Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste at man skal måle temp hver morgen til samme tid, helst liggende i sengen. Gjør folk det så nøyaktig? Jeg er nybegynner på dette, men ser ut til å få en grei kurve ved å måle noen ganger 07.00, andre ganger 09.30 etter at jeg har spist frokost. 

Hvordan gjør du det? 

Anonymkode: c0b98...3a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror man blir gal av å holde på med det der, og gjør det ikke. 

Anonymkode: 59942...b5a

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror man blir gal av å holde på med det der, og gjør det ikke. 

Anonymkode: 59942...b5a

Litt enig med du, men ønsker mest å gjøre det for å forsikre meg om at jeg har EL, da jeg ikke har symptomer. Å bare for å se at disse ulike fasene i syklusen stemmer hos meg. Datene etter EL til mensen osv 😄

Anonymkode: c0b98...3a2

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det kl 06 hver morgen. Sover bare videre om jeg ikke skal på jobb.

Anonymkode: 5ba24...491

• Liker 1
Skrevet

Jeg temper 6.30 hver morgen. Sover videre etterpå hvis jeg ikke skal på jobb.

Skrevet

Temper hver morgen 0520, legger meg til å sove igjen hvis jeg har fri eller skal på senvakt. Null stress, er en vanesak! Blir ikke gal av å tempe som det står lengre opp her 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Blir heller ikke gal av å tempe. Tar tempen 07.00 hver dag og legger meg til å sove igjen. 

Du skal helst være i sengen når du temper. Med minst 3 timer søvn innabords 😛 

Om du tar det på forskjellige tider kan du få forskjellige målinger, men så lenge du klarer tydelig å se forskjell når eggløsning har skjedd er det det viktigste. Men anbefaler kanskje å være streng den første mnd så du har korrekte målinger :) 

Anonymkode: 4cff6...cee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 05 som tempetidspunkt, men det hender jeg våkner i firetida eller sover litt lenger. Jeg regner ikke de temperaturene som er tatt før 04.30 eller etter 05.30 som helt pålitelige, men har ikke noe problem med å se mønsteret over tid, og finne eggløsning. Jeg kunne ikke stått opp og spist frokost før jeg tempet. Hvis jeg er i aktivitet stiger temperaturen min mye, og enda mer hvis jeg spiser. 

Anonymkode: 5583a...1cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...