Gå til innhold

Squirting orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner får en blank, glatt væske, og bildeteknikk viser at urinblæren tømmes under ejakulasjonen. Væsken kan ligne på urin, lukte svakt av urin, men er blankere og glattere enn urin.

tiss, urk

Anonymkode: 09cfd...e24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så mange ignorante mennesker her inne.. jo, alle som opplever squirting tisser på seg. Finnes mye forskning der alle konkluderer med dette. Nei, det ser ikke ut som urin og det lukter ikke urin fordi den ikke er konsentrert. Vagina består av slimhinner som produserer slim, de kan ikke skyte ut væske. Væsken kommer fra blæren, og det er urin som kommer ut.

Anonymkode: d4272...431

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det er orgasme? Det virker så sært, eneste gangene jeg har «sprutet» vann er når vannet har gått

De sier det føles annerledes ut, men veldig godt. 

Skrevet
På 9.4.2019 den 11.23, AnonymBruker skrev:

Men er det er orgasme? Det virker så sært, eneste gangene jeg har «sprutet» vann er når vannet har gått

Man kan ejakulere før selve orgasmesammentrekningene om man f.eks. ejakulerer ved klitorisorgasme. Da kommer spruten først (dog det blir litt feil å kalle det "sprut" da væsken i mange tilfeller bare renner rolig ut), og så kommer sammentrekningene etterpå. Om man oppnår ejakulering ved G-punktsorgasme ejakuleres det som regel samtidig med selve orgasmen. Men man kan også få G-punktsorgasme uten å ejakulere. :) 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://badgirlsbible.com/how-to-make-a-girl-squirt

For de som måtte være nysgjerrige. Som nyfrelst kan jeg love at det er verd det. 

Anonymkode: 86527...fc0

Åå, det der skal jeg vise til elskeren min 🙂 

Anonymkode: ab52b...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...