AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Vet ikke om dette passer inn på dette forumet, men jeg prøver 😅 Hva slags parfymer liker dere menn på damer? Liker dere søte dufter, blomster dufter, krydret eller hva? Har dere noen preferanser? Jeg har aldri tenkt på dette før, før han forrige jeg datet som sa at han ikke likte søte parfymer. Jeg brukte ikke parfyme da, men vi pratet om det temaet, og da sa han det. Før har jeg egentlig alltid hatt søte dufter, men så begynte jeg å tenke om det kanskje er litt "barnslig"? Jeg er 23 og vil ikke ha en parfyme som skriker "tenåring". Kanskje jeg bare forbinder det med det, siden det var da jeg brukte det. Jeg vil kanskje gå for en mer "sofistikert" duft eller litt mer ung voksen. Derfor lurer jeg på hva dere menn tenker om parfyme på damer. Hva som faller i smak 😊 Jeg vet jeg må finne en parfyme som jeg selv liker, men jeg gikk i dag for å prøve å finne en, men jeg klarte ikke å velge. Syntes manneparfyme lukter mye bedre 😂😅 men så ja, gjerne kom med tips til hva jeg kan prøve Anonymkode: cbb7d...bd4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Jeg liker søte parfymer. Jo friskere og søtere jo bedre. Jeg liker til gjengjeld søte jenter, ikke sexy kvinner, fordi jeg selv er søt og ikke spesielt mandig. Jeg tror andre menn liker andre typer parfymer. Anonymkode: e1699...905
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 Liker ham best uten Anonymkode: c6d41...7ae
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 Oisan. Leste overskriften feil, og svarte deretter. Trenger en hvil. Hehe Anonymkode: c6d41...7ae
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #6 Skrevet 6. april 2019 Viktigste er faktisk at hun ikke lukter mye parfyme. Utover det har jeg en greie for vanilje, men vet at det er ganske sært. Krydder liker jeg ikke. Anonymkode: 965cd...fa3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #7 Skrevet 6. april 2019 Ted Lapidus Fantasme 😋 Anonymkode: c1aa5...15e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #8 Skrevet 6. april 2019 Mør og tung chanel på modne feminine damer, ståpikk på "no time". Anonymkode: a2832...29c
Katten.2.0 Skrevet 6. april 2019 #9 Skrevet 6. april 2019 Så lite/diskré som mulig. Det er jo hennes lukt jeg vil ha.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #10 Skrevet 6. april 2019 Du veit at menn er like forskjellige og individuelle som oss kvinner? Jeg har møtt menn som liker alt fra null duft, sminke og neglelakk. Til plastikk, pinup ikke naturlig i det hele tatt kvinner. Og de som gir faen bare du er deg sjæl, og er helt ok. Er det ikke rart? Anonymkode: 26560...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå