AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Faren deres er så innnari liberal på alle slike områder, mens jeg takler ikke det. Når han spiser frokostblanding f eks så slurper han melka og så lager han skikkelig sånne svelge lyder. 🥺 Bør jeg bare la han holde på? Han er 8, snart ni... Anonymkode: 8e471...433
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Faren deres er så innnari liberal på alle slike områder, mens jeg takler ikke det. Når han spiser frokostblanding f eks så slurper han melka og så lager han skikkelig sånne svelge lyder. 🥺 Bør jeg bare la han holde på? Han er 8, snart ni... Anonymkode: 8e471...433 Trenger du tillatelse fra KG for å oppdra sønnen din? Hva med å be han spise med munnen lukket? Anonymkode: 5aa81...f75 11
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Så si han skal spise med munnen lukket da vel, ikke noe hokus pokus det.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 På tide å starte med det, han er tross alt 8. Å lære å tygge med munnen igjen, ikke slurpe, ikke snakke med mat i munnen, si takk for maten og bære av egne fat er grunnleggende ting barn er nødt til å lære. Skulle begynt med det for lenge siden! Anonymkode: 001d9...f48 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Å lære barn å spise pent, det begynner man med lenge før åtte år. Min åtteåring kommer ofte hjem og forteller at den og den i klassen spiser med åpen munn og slafser, og at det er skikkelig ekkelt. Anonymkode: d4b4c...0a5 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 Som en motvekt til svarene over kam jeg fortelle at min fjortis slafser fremdeles. Men bare når han spiser hjemme, så noe fremgang har det tross alt vært! :legrine: Anonymkode: 77278...fb8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 Jeg kommenterer det hvis mine barn gjør det. Anonymkode: 7aea0...593
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som en motvekt til svarene over kam jeg fortelle at min fjortis slafser fremdeles. Men bare når han spiser hjemme, så noe fremgang har det tross alt vært! :legrine: Anonymkode: 77278...fb8 Og at en fjortenåring fortsatt slafser er morsomt? Nei. Motbydelig er det. Anonymkode: 8cc6f...438 2
Minlillesky Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Faren deres er så innnari liberal på alle slike områder, mens jeg takler ikke det. Når han spiser frokostblanding f eks så slurper han melka og så lager han skikkelig sånne svelge lyder. 🥺 Bør jeg bare la han holde på? Han er 8, snart ni... Anonymkode: 8e471...433 Er mange av dgens foreldre tafatte? Du skjønner vel såpass at du burde si fra til han når det skjer... 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 Min treåring får beskjed om å slutte å slafse om hun gjør det... Anonymkode: 8ea1f...f4a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 Har en femåring som jeg har jobbet intenst med i over et år uten hell. Han slafser og smatter med munnen åpen samme hva jeg gjør eller sier. Og jeg spyr nesten ved matbordet her når han er på det verste. Barnehagen jobber med han, og både jeg og faren jobber med han, uten hell. Men gir man opp, så har man tapt. Enkelte ting er verd å jobbe med og kjempe for uansett hvor lang tid det tar. Anonymkode: 5efe3...fb8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #12 Skrevet 6. april 2019 Jeg har godt voksen kollega som slafser og jeg har irritert meg over hvorfor ikke foreldrene lærte personen dette! De har sikkert sagt ifra men vedkommende gir vel f... men ekkelt 😓 Anonymkode: b3ada...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå