AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Ingen er mer aktiv på sosiale media enn kvinner, må balsameres med fine kommentarer. "såå fiin du er!!". Hvordan skal det gå den dagen dere ikke får denne bekreftelsen? Se på falske venninnegjenger, alt er bare overfladisk. Ingenting er ekte. Anonymkode: ca870...99c 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #2 Skrevet 6. april 2019 Jeg legger aldri ut bilder og får aldri kommentarer fra venninner om hvor fin jeg er. Har null behov for det heller. Så det virker som vi kvinner klarer oss fint uten støtte også. Sjalu? Anonymkode: 347e8...a46 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #3 Skrevet 6. april 2019 Alle mennesker trenger støtte fra andre mennesker. Eremitter blir gale etter noen tid. Anonymkode: 46347...07f 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Skrevet 6. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen er mer aktiv på sosiale media enn kvinner, må balsameres med fine kommentarer. "såå fiin du er!!". Hvordan skal det gå den dagen dere ikke får denne bekreftelsen? Se på falske venninnegjenger, alt er bare overfladisk. Ingenting er ekte. Anonymkode: ca870...99c Enig. Ganske patetisk å se alle disse #jegtrengerådullesmed meldingene som sendes frem og tilbake.. Anonymkode: f5f5e...7e9 2
Anoia Skrevet 6. april 2019 #5 Skrevet 6. april 2019 Kjenner meg overhodet ikke igjen. Dette handler mer om personlighetstyper enn kjønn. Og mange menn er også på konstant søken etter bekreftelse, om enn på andre måter. 9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 Jeg driver med ikke dette tullet. Menn driver med det samme på andre måter. Hvorfor ikke klage litt på dem også? Anonymkode: 116db...951 7
Gjest #Rasshøl Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 Hvilken støtte?? Jeg har vært selvstendig og ordnet alt selv hele livet. Jeg har aldri spurt noen om hjelp, jeg betaler for det. 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mennesker trenger støtte fra andre mennesker. Eremitter blir gale etter noen tid. Anonymkode: 46347...07f Nei, jeg klarer meg utmerket på egenhånd. Ts. Nå fornærmer du meg. Jeg misliker personer som deg.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen er mer aktiv på sosiale media enn kvinner, må balsameres med fine kommentarer. "såå fiin du er!!". Hvordan skal det gå den dagen dere ikke får denne bekreftelsen? Se på falske venninnegjenger, alt er bare overfladisk. Ingenting er ekte. Anonymkode: ca870...99c Å nei, uten slike kommentarer er jeg jo ingenting og ingen ser hvor mange som liker meg. Jeg klarer ellers ikke noe uten en mann i livet mitt heller og jeg støtter meg så mye på foreldrene mine 🙄 Jeg er jo bare en kvinne. Men egentlig så får jeg slike kommentarer av mine positive venninner fordi vi er opptatte av å løfte hverandre opp. Vi lever i en verden med høyt press på å være perfekte. Både ukjente menn og kvinner er som regel opptatt av å rakke ned på folk de ikke kjenner. Så vi bygger hverandre opp og er opptatte av å se hverandre for de vi er. Mange ganger får jeg høre at jeg er både sterk og handy. Venninner forteller meg at de syns det er ålreit at jeg tar tak i ting i livet mitt. Alt dette vet jeg jo selv og jeg har god selvtillit fra før av. Likevel er det fint å føle seg sett i en ellers grå verden. Anonymkode: b0fc2...c0e 1
Cata Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 Jeg tror jeg ville fått latterkrampe om noen av mine venninner hadde kommet med "så fiiiiiin du er" eller "fiiiiiine deg" på FB. De kan gi komplimenter, men da direkte og "fordi jeg fortjener det", ikke pga. et tilfeldig bilde på FB. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 37 minutter siden, #Rasshøl said: Hvilken støtte?? Jeg har vært selvstendig og ordnet alt selv hele livet. Jeg har aldri spurt noen om hjelp, jeg betaler for det. Nei, jeg klarer meg utmerket på egenhånd. Ts. Nå fornærmer du meg. Jeg misliker personer som deg. Du kjøpte og bytta dine egne bleier som baby? Anonymkode: 46347...07f 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 6. april 2019 #11 Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kjøpte og bytta dine egne bleier som baby? Anonymkode: 46347...07f Jepp, selvsagt!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #12 Skrevet 6. april 2019 Just now, AnonymBruker said: Du kjøpte og bytta dine egne bleier som baby? Anonymkode: 46347...07f Anonymkode: 4ed42...0a2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #13 Skrevet 6. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle mennesker trenger støtte fra andre mennesker. Eremitter blir gale etter noen tid. Anonymkode: 46347...07f Bare ufrivillig eremitter blir gale. Anonymkode: b1237...775
Jegerikkeminskyld Skrevet 6. april 2019 #14 Skrevet 6. april 2019 Jeg kan ikke fordra å eksponere meg selv på nettet, legger så og si aldri ut bilder hvor jeg er med selv. Jeg innbiller meg at de som trenger å vite det er fullstendig klar over min eksistens. Jeg foretrekker den type oppmerksomhet jeg får i RL og jeg får tilstrekkelig av den.
Gjest hind Skrevet 6. april 2019 #15 Skrevet 6. april 2019 Jeg blir veldig overrasket hvis det dukker opp et "søta" eller "fiiiiine deg" på et bilde av meg. Vi har ikke helt den tonen i min omgangskrets. Jeg er ikke særlig opptatt av bekreftelse ellers heller (bortsett fra for yrkesmessige prestasjoner) og kjenner meg dårlig igjen i dette, men jeg ser jo at du har et poeng. De greiene der kom med framsnakkingsbølgen. Man viser at man er vellykket ved å vise raushet mot andre, og så sikrer man seg selvfølgelig mye skryt tilbake. En del damer drar det altfor langt og fremstår som usikre fjortiser som er desperate etter å bli likt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #16 Skrevet 6. april 2019 Dette er jo noe tenåringsjenter OG tenåringsgutter holder på med😂. Anonymkode: 75eaf...8a9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå