Gå til innhold

Jeg er veldig stolt av penisen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen nettsider der jeg kan sende inn bilder av penisen min og få kommentarer fra andre?

Jeg har forstått at sånt ikke er særlig populært her. Men kanskje det finnes nettsider som er dedikert til sånt?

Anonymkode: fb6e5...459

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Finnes det noen nettsider der jeg kan sende inn bilder av penisen min og få kommentarer fra andre?

Jeg har forstått at sånt ikke er særlig populært her. Men kanskje det finnes nettsider som er dedikert til sånt?

Gaysir.no

Anonymkode: deedb...61a

• Liker 9
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig.. Ser sikkert ut som en tannstikker

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gaysir.no

Men det er vel en homoside?

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg sikkert fordomsfull, men jeg må innrømme at jeg lurer litt på hva du fyller resten av livet ditt med hvis du er "veldig stolt" av penisen din.

JEG er "veldig stolt" over å ha greid å fullføre en mastergrad selv om jeg er kronisk syk, for eksempel. Men å være "veldig stolt" over en kroppsdel..? Njæ. 

Anonymkode: c86c7...574

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gaysir.no

Nei, nei, nei. Man sender ikke duckpics uoppfordret noe som helst sted som ikke er spesielt dedikert til nettopp det. 

Anonymkode: 41cc4...726

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: e670e...978

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Wonka skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig.. Ser sikkert ut som en tannstikker

Kan jeg tolke dette som en invitasjon til å sende deg et bilde?😘

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er noen som er veldig interessert i peniser, så er det jo homofile menn. Du vil få mye mer respons og kommentarer om du henvender deg til den målgruppen enn til kvinner. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, nei, nei. Man sender ikke duckpics uoppfordret noe som helst sted som ikke er spesielt dedikert til nettopp det. 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en side for folk som liker peniser og det er bildegrupper man kan bli medlem av. TS du er en person som liker peniser så gaysir er vel midt i blinken for deg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

HVORFOR er det så mange penis-tråder her ???

Anonymkode: 9f848...2b5

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg tolke dette som en invitasjon til å sende deg et bilde?😘

Bring it on! Men om den ligner på en tannpirker så reposter jeg bildet her i tråden ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en side for folk som liker peniser og det er bildegrupper man kan bli medlem av. TS du er en person som liker peniser så gaysir er vel midt i blinken for deg. 

Nei, det er en side for homofile (hvorav bare halvparten liker peniser) og vi vil ha oss frabedt uoppfordret sending av dickpics. Det passer seg ALDRI. 

Hvis man mener å henvise noen til en spesifik bildegruppe så sier man det, man oppfordrer ikke folk til å trakkasere randoms. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje sende den til mor og far som har laget den. Kanskje de også blir like stolte av avkommet? : )

Anonymkode: f083f...7e5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er en side for homofile (hvorav bare halvparten liker peniser) og vi vil ha oss frabedt uoppfordret sending av dickpics. Det passer seg ALDRI. 

Hvis man mener å henvise noen til en spesifik bildegruppe så sier man det, man oppfordrer ikke folk til å trakkasere randoms. 

Nå får du slutte å være drama queen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje sende den til mor og far som har laget den. Kanskje de også blir like stolte av avkommet? : )

Anonymkode: f083f...7e5

Se Magda, gutten vår har arvet kuken min!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler kontaktskjemaet til skatteetaten, bildet legger du til som vedlegg. Du får svar innen 10 virkedager😄

Anonymkode: 73784...145

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Wonka skrev:

Bring it on! Men om den ligner på en tannpirker så reposter jeg bildet her i tråden ;)

Gratulerer, nå har du gjort det.. Dette er svaret alle disse drømmer om.

Anonymkode: 932b9...a67

AnonymBruker
Skrevet

Ingen bryr seg.

Anonymkode: 5a677...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...