AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Noen med erfaringer fra det? Jeg har ganske dårlig selvbilde og sosial angst og tenkte dette kanskje kunne være en god løsning siden en personlig shopper har et trent øye og kan gi meg gode tips til videre shopping + evt en del fine basics til min nesten ikke-eksisterende garderobe slik at jeg føler meg fin og får litt selvtillit. Jeg har ikke det største budsjettet. Muligens kan jeg sette av 5-6 tusen som forhåpentligvis rekker til en grunnleggende sommergarderobe? Regner med det ikke vil være noe problem for shopperen å ta hensyn til dette ved å fokusere på kjedebutikker feks. Anonymkode: c52d9...630
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Med et så lavt budsjett så vil du slite med å finne noen som er ok som gidder. Anonymkode: 1f134...6a5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 Jeg har ikke prøvd, men jeg vet at f.eks Sandvika og Strømmen storsenter har dette. Ser på hjemmesiden til Sandvika at hun tar 900 for 3 timer, så tror nok ikke hun bryr seg om budsjettet sånn ellers 🙂 Anonymkode: 34300...06e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Med et så lavt budsjett så vil du slite med å finne noen som er ok som gidder. Anonymkode: 1f134...6a5 Hva vil du si er ok budsjett for slikt da? Anonymkode: c52d9...630
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Er nysgjerrig på det samme! Vil gjerne betale for tjenesten, men er ikke sikker på om jeg vil kjøpe klær der og da. Vil gjerne ha tips til hva jeg kler, men liker å ha god tid til å planlegge innkjøp. Har vurdert å leie tjenesten, men det er ikke sikkert at jeg kjøper mer enn et par plagg med en gang. Anonymkode: 59b86...d3c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 Har en venninne som flere ganger har benyttet seg av dette tilbudet på strømmen storsenter. Hun har vært superfornøyd og kommet hjem med masse fint hver gang. Hun har ikke verdens største budsjett, men har hatt noen tusen å bruke hver gang. Shopperen har vært veldig flink til å sette sammen så hun har fått klær som kan brukes på mange forskjellige måter! Tenker selv jeg skal benytte meg av tilbudet når jeg har gått ned det jeg vil i vekt😊 Få litt hjelp til å finne noe til den nye fasongen + bygge basisgarderoben😊 Anonymkode: 7d8e4...8cd
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 Ts her. Tusen takk for flere svar Jeg har vært litt nervøs for om budsjettet mitt er "for lite", men jeg leste i en artikkel om en norsk personlig shopper at hun var klar på at tilbudet var for alle, også de med lavere budsjett, så jeg satser på at jeg kan finne meg noen få gode basisplagg i det minste. I mitt tilfelle står jeg nesten på bar bakke garderobemessig, så alt er en forbedring. Ser også frem til å få en objektiv mening på hva som kler meg siden jeg aldri har hatt venninner osv som har kunnet komme med meninger på shopping. Jeg tror ikke jeg vil føle på noe alt for stort kjøpepress heller, siden jeg betaler shopperen før prosessen starter. De plaggene jeg evt kjøper tjener vel kun senteret generelt på. Jeg kan prøve å oppdatere opplevelsen min her senere hvis noen er interessert. Anonymkode: c52d9...630 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Ja, jeg vil tro en personlig shopper tar hensyn til hva slags budsjett man har. De skal jo finne klær og farger som passer, og det finnes det jo i alle prisklasser. Det er vel heller ikke nødvendig å kjøpe noe der og da? Moro å høre hvordan du opplever det. Anonymkode: 7367a...7aa
GjestSiden2006 Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 (endret) Ville prøvd. For min egen del hadde jeg sagt til den personlige shopperen ; Lykke til, er av en større størrelse enn 44. Kjipt for det er innmari lite å ta av. Xxl er fint, da alt krymper mellom 3-5%. Endret 16. april 2019 av GjestSiden2006
Tinkiwinkiii Skrevet 23. april 2019 #10 Skrevet 23. april 2019 På 16.4.2019 den 14.59, AnonymBruker skrev: Ts her. Tusen takk for flere svar Jeg har vært litt nervøs for om budsjettet mitt er "for lite", men jeg leste i en artikkel om en norsk personlig shopper at hun var klar på at tilbudet var for alle, også de med lavere budsjett, så jeg satser på at jeg kan finne meg noen få gode basisplagg i det minste. I mitt tilfelle står jeg nesten på bar bakke garderobemessig, så alt er en forbedring. Ser også frem til å få en objektiv mening på hva som kler meg siden jeg aldri har hatt venninner osv som har kunnet komme med meninger på shopping. Jeg tror ikke jeg vil føle på noe alt for stort kjøpepress heller, siden jeg betaler shopperen før prosessen starter. De plaggene jeg evt kjøper tjener vel kun senteret generelt på. Jeg kan prøve å oppdatere opplevelsen min her senere hvis noen er interessert. Anonymkode: c52d9...630 Jeg er veldig intressert😊Vurderer å prøve personlig shopper selv😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå