Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt langt hår bortsett fra de hårene som er nederst rett ved nakken. Det går sånn stripe bortover i nakken og håret der blir aldri langt. Det bare fliser seg og brekker. Jeg klipper det og da er det slitt på alle hårtuppene og de blir ikke lengre uansett. Hvordan skal jeg få de til å vokse uten at de skal flise seg og å knekke? Resten av håret fliser seg ikke. Kun håret lengst mulig nakken. Det håret er kun 2-5 cm. Resten av håret er til nedover skuldrene. Der hvor armhulen er. Når jeg bruker hestehale synes det jo at de hårene er korte og jeg var ha de med i hestehalen men de er for korte. Hatt det sånn siden jeg var barn men er det vanlig å ha korte hår der som aldri blir lengre? Og som bare fliser seg og splitter seg og brekker.?

Anonymkode: ed4f6...cc1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat slik selv. Tror ikke det er noe å gjøre med det

Anonymkode: a28b2...47f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også har sånne. Søsteren min har sånne ved tinningen, og tror det er mer plagsomt. Vi kaller det babyhår. Bestemor kalte det englehår. 

Tror det er vanlig at enkelte har sånt. 

Anonymkode: 4fbc3...c22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også kort hår ved tinningen og det ser ut som viker. De blir aldri lengre de heller. Har masse korte hår og fjon som står rett ut som aldri blir lange. Vil ha alle hår like lange.

Anonymkode: ed4f6...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...