AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1 Skrevet 6. april 2019 Den forsvinner etter en time. Hjelper det med primer? Har dere noen å anbefale? Eller noe annet som funker? Anonymkode: 6d6c6...676
Nerine_ Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Urban decay primer potion, fungerer veldig bra! 2
Kitcat Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Jepp, primer er tingen om du vil unngå striper også. Kjøp en øyenskygge av kvalitet, de varer jo så lenge. Lite å spare på å velge en billig og dårlig skygge.
Puff Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 Bruker concealer under rimelig øyenskygge. Funker bra!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Kjøp en øyenskygge som er våt/fuktig. Jeg kjøper aldri tørr fordi de forsvinner med en gang. Anonymkode: 58f62...144
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 Tar bare vanlig concealer og legger et lite lag med pudder over før jeg legger øyenskyggen. Holder hele dagen. Anonymkode: 5031c...842
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 https://www.makeupmekka.no/eyeshadow-magnet-primer.html Denne. Funker gull. Øyenskyggeb blir klarere og sitter HELE dagen. Kombinert med en settingspray over ferdigsminket ansikt så er det 100% garantert. Anonymkode: 485a4...2ad
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 Eyeprimer er et must for holdbar og pent lagt øyenskygge. Anonymkode: 5079e...dfb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar bare vanlig concealer og legger et lite lag med pudder over før jeg legger øyenskyggen. Holder hele dagen. Anonymkode: 5031c...842 Prøvde dette i dag, det funket ikke. Øyenskyggen holdt seg kanskje et par timer lenger, men nå er den borte. Er vel 5-6 timer siden jeg sminket meg. Hvilken concealer bruker du? 10 timer siden, Kitcat skrev: Jepp, primer er tingen om du vil unngå striper også. Kjøp en øyenskygge av kvalitet, de varer jo så lenge. Lite å spare på å velge en billig og dårlig skygge. Bruker en øyenskygge fra the balm nude palettet. Vet ikke om det er bra kvalitet jeg, men jeg elsker fargene i dette palettet. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en øyenskygge som er våt/fuktig. Jeg kjøper aldri tørr fordi de forsvinner med en gang. Anonymkode: 58f62...144 Har du noen å anbefale? Bruker brun og oransje øyenskygger. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.makeupmekka.no/eyeshadow-magnet-primer.html Denne. Funker gull. Øyenskyggeb blir klarere og sitter HELE dagen. Kombinert med en settingspray over ferdigsminket ansikt så er det 100% garantert. Anonymkode: 485a4...2ad Takk. Vurderer å bestille den. Tips til settingspray? Bruker ikke mye sminke så har ikke peiling. Anonymkode: 6d6c6...676
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 Jeg bruker hverken primer, concealer eller setting spray. Jeg bruker en øyenskygge av god kvalitet, med fire valører av fargen. Jeg legger en helt lys skygge over hele lokket, også legger jeg en mørkere der jeg vil ha den. Sitter hele dagen, og legger seg aldri i striper. Anonymkode: 2ac99...0ec
Nerine_ Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en øyenskygge som er våt/fuktig. Jeg kjøper aldri tørr fordi de forsvinner med en gang. Anonymkode: 58f62...144 Ikke hvis man bruker primer under.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #12 Skrevet 7. april 2019 Jeg har prøvd primere fra dyre merker sammen med øyenskygger fra dyre merker som anastasia. Forsvinner etter få timer og ligger som striper på øyelokket. Akkurat øyelokkene mine er veldig oljete. Anonymkode: 7ecb0...814
Nerine_ Skrevet 8. april 2019 #13 Skrevet 8. april 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd primere fra dyre merker sammen med øyenskygger fra dyre merker som anastasia. Forsvinner etter få timer og ligger som striper på øyelokket. Akkurat øyelokkene mine er veldig oljete. Anonymkode: 7ecb0...814 Har du prøve primer laget spesielt for oljete øyelokk? 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #14 Skrevet 8. april 2019 9 timer siden, Nerine_ skrev: Har du prøve primer laget spesielt for oljete øyelokk? Nei, kanskje ikke..? Har du noen tips? Anonymkode: 7ecb0...814
Nerine_ Skrevet 8. april 2019 #15 Skrevet 8. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kanskje ikke..? Har du noen tips? Anonymkode: 7ecb0...814 Jeg har hørt positivt om NARS sin for oljete øyelokk, men har ikke prøvd den selv. Prøv å google litt rundt🙂
Professor Orm Skrevet 8. april 2019 #16 Skrevet 8. april 2019 Som en annen skriver, urban decay primer potion. For første gang i mitt liv har øyenskyggen Holdt hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå