AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Tittelen kan nok virke dømmende, men det er ikke det fra min side. Jeg lurer bare på om dere tenker noe spesielt om dem. Stort sett så er de norske kvinnene jeg kjenner til sammen med norske menn. Jeg så lit ned på slike før, som var sammen med utenlandske menn....men så ble jeg en av dem selv, i det minste forelsket jeg meg i en. Har blitt mer ydmyk, ser at alle er bare mennesker og at nordmenn ikke nødvendigvis er så jævla overlegne på alle mulige måter. Men den andre kvinnen jeg vet om er ei som var den løseste på hele skolen, da vi gikk på samme skole et par år. Hun hadde ons med nye menn hver helg, norske også. Men når hun var kjæreste med noen så var det pakistanere, iranere og særlig afrikanere var hun svak for. Så fort en mørkhudet dukket opp så var hun på.... En annen er ei litt bedre venninne av meg. Pen dame, men hun har tatt noen operasjoner som gjør at hun virker veldig usikker. Inngrep på utseendet altså. Hun er også bare sammen med utenlandkse menn. Først en fra Øst- Europa, nå en fra midtøsten. Hun har i tillegg barn med østeuropeeren. Så, det litt rare er at jeg trives bedre sammen med hun, enn med de norske jentene. De er liksom så mye mer arrogante, og "her er vi som er flotte" liksom. De skal ikke smile, de har høye tanker om seg selv ofte..tror at folk prøver seg på dem så fort de smiler eller er hyggelige med dem. Anonymkode: c07c7...2c8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Utlendinger som i alle utlendinger? Svensker, dansker, amerikanere og andre hvite mennesker, eller bare mennesker som ikke er hvite, mener du? Anonymkode: 94c49...f14 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utlendinger som i alle utlendinger? Svensker, dansker, amerikanere og andre hvite mennesker, eller bare mennesker som ikke er hvite, mener du? Anonymkode: 94c49...f14 De med mindre populært rykte. Pakistanere, kurdere, tyrkere, serbere, mexicanere, østeuropeere generelt. Nei, svensker telles ikke som utlendinger her. Heller ikke amerikanere. Anonymkode: c07c7...2c8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 Så mye for den ydmykheten altså....... Anonymkode: 0f68e...b34 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #5 Skrevet 5. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De med mindre populært rykte. Pakistanere, kurdere, tyrkere, serbere, mexicanere, østeuropeere generelt. Nei, svensker telles ikke som utlendinger her. Heller ikke amerikanere. Anonymkode: c07c7...2c8 Ok, ja de har jeg mine tanker om. Jeg tenker at de ikke er de mest populære damene blant norske menn og at de gjerne finner seg en mer attraktiv mann, rent utseendemessig, blant denne typen menn, enn det det hadde hatt sjans på hos en nordmann. Ganske naive damer som ikke helt passer inn i egen inn-gruppe og forsøker å finne en ny inn-gruppe. Anonymkode: 94c49...f14 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #6 Skrevet 5. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De med mindre populært rykte. Pakistanere, kurdere, tyrkere, serbere, mexicanere, østeuropeere generelt. Nei, svensker telles ikke som utlendinger her. Heller ikke amerikanere. Anonymkode: c07c7...2c8 Svensker og amerikanere er altså ikke utlendinger. Hva kaller du de da?? Anonymkode: c95f9...172 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #7 Skrevet 5. april 2019 Omgås kun utlendinger jeg, kurdere, afghanere osv...ikke alle er bra, mye dritt, men samme gjelder jo nordmenn som tror de verdens beste på jord. Anonymkode: 5ca8f...51a 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #8 Skrevet 5. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Svensker og amerikanere er altså ikke utlendinger. Hva kaller du de da?? Anonymkode: c95f9...172 Svensker kalles da skandinaver, og amerikanere for amerikanere... Anonymkode: 5ca8f...51a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #9 Skrevet 5. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Svensker kalles da skandinaver, og amerikanere for amerikanere... Anonymkode: 5ca8f...51a Og de er også utlendinger. Anonymkode: b5f96...f26 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #10 Skrevet 5. april 2019 Hva med norske menn som finner seg chipper horer? 🙄 Anonymkode: 2731b...52e 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #11 Skrevet 5. april 2019 Nei, jeg dømmer ingen automatisk. De du snakker om finnes, men det finnes også de som bare finner seg håpløse norske menn som bare bruker dem", og det er ikke så mye bedre. Jeg har noen i familien som har hatt eller har utenlandske kjærester uten at det er noe tragisk eller white trash over dem. Og så er det sånn at noen synes det er sånn at menn fra utlandet er mer spennende. Anonymkode: b5f96...f26
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #12 Skrevet 5. april 2019 Norske menn velger utenlandske damer og norske damer utenlandske menn? Anonymkode: 42a38...140
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #13 Skrevet 6. april 2019 Jeg er utlending selv, men har bodd store deler av livet mitt i Norge. Jeg tenker at det er to mennesker som ser fordeler hos den andre og det er grunnen til at de er sammen. Hun innbiller seg at det er kjærligheten, mens han tenker oppholdstillatelse. Noe skurrer veldig når en ung og pen mann er sammen med en dame som er lik de man leser om i pondus. Men selv er jeg sammen med en nordmann, så det er vel noen som ser ned på meg også. Anonymkode: fedbd...32a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #14 Skrevet 6. april 2019 Synes ikke noe om norske kvinner som reiser til afrika for å kjøpe gutter/unge menn nei. Anonymkode: 65e17...d20 1
wintergirl Skrevet 6. april 2019 #15 Skrevet 6. april 2019 Langt ifra alle nordmenn tror de er så mye mer overlegne enn alle andre.
Gjest lidodo Skrevet 6. april 2019 #16 Skrevet 6. april 2019 Altfor strengt I Norge. Ikke det at interracial ikke er gøy.
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. april 2019 #17 Skrevet 6. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, svensker telles ikke som utlendinger her. Heller ikke amerikanere. Anonymkode: c07c7...2c8 Dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest på KG. Selvsagt regnes de også som utlendinger. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. april 2019 #18 Skrevet 6. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Svensker kalles da skandinaver, og amerikanere for amerikanere... Anonymkode: 5ca8f...51a Svensker kalles svensker, Skandinaver er en felles betegnelse på alle i Skandinavia Nordmenn kan også bli kalt Skandinaver det samme kan dansker.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #19 Skrevet 6. april 2019 Høres ut som om de du kjenner sliter med selvbildet og søker bekreftelse. En del utenlandske menn er flinkere til å vise interesse, er mer på enn norske gutter. Når det gjelder disse hovne som tror utenlandske prøver seg så fort de smiler til deg så er det nok deres erfaring. Absolutt alle ukjente utenlandske menn som har slått av en samtale med meg har prøvd seg, og jeg er lubben, uflid, gammal kjerring. Anonymkode: b013e...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #20 Skrevet 6. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som om de du kjenner sliter med selvbildet og søker bekreftelse. En del utenlandske menn er flinkere til å vise interesse, er mer på enn norske gutter. Når det gjelder disse hovne som tror utenlandske prøver seg så fort de smiler til deg så er det nok deres erfaring. Absolutt alle ukjente utenlandske menn som har slått av en samtale med meg har prøvd seg, og jeg er lubben, uflid, gammal kjerring. Anonymkode: b013e...a0d Norske damer har utrolig høye tanker om seg selv. Var ei som trodde en prøvde seg en gang, mens han egentlig bare var hyggelig. Hun sa hun var ikke interessert, men han ble bare oppgitt og sa det var ikke det det handlet om. Kleint. Anonymkode: c07c7...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå