AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Del Skrevet 5. april 2019 Når dere lakker neglene, tar dere på tærne også eller bare fingrene? Er det for mye med begge deler? Tenker helst på hvis det er lyse farger. Rosa og sånt Anonymkode: fad9f...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 5. april 2019 #2 Del Skrevet 5. april 2019 Det varierer. Om det er sandal-sesong så lakkes alltid tærne også, men ikke på vinter. Men jeg skifter gjerne farge på fingrene 1-2 ganger i uka, og leker litt med enkle design, bruker flere farger samtidig og slikt, mens det er mer nøytralt på tærne. Sjeldent at tær og fingre matcher i farger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Del Skrevet 5. april 2019 Jeg bruker begge steder, på tærne ganske hudfarget/dempet, fordi jeg har en misfaret negl, og derfor går jeg alltid med lakk på tærne. Ikke alltid på fingrene, men der kan jeg bruke spestigere farger. Anonymkode: 0ab94...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #4 Del Skrevet 6. april 2019 13 timer siden, _popcorn_ skrev: Det varierer. Om det er sandal-sesong så lakkes alltid tærne også, men ikke på vinter. Men jeg skifter gjerne farge på fingrene 1-2 ganger i uka, og leker litt med enkle design, bruker flere farger samtidig og slikt, mens det er mer nøytralt på tærne. Sjeldent at tær og fingre matcher i farger også. 😂😂😂litt lakk på negler så er du lykkelig😂lykken kan kjøpes for 10 kr på nille😂😂😂 Anonymkode: 67ff2...844 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 6. april 2019 #5 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂😂😂litt lakk på negler så er du lykkelig😂lykken kan kjøpes for 10 kr på nille😂😂😂 Anonymkode: 67ff2...844 😄Nå måtte jeg le😄Takk😄Tror dog neglelakken til @_popcorn_ bruker andre typer neglelakk enn de til 10kr derfra, at lakker med mer kvalitet brukes. Jeg kan dog ta feil her! Hadde forresten vært morsomt å se bilde av din negledesign @_popcorn_ ☺ Av erfaring fra personer som bruker en del neglelakk, pleier mer kostbare lakker å være involvert. De svært små flaskene med neglelakk fra Depend er av bra kvalitet. Svært rimelige også pr stk, men hvis man forstørrer opp flaskene og ganger opp prisen, blir de ikke fullt så rimelige. Men fint at man kan kjøpe flere farger uten å ruinere seg. Kreativitet med neglelakk er morsomt! ☺ Vil føye til at jeg personlig har neglelakker i alle prisklasser, dyrest er ikke alltid best, og rimelige kan være skikkelig bra, om man er heldig. Til ts, fin tråd☺ Her lakkes gjerne negler både på hender og føtter. Lurt å lufte i blant, ha negler uten lakk, for gi neglene luft. Selv bruker jeg lakk ganske ofte, men bruker jevnlig tilførsel av behandlingslakk med olje og næring til neglene. Endret 6. april 2019 av Lykkehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6. april 2019 #6 Del Skrevet 6. april 2019 7 hours ago, Lykkehjerte said: 😄Nå måtte jeg le😄Takk😄Tror dog neglelakken til @_popcorn_ bruker andre typer neglelakk enn de til 10kr derfra, at lakker med mer kvalitet brukes. Jeg kan dog ta feil her! Hadde forresten vært morsomt å se bilde av din negledesign @_popcorn_ ☺ Av erfaring fra personer som bruker en del neglelakk, pleier mer kostbare lakker å være involvert. De svært små flaskene med neglelakk fra Depend er av bra kvalitet. Svært rimelige også pr stk, men hvis man forstørrer opp flaskene og ganger opp prisen, blir de ikke fullt så rimelige. Men fint at man kan kjøpe flere farger uten å ruinere seg. Kreativitet med neglelakk er morsomt! ☺ Vil føye til at jeg personlig har neglelakker i alle prisklasser, dyrest er ikke alltid best, og rimelige kan være skikkelig bra, om man er heldig. Til ts, fin tråd☺ Her lakkes gjerne negler både på hender og føtter. Lurt å lufte i blant, ha negler uten lakk, for gi neglene luft. Selv bruker jeg lakk ganske ofte, men bruker jevnlig tilførsel av behandlingslakk med olje og næring til neglene. Bruker stort sett ganske rimelig lakk, har dusinvis av ulike farger fra Depend, L'oreal, og av de billige fra Normal. Bytter som sagt 1-2 ganger i uka, så føler ikke det er behov for lakk i ypperste kvalitet, og de små/billige gjør at jeg kan ha ekstra mange farger (sist jeg telte hadde jeg 45 ulike lakker....) Men bruker alltid basecoat av god kvalitet! Designet kan være variert, har ikke bilde av noe nå. Men akkurat nå har jeg sølv på alle fingre, ringefinger er shiny med ekstra fintstøvet glitter, og resten er matt sølv. Tidligere i uken hadde jeg en lys lillarosa farge, og potespor i sølv på noen fingre. Forrige uke var det blått med hvite og svarte blomstre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #7 Del Skrevet 6. april 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Når dere lakker neglene, tar dere på tærne også eller bare fingrene? Er det for mye med begge deler? Tenker helst på hvis det er lyse farger. Rosa og sånt Anonymkode: fad9f...bd9 Bruker omtrent aldri neglelakk på fingrene. Neglelakken gir grobunn for bakterier du kan overføre til både barn, mat og andre både mennesker og dyr. Neglesopp er også mulig å,få fra gamle og infiserte neglelakkflasker. Tåneglene lakker jeg om sommeren, men er nøye med å ha rene tånegler før neglelakken blir påført. Anonymkode: 701a3...db4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Del Skrevet 6. april 2019 Aldri på fingrene. På tærne kun om sommeren. Anonymkode: a0233...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #9 Del Skrevet 6. april 2019 8 timer siden, Lykkehjerte skrev: 😄Nå måtte jeg le😄Takk😄Tror dog neglelakken til @_popcorn_ bruker andre typer neglelakk enn de til 10kr derfra, at lakker med mer kvalitet brukes. Jeg kan dog ta feil her! Hadde forresten vært morsomt å se bilde av din negledesign @_popcorn_ ☺ Av erfaring fra personer som bruker en del neglelakk, pleier mer kostbare lakker å være involvert. De svært små flaskene med neglelakk fra Depend er av bra kvalitet. Svært rimelige også pr stk, men hvis man forstørrer opp flaskene og ganger opp prisen, blir de ikke fullt så rimelige. Men fint at man kan kjøpe flere farger uten å ruinere seg. Kreativitet med neglelakk er morsomt! ☺ Vil føye til at jeg personlig har neglelakker i alle prisklasser, dyrest er ikke alltid best, og rimelige kan være skikkelig bra, om man er heldig. Til ts, fin tråd☺ Her lakkes gjerne negler både på hender og føtter. Lurt å lufte i blant, ha negler uten lakk, for gi neglene luft. Selv bruker jeg lakk ganske ofte, men bruker jevnlig tilførsel av behandlingslakk med olje og næring til neglene. Har ikke forumet en egen tråd med bilder av dine neglelakkfingre eller noe i den retningen? Anonymkode: 701a3...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 6. april 2019 #10 Del Skrevet 6. april 2019 Begge deler. Nude farger på fingrene for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6. april 2019 #11 Del Skrevet 6. april 2019 Dette er eksempler på typisk enkelt design jeg kan finne på. Ikke min dette da, hentet fra https://www.herstylecode.com/beauty/nails/28-really-cute-nail-designs-will-love/ Så snakker ganske så enkelt, og hovedsaklig basert på prikker! Prikker er enkelt! Streker er noe dritt, så det har jeg gitt opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #12 Del Skrevet 6. april 2019 Alltid neglelakk på tærne! Føler meg ikke skikkelig velstelt uten neglelakk på tærne. Men bare i klassiske farger, som regel rødt - eller korall hvis jeg har brunfarge. På fingrene varierer det. Lakker når jeg skal noe spesielt, oftest uten lakk på hverdager. Liker Essie sine lakker best. Anonymkode: 7ebae...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 6. april 2019 #13 Del Skrevet 6. april 2019 27 minutter siden, _popcorn_ skrev: Bruker stort sett ganske rimelig lakk, har dusinvis av ulike farger fra Depend, L'oreal, og av de billige fra Normal. Bytter som sagt 1-2 ganger i uka, så føler ikke det er behov for lakk i ypperste kvalitet, og de små/billige gjør at jeg kan ha ekstra mange farger (sist jeg telte hadde jeg 45 ulike lakker....) Men bruker alltid basecoat av god kvalitet! Designet kan være variert, har ikke bilde av noe nå. Men akkurat nå har jeg sølv på alle fingre, ringefinger er shiny med ekstra fintstøvet glitter, og resten er matt sølv. Tidligere i uken hadde jeg en lys lillarosa farge, og potespor i sølv på noen fingre. Forrige uke var det blått med hvite og svarte blomstre. Slike lakker bruker jeg også! Aldri til 10kr fra Nille slik vedkommende beskrev. Kun om det er på tilbud osv. Har testet ut liknende med så lav pris, og de tar ofte evigheter å tørke, og flasser av raskt. Har noen svært dyre også, men som du også sier, er unødvendig, pga merker ikke kvalitetsforskjellen da jeg bytter ofte☺Høres stilig ut med lakken din, morsomt med forskjellig design! ☺Ble inspirert til å lakke negler nå! Utenfor landegrensen får man forresten mange steder, svært rimelige og gode lakker!☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 6. april 2019 #14 Del Skrevet 6. april 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker omtrent aldri neglelakk på fingrene. Neglelakken gir grobunn for bakterier du kan overføre til både barn, mat og andre både mennesker og dyr. Neglesopp er også mulig å,få fra gamle og infiserte neglelakkflasker. Tåneglene lakker jeg om sommeren, men er nøye med å ha rene tånegler før neglelakken blir påført. Anonymkode: 701a3...db4 Normalt sett, ved normal hygiene, er nok ikke bruk av neglelakk noe problem. (Dersom man ikke omgår daglig av spesielt utsatte mht helsen) Avskallet neglelakk gir større grobunn for bakterier enn om man sørger for at lakken er hel. De fleste som får neglesopp, får det av helt andre årsaker enn bruk av neglelakk. Som du sier kan neglelakk overføre bakterier til mennesker og mat, så derfor må man som helsearbeider og yrke innenfor matlaging, la være å ha på neglelakk. (Samt smykker osv av samme årsak. Dessverre overholder alle disse reglene i slike yrker) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 6. april 2019 #15 Del Skrevet 6. april 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke forumet en egen tråd med bilder av dine neglelakkfingre eller noe i den retningen? Anonymkode: 701a3...db4 Den har tråden har jeg sett, så finnes en sånn tråd på kg ja! Men det er ikke min tråd ☺ Kunne vært, men skal ikke skryte på meg den! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6. april 2019 #16 Del Skrevet 6. april 2019 1 hour ago, Lykkehjerte said: Slike lakker bruker jeg også! Aldri til 10kr fra Nille slik vedkommende beskrev. Kun om det er på tilbud osv. Har testet ut liknende med så lav pris, og de tar ofte evigheter å tørke, og flasser av raskt. Har noen svært dyre også, men som du også sier, er unødvendig, pga merker ikke kvalitetsforskjellen da jeg bytter ofte☺Høres stilig ut med lakken din, morsomt med forskjellig design! ☺Ble inspirert til å lakke negler nå! Utenfor landegrensen får man forresten mange steder, svært rimelige og gode lakker!☺ Er veldig enkelt leke bittelitt med farger 😄 Jeg bruker kun noen enkle ringer, sjelden armbånd og smykker, og stort sett ganske basic klær og nedtonet sminke, så neglene er det jeg pynter litt ekstra på Hadde polygel-negler en stund med design, men savnet det å kunne bytte farger etter humør 😛 Dessuten er det koselig sitte på kvelden med ett glass vin, noe halvinteressant på tv, og lakke neglene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #17 Del Skrevet 9. april 2019 På sommeren har jeg ofte på tærne, den varer lenge og synes de er lettere å lakke en fingrene:P Jeg kan bruke ganske sommerlige farger da. På fingrene liker jeg det hakket mer diskret, men det gjør jeg omtrent bare til høytider, ferier o.l. fordi jeg jobber i helse:P Nå jobber ikke jeg med mennesker som er utsatt mtp. mikroorganismer, så sjefen ser litt gjennom fingrene på det, men likevel innen rimelighetens grenser. Gjør vi det hjemme kan vi gjøre det her(omsorgsbolig med vanlige leiligheter og vanlig renhold). Men personlig føler jeg meg ikke veldig komfortabel med lakk på jobb. Føler meg uprofesjonell:P Hadde kanskje vært annerledes om jeg jobbet på et kontor eller noe, men det måtte ha vært en diskre farge uansett sånn for min egen del. Anonymkode: ac3d0...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #18 Del Skrevet 10. april 2019 Alltid om sommeren. En nøytral farge, som holder seg fin i 2-4 uker. Har også alltid lakk på hendene, men denne byttes hver uke, og farge varierer mye mer. Anonymkode: a3228...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå