AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #81 Skrevet 16. april 2019 Jeg hadde ikke stusset over det, nei. Synes det ser helt grei ut. Hadde dog ikke kjøpt den selv pga. komfort, men på en annen side så kan det jo hende du slipper å bli et sofadyr😜 Anonymkode: 53b7f...0c8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #82 Skrevet 16. april 2019 Om du liker sofaen, så kjøp. Jeg har en svinedyr skinnsofa som er god å sitte i , men ikke egnet til middagslur. Kjøpte den minimalt brukt til 15000. Kjøp brukt om du er flau over ny Ikeasofa.... (noe du ikke bør være) Anonymkode: d1f69...afd
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #83 Skrevet 17. april 2019 20 timer siden, Zienna skrev: Måtte Google litt, men fant til slutt vårt ekte skinntrekk til Klippan hos Lauritz.com. Trekket vårt var i gyldenbrunt skinn, mens den som er avbildet er i sort skinn. Hva Ikea kan tilby av trekk til Klippan i dag vet jeg som tidligere nevnt ingenting om, men at de tidligere solgte trekk i ekte skinn vet jeg Se vedlagte lenke: https://www.lauritz.com/no/auksjon/soffa-i-svart-skinn-ikea-klippan/i4414695/ Den er jo ikke i 100% ekte skinn! Anonymkode: 37697...b24 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #84 Skrevet 17. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er jo ikke i 100% ekte skinn! Anonymkode: 37697...b24 21 timer siden, Zienna skrev: Måtte Google litt, men fant til slutt vårt ekte skinntrekk til Klippan hos Lauritz.com. Trekket vårt var i gyldenbrunt skinn, mens den som er avbildet er i sort skinn. Hva Ikea kan tilby av trekk til Klippan i dag vet jeg som tidligere nevnt ingenting om, men at de tidligere solgte trekk i ekte skinn vet jeg Se vedlagte lenke: https://www.lauritz.com/no/auksjon/soffa-i-svart-skinn-ikea-klippan/i4414695/ Vis meg gjerne produktinformasjonen, men du ser det faktisk på bildet også. Ingen sofa i 100% ekte skinn ville gitt noen form for gjenskinn. Anonymkode: 37697...b24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå