minimalt brukt til 15000. Kjøp brukt om du er flau over ny Ikeasofa.... (noe du ikke bør være)

Anonymkode: d1f69...afd

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Zienna skrev:

Måtte Google litt, men fant til slutt vårt ekte skinntrekk til Klippan hos Lauritz.com.  Trekket vårt var i gyldenbrunt skinn, mens den som er avbildet er i sort skinn.  

Hva Ikea kan tilby av trekk til Klippan i dag vet jeg som tidligere nevnt ingenting om, men at de tidligere solgte trekk i ekte skinn vet jeg :) 

Se vedlagte lenke: 
https://www.lauritz.com/no/auksjon/soffa-i-svart-skinn-ikea-klippan/i4414695/

Den er jo ikke i 100% ekte skinn! 

Anonymkode: 37697...b24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er jo ikke i 100% ekte skinn! 

21 timer siden, Zienna skrev:

Måtte Google litt, men fant til slutt vårt ekte skinntrekk til Klippan hos Lauritz.com.  Trekket vårt var i gyldenbrunt skinn, mens den som er avbildet er i sort skinn.  

Hva Ikea kan tilby av trekk til Klippan i dag vet jeg som tidligere nevnt ingenting om, men at de tidligere solgte trekk i ekte skinn vet jeg :) 

Se vedlagte lenke: 
https://www.lauritz.com/no/auksjon/soffa-i-svart-skinn-ikea-klippan/i4414695/

Vis meg gjerne produktinformasjonen, men du ser det faktisk på bildet også. Ingen sofa i 100% ekte skinn ville gitt noen form for gjenskinn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...