AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Del Skrevet 6. april 2019 I går var det 15 års markering på NOKAS ranet. Så filmen, og etterpå søkte jeg litt rundt om dette. I den forbindelse kom jeg over navnet Sven-Eirik Utsi, som har vært en spesiell farlig kriminel. Det begynte med en "mishandling av en mann til døde" som det lyder flere steder. Det hadde sin forhistorie med beføling av han som barn, men det er jo ikke unnskyldning. Så la jeg merke til, at kvinner synd det er veldig "greit" å like han der nå. ( eksempler på videoene under). Har også sett andre eksempler på, at kvinner får sympati for gutter som har dreppt menn. Typisk på en måte, hvor "ok" de syns en slikt er. Hadde det vært en kvinne han hadde dreppt ville de kanskje sett det anderledes? https://www.youtube.com/watch?v=tSKAAsBoasQ https://www.youtube.com/watch?v=pMqNibM8Y5Y Bare det når jeg så en kvinne hadde skrevet bok om han, tenkte jeg det var sånn. Jeg reagerer på det, for det bekrefter for meg at kvinner liker bøller hvor enn groteske de er, bare de er "rette sorten" og har gjort de "rette" gale tingene liksom. Jeg blir kvalm. Anonymkode: ca74f...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Del Skrevet 6. april 2019 Altså, ja, det finnes snåle kvinner som vil gifte seg med seriemordere som sitter i fengsel. På samme måte som det finnes menn som er seriemordere som sitter i fengsel. Det betyr ikke at alle kvinner tenner på seriemordere. Like lite som det betyr at alle menn er seriemordere. Slutt å generalisere. Anonymkode: 6e0bb...4df 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Del Skrevet 6. april 2019 Jeg sier ikke at det gjelder alle. Men virker som det er typisk for ganske mange kvinner. På samme måte som det var typisk for mange kvinner å stå og strekke armene ut og hyle mot Hitler. Anonymkode: ca74f...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Del Skrevet 6. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sier ikke at det gjelder alle. Men virker som det er typisk for ganske mange kvinner. På samme måte som det var typisk for mange kvinner å stå og strekke armene ut og hyle mot Hitler. Anonymkode: ca74f...aa6 Og Hitler ble ikke støttet av mange menn? Så fordi det er flere menn enn kvinner som begår drap kan jeg si at "det virker som at drap er typisk for ganske mange menn"? Det er et fåtall av kvinner som ønsker å være i forhold med straffedømte. De fleste ønsker seg naturlig nok en snill partner uten rulleblad. Men selvfølgelig finnes det weirdos som sender kjærlighetsbrev til Anders Behring Breivik osv. Men å fremstille dette som majoriteten av kvinner faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: 6e0bb...4df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 6. april 2019 #5 Del Skrevet 6. april 2019 Det er mye man kan si om menn hvis man dømmer alle utifra det noen har gjort. Som kvinne tror jeg ikke på at kvinner generelt tenner på bøller. Drittsekker av alle kjønn er ganske uattraktive. Hva er det som er tiltrekkende med selvopptatthet og feighet? Bøller bryr seg mest om seg selv og de har lite integritet. Det er en svakhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Del Skrevet 6. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at det gjelder alle. Men virker som det er typisk for ganske mange kvinner. På samme måte som det var typisk for mange kvinner å stå og strekke armene ut og hyle mot Hitler. Anonymkode: ca74f...aa6 ...ganske mange? Feil...er et mindretall, veldig få kvinner. Er ikke mange av disse kvinnene. Mesterparten, ganske mange, de fleste kvinner unngår slike mennesker... Anonymkode: 119a6...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #7 Del Skrevet 6. april 2019 Til alle svar: Tror ikke jeg får fram helt det jeg mener, og det er at jeg mener å ha erfart en tendens. Det har noe med tanke på sex/holdninger og syn på stakkarer( altså de motsatte av bøllene, sånne som meg) som de da på en måter bruke holdningen til bøllene til å få en fornedret vinkling mot. Hvor mange kvinner har jeg ikke opplevde indirekte spytte på og trå over meg til fordel for en bøllete fyr opp gjennom åra? Selv om de prøver få det til å framstå som noe annet. Sorry, men det er den erfaringen gjennom et langt liv, som gjør at jeg biter sått lett merke til den tendensen. Men ok, det blir kanskje litt mye meg dette. Den er grei. Anonymkode: ca74f...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Del Skrevet 6. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sorry, men det er den erfaringen gjennom et langt liv, Hvor langt er livet ditt? Anonymkode: 7b347...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 6. april 2019 #9 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) Var jo et overraskende antall norske kvinner som giftet seg med Tyske nazister under Andre Verdenskrig. Tror det ligger en biologisk sannhet i at kvinner tiltrekkes av mektige menn. En mektig mann gir en kvinne både ressurser, beskyttelse og trygghet, Endret 6. april 2019 av hocane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 6. april 2019 #10 Del Skrevet 6. april 2019 Har i alle fall inntrykk av at veldig mange synes det er noe sexy med farlige menn, i alle fall om de er det mot andre menn, noe jeg tror speiles i kulturen. Drapsmenn og langtidskriminelle blir på mange måter fort tatt inn i varmen igjen og får til dels sexy oppslag der de får brette ut om hvor tøffe de er, men samtidig hvor snille de egentlig er på bånn. Synes dette eksempelet fra Dagbladet er godt: https://www.dagbladet.no/magasinet/christian-var-en-del-av-oslos-underverden-i-mange-ar/69679594 Samtidig vil du nok aldri se samme behandling av mindre sexy kriminalitet, som voldtekt eller konebanking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #11 Del Skrevet 6. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt er livet ditt? Anonymkode: 7b347...219 Har nådd pensjonistalderen, for å si såpass hvertfall. Anonymkode: ca74f...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 6. april 2019 #12 Del Skrevet 6. april 2019 Kvinne liker ikke bølle. Hilsen kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 9. april 2019 #13 Del Skrevet 9. april 2019 Nå står denne under skråblikk og generaliseringer, så jeg dissekrerer påstanden etter forumets ånd. For en enslig mann er påstanden fin og beroligende på to vis: 1: Kvinner er feil skrudd sammen. De vil heller ha juling enn meg. 2: Det at jeg er enslig, beviser at jeg er en bra kar og ikke en bølle. For hadde jeg vært bølle hadde kvinnene likt meg. Slik slipper man å gå i seg selv og lete etter hvorfor man feirer lørdagskveldene sine aleine med potetskruer og solo i stedet for sammen med noen med grandiosa og cola light. Men det er en ting til: Kvinner må ha et prosjekt. De er på en måte aldri fornøyd med mannen slik han er: hvis han har bart, kan du ta deg f_ på at hun vil ha den bort. Har han skjegg, og hun til å begynne med til og med syntes "å han var så kjekk med det skjegget" så begynner hun noen måneder inn i forholdet: "du, jeg skulle gjerne se hvordan du ser ut uten skjegg, skal ikke du..." Aller best vises denne gesjeftigheten i oppussingstrangen eller reparasjonslysten på "ødelagte" menn. Og dette er tema for utallige "dameromaner" der heltinnene kjemper seg gjennom lidelsene med alle slags Rhett Butlere, Mr. Darcyer og Christian Greyer. Hos James i 50Shades, der kan du se i en setning hvor Ana skifter fra betatt forelskelse og seksuell tenning på hr.Grå, til å ha bestemt seg for at dette er kjærlighet og mannen i mitt liv. Det er der hun får vite at han har blitt brukt som sexslave tidligere. Setninga er noe i retning: "Sakkars, ødelagte Christian." Da vet hun at hun har et prosjekt. Noen å sette i stand igjen, noen å temme - noen å få kjedelig. En bølle å gjøre til dølle krølle. Det er bare det at det er noen som heter å ta seg vann over hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå