Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært gjennom både bowling og lekeland-bursdag flere år på rad. Hva skal jeg gjøre i år?

Jeg har ikke samme budsjett i år, og eier heller ikke fantasi.. Er vel derfor jeg har "kjøpt meg ut" med disse andre bursdagene hvor aktivitetene er ferdig. Hvordan kan vi feire dagen?

De blir ca. 6-7 jenter og jeg har ikke plass til å ha bursdagen hjemme.

Anonymkode: 333b1...f5e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ute bursdag med bål og lek?

karnevals bursdag?

spørre ungen hva de ønsker..

Anonymkode: 244f9...217

AnonymBruker
Skrevet

6-7 jenter krever jo ikke mye plass i en bursdag. Trenger ikke være så fancy. Be jenta di finne på et tema, her har jentene f.eks hatt emoji-bursdag, neonbursdag, svart/hvit bursdag... Ikke mer avansert enn at gjestene kommer i klær i disse fargene/mønstrene om de vil. I en bursdag var det beskjed om å komme med klær fra foreldrenes klesskap. Det hadde de mye moro ut av. Pølser og kake i tillegg, kanskje en lek der de skal løfte nonstop ved å suge gjennom sugerør. 

Anonymkode: 92655...d2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke plass til 6-7 stk?

Anonymkode: 25b96...11b

AnonymBruker
Skrevet

6-7 kan dere ha på kjøkkenet, stua, hennes rom, det rommet dere har. Rydd vekk møblene og putt tepper og puter på gulvet, spis der, spill et spill som mimeleken, la dem lage muffins og/eller pynte sine egne. Ferdigpizza til mat, gelé, kake, ispinner. Eller «lag sin egen pizza»  (legg på fyll). 

Danseleken, man danser på en avis, så bretter man den halv størrelse og fortsetter, så bretter man den halv osv. 

Lag slim. 

Eller: ta med engangsgrill og ha det i en park/lekeplass/bakgård/skog/strand/hage. Grill pølser. Lek. Ha skattejakt der de finner godteposer (eller en kjærlighet på pinne til hver). Bor dere slik at det fortsatt er vått og råtten snø: bål. 

Svømmehall? Kino (møtes kort hos dere først til pizza eller kake, gaver, en pose popcorn hver), eller MacDonalds først, så kino. vanlig billett på kino. 

Til så få er det ikke vits å leie lokale. 

Anonymkode: bc9f7...6fb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her får vi låne SFO til bursdagsfeiringer helt gratis :)

Anonymkode: bedd4...11a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

6-7 kan dere ha på kjøkkenet, stua, hennes rom, det rommet dere har. Rydd vekk møblene og putt tepper og puter på gulvet, spis der, spill et spill som mimeleken, la dem lage muffins og/eller pynte sine egne. Ferdigpizza til mat, gelé, kake, ispinner. Eller «lag sin egen pizza»  (legg på fyll). 

Danseleken, man danser på en avis, så bretter man den halv størrelse og fortsetter, så bretter man den halv osv. 

Lag slim. 

Eller: ta med engangsgrill og ha det i en park/lekeplass/bakgård/skog/strand/hage. Grill pølser. Lek. Ha skattejakt der de finner godteposer (eller en kjærlighet på pinne til hver). Bor dere slik at det fortsatt er vått og råtten snø: bål. 

Svømmehall? Kino (møtes kort hos dere først til pizza eller kake, gaver, en pose popcorn hver), eller MacDonalds først, så kino. vanlig billett på kino. 

Til så få er det ikke vits å leie lokale. 

Du vet at ikke alle har så veldig med plass.. har selv bodd på 50 km med barn.

kunne aldri invitert 7 venner inn der.. stablet de oppå hverandre? 

Men ja mye gøy man kan finne på, og utebursdag er supert! Mange steder får man låne/ leie lokaler, dessverre ikke alle stedet..

ikke hi

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at ikke alle har så veldig med plass.. har selv bodd på 50 km med barn.

kunne aldri invitert 7 venner inn der.. stablet de oppå hverandre? 

Men ja mye gøy man kan finne på, og utebursdag er supert! Mange steder får man låne/ leie lokaler, dessverre ikke alle stedet..

ikke hi

50 kvadrat er nok til 6 barn uten at de er stablet. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

50 kvadrat er nok til 6 barn uten at de er stablet. 

Vi var fire selv, og da var det alt trangt hos oss 😉 hvordan vi skulle fått 6 til inn det vet jeg ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...