Gå til innhold

Menn; Er bj eller å penetrere best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er Bj eller å penetrere best?

Og hvorfor?

Anonymkode: fbd38...511

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart penetrere.

Helheten, i tillegg til at penisen får en bedre nytelse. 

Mann 39

Anonymkode: ce74f...836

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Penetrering, uten tvil.

M26 ;)

Anonymkode: b514c...3bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bj er jo penetrering. Penetrering av ansiktshullet.

Anonymkode: 85ef0...527

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bj er jo penetrering. Penetrering av ansiktshullet.

Anonymkode: 85ef0...527

Tror Ts tenker på penetrering nedentil... 

• Liker 2
Skrevet (endret)

BJ uten tvil. Jeg blir både kåtere og synes det er deiligere.

Ikke omskåret.

Endret av Hr. Aktiv
AnonymBruker
Skrevet

Kunne kanskje vært aktuelt å vite om de som svarer er omskåret eller ikke? 🤷‍♂️

Anonymkode: 8c334...077

Skrevet

Penetrering. Ikke omskåret. 

• Liker 1
Skrevet

Hver ting til sin tid. Begge er nydelig. Det er jo ikke et spørsmål om enten eller. Tvertimot det er både og som gjelder. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Penetrering er evig mye bedre. Blowjobs gir meg ikke noe særlig. Dama gjør det om hun ikke er i humør eller har tid til å ha sex, og jeg er veldig takknemlig for det, men aller helst vil jeg ha samleie. 

Mann, 33.

Anonymkode: 09480...475

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Kunne kanskje vært aktuelt å vite om de som svarer er omskåret eller ikke? 🤷‍♂️

Anonymkode: 8c334...077

Hvorfor det?

Anonymkode: 09480...475

• Liker 2
Skrevet

Det kommer da helt an på hvordan dama er. Er hun god til å suge, elsker hun å knulle? Kommer hun under knulling? Hvor trang er hun? Hvor våt er hun? Osv. 

Ei som er våt, kommer lett, og i tillegg er trang, er det jo suverent å knulle.

Mens om dama er tørr, eller vid, eller ikke kommer, kan BJ være å foretrekke, om hun da er flink til det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samleie er best. Dama klarer ikke ta mer enn hodet i munnen. Resten prøver hun å dekke med hendene. Men, hun skal ha creed som prøver. Er veldig fornøyd egentlig. Under samleie klarer hun å ta imot 3/4, noe som er mer enn de fleste. Jepp, det er bra at det finnes damer som er litt dype. Når en var yngre var det mye stress. Nå passer en bedre sammen.

Anonymkode: 996d7...630

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samleie er klart best. Det å vere dypt inni ei kvinne med sin penis er sågodt det kan ikke beskrives. Er særs godt utstyrt, men dama har plass. Det å koome dypt inn og kjenne fittemusklene melke kuken kan ikke sammenlignes med noe anna.her på jord. 

Anonymkode: 18b0e...9e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et veldig tett løp, men penetrering vinner nok her. Det er trangt, varmt, og følelsen at det "kniper" der inne kan ikke beskrives. Dog er en blåsejobb en suveren erstatning når samleie ikke er aktuelt. 

Anonymkode: b7684...645

Skrevet

bj best, forutsatt at hun liker det selv. Jeg blir supertent av det visuelle og det intime ved en bj

• Liker 2
Skrevet
På 6.4.2019 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Samleie er best. Dama klarer ikke ta mer enn hodet i munnen. Resten prøver hun å dekke med hendene. Men, hun skal ha creed som prøver. Er veldig fornøyd egentlig. Under samleie klarer hun å ta imot 3/4, noe som er mer enn de fleste. Jepp, det er bra at det finnes damer som er litt dype. Når en var yngre var det mye stress. Nå passer en bedre sammen.

Hvor lang er den??

AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2019 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Folk er forskjellige. Mannen min kan komme på få sekund når jeg har hodet i munnen og bruker henda på staken. Har også kjøpt en sånn "kort" nesten flashlight, når jeg bruker den på staken i tillegg til å ha hodet i munnen må jeg være superrolig for at han ikke det skal vare. 

Anonymkode: e95d3...e8c

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på humøret. Men når det kommer til BJ's. Ingen hender. Se meg i øynene og ta det.

Anonymkode: 59396...b2d

Skrevet

Det er i hvert fall mange menn som er fornøyd selv om jeg kun gir de en avsugning

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...