Gå til innhold

Flere som sliter med virus og forkjølelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Vi har nå vært slått ut av en eller annen virus i en hel uke. Feber i 5 dager. Vi er to voksne og 2 barnehagebarn. Feberrn har gitt seg, men nå er det hosten som tar over. Vi er så lei av dette. 

Er det flere som har oplevd dette i det siste? 

Anonymkode: 52cb3...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i barnehage, og svaret er bare JA!

Feber, og så hoste som sitter i i flere uker.... 

Jeg hoster enda, for å si det sånn, og det er en god stund siden feberen ga seg... Flere av ungene "mine" går sånn også, faktisk var vi på tur i skogen her om dagen og ønsket nesten at ingen hørte oss, for det hørtes ut som en KOLS-avdeling på tur.... Både barn og voksne...

Formen er grei på alle nå, men det er jo slitsomt å hoste sånn, også om natta.

God bedring!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ulrikke skrev:

Jobber i barnehage, og svaret er bare JA!

Feber, og så hoste som sitter i i flere uker.... 

Jeg hoster enda, for å si det sånn, og det er en god stund siden feberen ga seg... Flere av ungene "mine" går sånn også, faktisk var vi på tur i skogen her om dagen og ønsket nesten at ingen hørte oss, for det hørtes ut som en KOLS-avdeling på tur.... Både barn og voksne...

Formen er grei på alle nå, men det er jo slitsomt å hoste sånn, også om natta.

God bedring!

Takk for svar... du beskrev dette helt petfekt. KOLS avdeling! 😀 sånn høres vi ut nå! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. 

Anonymkode: b0f63...efd

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Så forkjølet at jeg ikke å smakssans å får panikk om jeg har glemt igjen nesesprayen hjemme for er helt vanvittig tett i nesen. Hoster også ofte til jeg kaster opp :(

Anonymkode: 335d7...5f2

AnonymBruker
Skrevet

Har en på 7 måneder som haar storesøsken i barnehagen, og han hadde feber i minst fem dager og ble mer og mer forkjøla og snørrete. Fortsatt ikke helt seg selv nå etter 8 dager. Var hos legen og var bare virus. Så er nok noe som går. :) 

Anonymkode: 79d76...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Her har også begge vært syke. 8åringen først med feber i 1uke, 1 uke frisk, så enda 5 dager med feber, før det ble avsluttet med urinveisinfeksjon. Lite hoste etter feberen da.

5 åringen hadde 4 dager med feber, men har hostet i 7 dager etter det og er sliten. Ble dårligere igjen i går, men ingen feber. Bedre i dag. Skal ta oss en tur ut i morgen å teste formen så vi vet om han må være hjemme på mandag igjen. Håper det gir seg snart. Har gått noen sykedager nå.

Anonymkode: 1711f...12e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg å! Hoster og hadde feber for 2 dager siden..

Anonymkode: dcd4e...659

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen her. Som sagt det har gått en uke nå, og etter formen på barna å bedømme, så tok vi oss en tur til legevakta. Cpr under 10 på begge... det har gått en uke og INGEN bedring. Bare hosten som har blitt mye verre.  jeg tenker at dette er en megavurus! Eldste barnet er utslitt, det ser vi på han. Minsten vil nesten bare sove. Det vil vi også... 😫

Fikk beskjed om å bare inneha nok vann eller anna drikke og holde ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...