Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 ja, jeg skal til legen..bare lurer på om noen har noen tips og erfaringer..for en mnd siden var jeg syk i 2 uker..bihule/forkjølelse/hes stemme/mye snørr/vondt i kroppen..før jul hadde jeg kraftig influensa som varte bare i et par dager..i fjor sommer mistet jeg stemmen og hadde kraftig tørrhoste..nå er jeg dårlig igjen..må bare si at det er ikke vanlig for meg å være syk så ofte..når jeg er syk bruker jeg og få hovne vonde kjertler i halsen, og blir veldig hes..har testet meg for kyssesyken flere ganger men har aldri hatt det..forrige uke ble jeg veldig slapp..og sånn jeg føler meg generelt hver dag nå er: svimmel, hodepine, temperatursvingninger og feberfølelse, lite matlyst, trøtt og har lite energi, øm i kroppen, litt vondt i bihuler, litt tett i hodet og høres litt 'tett' i nesen ut når jeg prater..jeg syns dette er merkelige greier, har aldri følt lignende..det er som om jeg bikker mot å bli syk..det var meg som skrev om at jeg fikk anstrengelses-astma (fant jeg ut) etter trening forrige uke, om noen leste det..alt dette kom etter den hendelsen..har en anelse om at hybelen min ikke har det beste inneklimaet..kaldt murgulv,kalde murvegger og trekkfulle vinduer..temperaturen svinger med andre ord mye her, avhengig av været ute..dette kan kanskje ha noe med at jeg blir stadig dårlig.. hilsen spørsmålstegn
Gjest Madeline Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Boforholdene dine kan absolutt ha mye å si. Finn deg et bedre sted å bo. Har du et trekkfult og kaldt hus er det nesten som å be om å bli syk.
*Kaisa* Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Synes du skulle ta deg en tur til legen for å ta en hel del prøver. På meg så kan alle symptomene dine virke som om du muligens kan ha ett lavt stoffskifte. Jeg har selv denne diagnosen, og kjenner meg igjen på en del av det du skriver. Men for all del, jeg er ingen lege.
Gjest Formosiss Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Høres ut som meg det der, bortsett fra at jeg drev på i 4-5 år. Få de til og ta en TWAR-prøve av deg, og om de nekter, så prøv igjen :-) (Jeg fikk for øvrig påvist hypersensitive slimhinner i hele kroppen, og går på medisiner 2 ganger pr. dag for å ikke bli syk :-s)
Gjest Sesselja Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 har en anelse om at hybelen min ikke har det beste inneklimaet..kaldt murgulv' date='kalde murvegger og trekkfulle vinduer..[/quote'] Hvordan er det med mugg og råte der du bor? Fra Allergiviten: * Lukt av mugg inne betyr uakseptabel vekst av muggsopper. * Muggsopper kan gi helseplager ved allergi og særlig allergisk astma, men også ofte andre sykdommer ("Inneklimasyke").
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå