Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Har blitt med en fyr hjem og hatt herlig sex to ganger i løpet av kort tid. Kjente ham ikke før vi hadde vårt første ONS, som da nå har blitt to. Under selve akten sier han svært kjærlige ting, blant annet sa han "elskede ....", forrige gang. Er det vanlig at gutter sier mye slikt under akten som de ikke mener noe særlig med etterpå? Hvor høy er terskelen for gutter til å si slike ting i de heteste øyeblikkene? Han har ikke tatt kontakt med meg, det var jeg som tok kontakt i etterkant av første ONS. Er litt små-betatt, men er realistisk og gidder ikke innbille meg følelser som kanskje ikke er der.
Mrs. K Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Mange gutter får nok sakt ting under akten, som de ikke har lyst å utdype etterpå. For å si det sånn er terskelen for gutter meget lav rett før akten (før han vet om han får noe eller ikke). Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Hmm, men er det noe i det de eventuelt sier? Syntes jo det var litt rart å høre ordet "elskede, nn".... Kan gutter komme med slike utbrudd uavhengig av person bare fordi øyeblikket føles så intenst der og da?
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Om han sier "elskede" på ONS, så kan det jo høres ut som om han har lett for å slenge rundt seg med superlativer. Den slags uttrykk er jo noe man normalt "sparer" til følelsene har fått utviklet seg litt.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Nå må jeg innrømme at jeg ikke har noen erfaring med andre menn under akten, men jeg kan derimot informere om at dette er et fenomen som nok gjelder på tvers av kjønnsgrensene. Ingen har elsket meg høyere (og mer skingrende høylydt) enn en ONS for et tosifret antall år siden
Mrs. K Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Husker også noen kåte unge menn fra min ungdom, hehe. Jeg har bare en ting å si: "Hold kjeft og knull!"
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Heh! Hvis noen hadde kalt meg "elskede" i løpet av akten hadde jeg nok begynt å gråte, kjemperørt, fordi ingen har kalt meg noe slikt før! Det ville mao blitt ganske så pinlig...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Slike utsagn kan være en form for autopilot, og det er ikke sikkert han er helt bevisst på at han sier det engang. Da jeg var gift, var "jeg elsker deg" noe jeg sa ofte, også under det mest intense når vi hadde sex. Like etter at jeg ble skilt, møtte jeg en som ble elskeren min, og da sjokkerte jeg oss begge med å si at jeg elsket han en av de aller første gangene vi hadde sex (like før jeg fikk orgasme). Noe jeg overhodet ikke mente, men det kom rett og slett av gammel vane. Jeg forkalrte småflau at dette rett og slett var en programmeringsfeil hos meg. Slik ord er noe jeg ikke tar lett på, så jeg måtte rett og slett skjerpe meg litt for å bryte den halvautomatiske koblingen mellom disse ordene og sex etter mange år med samme partner.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2005 #9 Skrevet 19. april 2005 Jeg tror ikke han mente så mye med det..
chardonnay Skrevet 22. april 2005 #10 Skrevet 22. april 2005 En av mine gamle "bollevenner" presterte å si at han var sååå forelska i meg under akten, noe jeg vet at han ikke var. Vi snakka litt om det etterpå, og han kom med en god forklaring: Han er forelska i å ha sex, han elsker jenter, og derfor "forelsker" han seg i dem han har sex med, mens han har sex. Han har altså ikke følelser for jenta, men han mener det gir bedre sex. Kan jo sammenlignes med at alle mine sexpartnere alltid er "den beste jeg har hatt"....
Nick Etmitt Skrevet 22. april 2005 #11 Skrevet 22. april 2005 Jeg pleier å si; Ibsens ripsbusker og andre buskevekster. En gang for hvert jukk...
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #12 Skrevet 24. april 2005 Jeg pleier å si; Ibsens ripsbusker og andre buskevekster. En gang for hvert jukk... det hadde vært noe å overvære!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå