AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Det er så mye man ikke styrer. Man kommer ALDRI i mål! Jeg var en av de som begynte å studere bare fordi det var flaut å ikke studere, ble sittende med en gjeld da jeg ikke får jobb innen det. Jeg har hatt jobber, noen har gått konk, noen sa jeg opp pga mistrivsel og sekstrakassering, noen har jeg blitt værende i. Men jeg føler det er flaut....jeg er kvinne men likevel, menn vil ha kvinner som "klarer noe". Skal jeg ta ENDA en utdannelse da? du er ikke garantert jobb med utdannelse slik som alle tror. Risikerer jo bare å sitte med en enda høyere gjeld og den sjansen tar jeg ikke. Har så lite å gjøre at jeg jobber bort hele livet. jeg trives ikke på jobben og den kommer til å gjøre meg syk da den er ganske fysisk. Men jeg er ikke noe fornøyd med den jeg er likevel, så jeg gidder ikke være sammen med folk...kan da ikke gi dem noen glede? Jeg har likt menn og hatt følelser for de, men jeg er for flau over hvem jeg er... føler det aldri setter i gang med noen som helst ting.... og nå begynner jeg å bli såpass voksen at jeg ikke skjønner hvorfor jeg fortsatt skal tro at det skal forandre seg. Anonymkode: 3a20a...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå