Gå til innhold

BearMama; du er savnet ❤️

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Hei! 

Jeg så du hadde slettet deg. Jeg vet ikke hvorfor, eller om du fortsatt leser her inne. Jeg ville bare si at jeg kommer til å savne deg. Du har betydd mye for meg. Trist at du forsvant, men jeg ønsker bare å gi uttrykk for at jeg satt pris på å ha deg her inne. Du hadde bein i nesa og mye å komme med; råd, oppmuntring, ærlighet, støtte og omsorg. 

Jeg skriver dette fordi jeg vil du skal vite at du betyr mye for mange; for meg også, ei fremmed jente på et forum. Jeg vet ikke hvem du er i virkeligheten, men jeg føler vi har blitt litt kjent til en viss grad. Du har vært god, ydmyk, støttende og forståelsesfull. (Ref, meldinger vi har sendt på PM). Jeg føler vi har vært der for å heie på hverandre. Du har mye livserfaring, og sammen kunne vi utveksle tanker, følelser og hendelser. Du dømte meg ikke. Du forstod. Og jeg forstod deg. 

Takk for at du har vist at du bryr deg. Verden trenger mennesker som deg. Ønsker gjerne at du tar kontakt med meg om du skulle opprette en ny bruker. Hvis ikke ønsker jeg at du skal ta med deg disse ordene

❤️❤️❤️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så fint av deg å legge ut denne meldingen. Jeg er ikke henne altså, men vil bare si at du er også en som viser mye forståelse og omsorg her inne. ♥️

Anonymkode: f7c57...52b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hei! 

Jeg så du hadde slettet deg. Jeg vet ikke hvorfor, eller om du fortsatt leser her inne. Jeg ville bare si at jeg kommer til å savne deg. Du har betydd mye for meg. Trist at du forsvant, men jeg ønsker bare å gi uttrykk for at jeg satt pris på å ha deg her inne. Du hadde bein i nesa og mye å komme med; råd, oppmuntring, ærlighet, støtte og omsorg. 

Jeg skriver dette fordi jeg vil du skal vite at du betyr mye for mange; for meg også, ei fremmed jente på et forum. Jeg vet ikke hvem du er i virkeligheten, men jeg føler vi har blitt litt kjent til en viss grad. Du har vært god, ydmyk, støttende og forståelsesfull. (Ref, meldinger vi har sendt på PM). Jeg føler vi har vært der for å heie på hverandre. Du har mye livserfaring, og sammen kunne vi utveksle tanker, følelser og hendelser. Du dømte meg ikke. Du forstod. Og jeg forstod deg. 

Takk for at du har vist at du bryr deg. Verden trenger mennesker som deg. Ønsker gjerne at du tar kontakt med meg om du skulle opprette en ny bruker. Hvis ikke ønsker jeg at du skal ta med deg disse ordene

❤️❤️❤️

Jeg må signere denne. Synes hun er et fantastisk menneske. Har lært mye av henne. Jeg er mor til to, og har i perioder hatt lav selvtillit i morsrollen. 

Anonymkode: 8de0c...092

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt veldig merke til henne selv! Hun kommer alltid med gode råd ❤

Anonymkode: 6e0f9...4cd

• Liker 5
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fint av deg å legge ut denne meldingen. Jeg er ikke henne altså, men vil bare si at du er også en som viser mye forståelse og omsorg her inne. ♥️

Anonymkode: f7c57...52b

Takk❤️

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må signere denne. Synes hun er et fantastisk menneske. Har lært mye av henne. Jeg er mor til to, og har i perioder hatt lav selvtillit i morsrollen. 

Anonymkode: 8de0c...092

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt veldig merke til henne selv! Hun kommer alltid med gode råd ❤

Anonymkode: 6e0f9...4cd

Helt enig i at hun hadde gode råd å komme med. 

Håper hun leser her ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Har hun slettet seg?! så dumt likte henne veldig godt :hjerte:

Anonymkode: c9baa...150

• Liker 3
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun slettet seg?! så dumt likte henne veldig godt :hjerte:

Anonymkode: c9baa...150

Ja, jeg vet. Det var utrolig trist 😞

Skrevet

Ryddet for kommentar om flytting av tråden. 

Vi minner om at spørsmål eller innspill til moderatorteamet tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller via PM

Perelandra, mod. 

Gjest Fru Olsen
Skrevet

Bra dame hun altså! Håper hun kommer tilbake igjen. ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...