Gå til innhold

7suns jet black bronzer erfaring

Mia.ot

Anbefalte innlegg

Hei, har noen erfaring med denne? Har lest litt om den på internett og alle tilbakemeldingene var gode, men lurte på om noen av dere har prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har prøvd å finne erfaringer med den, og ikke funnet en eneste tilbakemelding noe som helst sted på nettet jeg! Utenom hos selgerens egen side........  Så det gjør meg skeptisk, hvis den er så bra burde den vært rundt på hele internett, og det er kun også den norske solbutikken som selger den, om den var så bra så burde den vært plukket opp av internasjonale forhandlere for lengst.  Så jeg gidder ikke ta sjansen på å kjøpe og kaste penger ut av vinduet

Anonymkode: 63640...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame for denne popper stadig opp på facefeeden min. Nysgjerrig selv men har ikke helt trua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Dytter denne tråden opp igjen siden jeg lurer på det samme 😆

Anonymkode: 9d0e6...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
  • 11 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Folk blir lurt pga det er selvbruner i den. Så dei tror jo at dei er blitt kjempe brune 😆 men går jo av i dusj. Vanlig fuktighetskrem gjør like mye nytte. Er fuktighet huden må ha under soling, så bare å kjøpe en god en 👍🏻 

Anonymkode: 9d0e6...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

I tilfelle noen fortsatt lurer: Jeg brukte denne i fjor sommer, og jeg ble kjempebrun. Det stemmer at det er selvbruner i den, så det overflødige vaskes nok av, men jeg fikk fortsatt masse farge :) Jeg skal kjøpe meg ny til sommeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
  Amalie1000 skrev (På 6.2.2022 den 15.55):

I tilfelle noen fortsatt lurer: Jeg brukte denne i fjor sommer, og jeg ble kjempebrun. Det stemmer at det er selvbruner i den, så det overflødige vaskes nok av, men jeg fikk fortsatt masse farge :) Jeg skal kjøpe meg ny til sommeren.

Ekspander  

Hvor kjøpte du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukt den 1 år, veldig fornøyd med fargen 😊

Anonymkode: 8eef2...9ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 18.50):

Brukt den 1 år, veldig fornøyd med fargen 😊

Ekspander  

Smitter fargen av på klær og sengetøy?

Anonymkode: a2b04...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 11.29):

Ekspander  

Alle de som er fargede smitter av på sengetøy. Vi svetter en halv liter på natta så det er uunngåelig. De ufargede lager også gule flekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 11.29):

Ekspander  

Nei, ikke opplevd det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

AnonymBruker

Har også brukt denne. Er nok litt selvbruning i den ja, men lukter godt, og fresher opp brunfargen jeg har fått, så liker den likevel. Syns den gir finere farge enn andre lotion jeg har prøvd før. Da ble jeg oransje. 🤣 Vet ikke om den smitter av på sengetøy, for vi bruker bare mørke laken og trekk, så da ser jeg det ikke.  Men ikke opplevd at bluser o.l har blitt ødelagt hvertfall. 

Anonymkode: 388c0...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er dette for noe? Hva er forskjell på denne og vanlig selvbruning? Hvilke butikker selger den?

Anonymkode: be900...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 21.19):

Hva er dette for noe? Hva er forskjell på denne og vanlig selvbruning? Hvilke butikker selger den?

Ekspander  

Det er solkrem som du kan bruke både ute og i solarium, med denne blir du fortere brun og veldig brun sier noen og fargen holder seg mye lenger. Det er IKKE selvbruning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 5.17):

Det er solkrem som du kan bruke både ute og i solarium, med denne blir du fortere brun og veldig brun sier noen og fargen holder seg mye lenger. Det er IKKE selvbruning.

Ekspander  

Takk for svar 😊 er det spf i den? Får man farge om man ikke soler seg også eller må den «aktiveres» med sol? Jeg soler meg ikke, men er jo litt ute i solen. Høres veldig interessant ut om den kan få meg litt raskere brun på armer og bein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 9.02):

Takk for svar 😊 er det spf i den? Får man farge om man ikke soler seg også eller må den «aktiveres» med sol? Jeg soler meg ikke, men er jo litt ute i solen. Høres veldig interessant ut om den kan få meg litt raskere brun på armer og bein. 

Ekspander  

Har du facebook kan du lese der om erfaringer fra folk, heter solariumkrem.no

Mange skriver at de aldri er blitt så brune før, har ikke prøvd den så vet ikke. Du må sole deg for å få effekt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 10.41):

Har du facebook kan du lese der om erfaringer fra folk, heter solariumkrem.no

Mange skriver at de aldri er blitt så brune før, har ikke prøvd den så vet ikke. Du må sole deg for å få effekt ja.

Ekspander  

Har ikke Facebook lenger. Slettet det for en del år siden. Men må jeg sole meg for å få effekt er det ikke noe for meg. Ønsker ikke å bli unaturlig knallbrun heller siden jeg er veldig lys i utgangspunktet. Da får jeg fortsette med selvbruning på armer og ben 😊 Vil ha litt farge, men ikke bli «influenser-knallbrun»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 11.42):

Har ikke Facebook lenger. Slettet det for en del år siden. Men må jeg sole meg for å få effekt er det ikke noe for meg. Ønsker ikke å bli unaturlig knallbrun heller siden jeg er veldig lys i utgangspunktet. Da får jeg fortsette med selvbruning på armer og ben 😊 Vil ha litt farge, men ikke bli «influenser-knallbrun»

Ekspander  

Som sagt så er det ikke selvbruning i den og du må enten sole deg ute eller i solarium for å få effekt. Jeg personlig har ikke prøvd den, men har lest at mange skriver at de blir fortere brun med den, noen skriver har aldri hatt så brune bein og noen skriver jeg som sliter med å bli brun, ble brun fort brun med denne. Så jeg vet ikke.🤷‍♀️ Jeg liker ikke selvbruning, da det smitter av på klær og sengetøy og det synes jeg er bare ekkelt, men smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...