Umulia Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Hva er deres erfaringer med nippelpiercing? Hvor vondt gjorde det? Er det sant at det tra 12mnd før det gror, altså må man faktisk rense såret i 12 mnd? Sover dere med BH fram til det har grodd? Ønsker ikke stygge kommentarer. Jeg synes det er digg, og spør ikke om hva dere mener utseendemessig😊
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Har hatt piercing i ene brystvorten min to ganger. Første gangen gjorde det ikke vondt å ta den. Jeg har hatt en del piercinger, og det var den minst vonde. Grotiden er forferdelig lang (mellom 6 til 12 måneder, i noen tilfeller lenger), og etter 3 måneder fikk jeg betennelse i den. Kom grønn materie ut og noen ganger kunne det plutselig begynne å banke og gjøre jævla vondt. Det var faktisk helt jævlig. Tok den ut. Lot det gro. Tok en ny på samme sted. Gjorde ikke vondt å ta den da heller. Fikk infeksjon etter et halvt år fordi jeg begynte å slurve med rensinga... Det var et helvete å ta den ut fordi det gjorde så vondt, kom sånn pulserende, stikkende og sviende smerte. Kjentes ut som brystvorten ble brent liksom. Får ikke til å sette ord på hvor ekkelt det var. Så med mindre du er dedikert og klarer å rense den hver dag i nesten ett år så går det nok bra. Det varierer fra person til person, men grotiden er ganske lang. Det er krevende å få den til å gro i det hele tatt. Jeg sov ikke uten bh, til og med ikke rett etter jeg tok den. Skal godt gjøres at den henger seg fast i noe i senga liksom. Syns piercing i brystvorten er pent, men orker ikke styret med rensing. Er faktisk ikke verdt det. De aller fleste jeg kjenner som har hatt piercing der, har tatt den ut etter et halvt år fordi de enten ikke orker styret med rensingen eller fordi de får betennelse igjen og igjen. Anonymkode: b3e9a...acd
Gjest #Rasshøl Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har hatt piercing i ene brystvorten min to ganger. Første gangen gjorde det ikke vondt å ta den. Jeg har hatt en del piercinger, og det var den minst vonde. Grotiden er forferdelig lang (mellom 6 til 12 måneder, i noen tilfeller lenger), og etter 3 måneder fikk jeg betennelse i den. Kom grønn materie ut og noen ganger kunne det plutselig begynne å banke og gjøre jævla vondt. Det var faktisk helt jævlig. Tok den ut. Lot det gro. Tok en ny på samme sted. Gjorde ikke vondt å ta den da heller. Fikk infeksjon etter et halvt år fordi jeg begynte å slurve med rensinga... Det var et helvete å ta den ut fordi det gjorde så vondt, kom sånn pulserende, stikkende og sviende smerte. Kjentes ut som brystvorten ble brent liksom. Får ikke til å sette ord på hvor ekkelt det var. Så med mindre du er dedikert og klarer å rense den hver dag i nesten ett år så går det nok bra. Det varierer fra person til person, men grotiden er ganske lang. Det er krevende å få den til å gro i det hele tatt. Jeg sov ikke uten bh, til og med ikke rett etter jeg tok den. Skal godt gjøres at den henger seg fast i noe i senga liksom. Syns piercing i brystvorten er pent, men orker ikke styret med rensing. Er faktisk ikke verdt det. De aller fleste jeg kjenner som har hatt piercing der, har tatt den ut etter et halvt år fordi de enten ikke orker styret med rensingen eller fordi de får betennelse igjen og igjen. Anonymkode: b3e9a...acd Skulle til å skrive noe av det samme. Jeg fikk ikke betennelse, men mange får det. Jeg tok de ut da jeg fikk hengebryster etter vektoppgang, det var ikke så fint lenger. De tok jævla lang tid å gro, 7 måneder. Jeg tok begge samtidig, og hadde barbell ikke ring. Når jeg trente måtte jeg tape de, for at de ikke skulle gnisse i bh-en. Det syns ikke at jeg hadde piercing der. Jeg hadde de i 4 år cirka. Tok de ut for 8-9 år siden.
Anjatapinjata Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Eneste kjipe med det er grotid. Hadde i ene nippelen i 13år, har tatt den ut nå fordi jeg er gravid. Min brukte vel 15 mnd på å gro. Men jeg hadde også barbell og ikke ring så sov bare med plaster i en uke. Rensa den heller ikke i 15mnd. Vasket og tørket ved dusj bare.
Umulia Skrevet 6. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2019 Grotid på 12 mnd er liksom det jeg ikke er interessert i. Hadde håpet at det bare var "veiledning", men at det faktisk ikke var slik i virkeligheten. Har så lyst på nipplepiercing, men jeg er ikke interessert i alt styret...
Aronia Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 Min gjorde ikke spesielt vondt å ta. Grotid 2-3 måneder tror jeg, men er så lenge siden(over 20 år siden jeg piercet meg). Tok den ut etter 5-6 år. Hadde ikke noen spesielle problemer.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #8 Skrevet 7. april 2019 Det gjorde helt satans vondt å ta den. Husker ikke hvor flink jeg var til å rense. Tydeligvis ikke god nok for jeg fikk betennelse som kom og gikk. Tok den ut etter 3år. En liten del av brystvorten er borte og jeg har et arr som aldri har gått bort. Men nå er det bare mannen som ser brystene mine så jeg er som jeg er. Jeg hadde barbell, var litt irriterende fordi tråder o.l hadde det med å henge seg fast i barbellen, stress. Anonymkode: 6ad55...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå