AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Del Skrevet 5. april 2019 Flere som har gjort/gjør? Har de siste dagene gjort det? Kan det skyldes at jeg sover med munnen åpen? Eller at jeg ikke drikker mye vann kanskje? Anonymkode: 590e8...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Del Skrevet 5. april 2019 Typisk tegn på at du snorker! Anonymkode: 66838...a0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Del Skrevet 5. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk tegn på at du snorker! Anonymkode: 66838...a0f Er en kar på 19 år, og ALDRI hørt jeg snorker. Anonymkode: 590e8...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Del Skrevet 5. april 2019 Vel, både snorking og det å ikke vedkjenne seg det er svært vanlig 😂. Forsøk å sovne på siden/magen en natt og se om det hjelper på den tørre halsen din. Anonymkode: 66838...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 5. april 2019 #5 Del Skrevet 5. april 2019 Det gjør jeg også!! Lurer selv på om det er stress..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 5. april 2019 #6 Del Skrevet 5. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, både snorking og det å ikke vedkjenne seg det er svært vanlig 😂. Forsøk å sovne på siden/magen en natt og se om det hjelper på den tørre halsen din. Anonymkode: 66838...a0f Personlig aner jeg ikke om jeg snorker, for alltid når jeg er på overnatting så sovner jeg alltid til sist.😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #7 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg føler at jeg ikke får nok luft når jeg puster gjennom nesa, så jeg våkner hver morgen med knusktørr munn, tunge og hals. Har litt trange neseganger. Anonymkode: d7343...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #8 Del Skrevet 5. april 2019 Våkner alltid med ganske tørr hals/er tørst, jeg sover en del med åpen munn pga veldig smal nese. Helt standard for meg. Har alltid et vannglass ved senga, problem løst Anonymkode: cbf7d...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå