AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Hallo! Jeg hadde trolig en spontanabort for to knappe uker siden. I helgen begynte jeg å få noen sporinger, derfor tok jeg graviditetstest, både RFSU og Clearblue digital. Når jeg tok clearblue digital sto det at jeg var 2-3 uker på vei, og jeg ble i skikkelig ekstase! Natt til i går hadde jeg en enorm smerte i korsryggen og magen, og våknet til at det rant en ganske grei mengde med blod som var blanding av rød- og brunfarget. Jeg dro til legen med en gang, og de så ingenting på ultralyd på magen, så de tok da en hcg-test i form av blod. Da viser det seg at jeg hadde en HCG som var under 1, noe jeg syns er skikkelig trist når jeg ble i ekstase av de positive testene! i dag har jeg ingen smerter, men jeg blør svart. Noen som har erfart dette? Jeg har aldri hatt problemer ift blødninger når det kommer til syklusen min, og sitter igjen med et stort spørsmålstegn på hva dette er og når jeg evt kan begynne å teste eggløsning igjen. Anonymkode: 7388d...cce
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 Det tar en stund etter en SA før hcg er tilbake på null igjen, så mest sannsynlig er det derfor graviditetstesten slo ut i helgen. Hvor langt på vei var du da du mistet? (Om Clearblue-testen var riktig, så ville det jo da vært to-tre uker siden befruktning, og det gir jo ikke mening om du mistet for bare to uker siden?) Mulig det var rester igjen i livmoren, som er grunnen til at du begynte å blø igjen nå? Sjekket de dette på legekontoret? (Da jeg hadde SA sjekket de dette med innvendig ultralyd for å se om alt var kommet ut eller om kroppen trengte hjelp i form av utskrapning eller cytotec.) Om du får smerter, og særlig feber i forbindelse med blødningen kan det være tegn på infeksjon, og da bør du i alle fall kontakte lege igjen snarest. Siden du neppe har hatt eggløsning igjen allerede, ville jeg regnet med at blødningen nå skyldes ettervirkninger av SA. Umulig å si når du får eggløsning/mens tilbake igjen, en del går rett tilbake i vanlig syklus men er heller ikke uvanlig at det tar lengre tid. Håper uansett det går bra med deg ❤️ Lykke til! Anonymkode: 47dc5...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå