AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #1 Skrevet 5. april 2019 Overskriften sier vel egentlig alt om mitt problem😅 Jeg opplever at hvis jeg får en skikkelig sterk orgasme, så tisser jeg på meg i det jeg kommer. Heldigvis er det nokså vått fra før, så menn får ikke med seg at det er tiss (håper jeg). Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Prøver å drikke minst mulig i timene før jeg vet jeg skal ha sex, og tisser rett før. Men allikevel skjer det. Anonymkode: 3c1e7...10d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overskriften sier vel egentlig alt om mitt problem😅 Jeg opplever at hvis jeg får en skikkelig sterk orgasme, så tisser jeg på meg i det jeg kommer. Heldigvis er det nokså vått fra før, så menn får ikke med seg at det er tiss (håper jeg). Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Prøver å drikke minst mulig i timene før jeg vet jeg skal ha sex, og tisser rett før. Men allikevel skjer det. Anonymkode: 3c1e7...10d Du squirter. Anonymkode: ec3f2...daf
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 Det er nok squirt. Gjør det samme selv. Det lukter ikke urin, mer som utvannet urin. Anonymkode: cc114...073
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 Temaet «squirting» er diskutert opp og ned, om det er tiss eller ikke. Men det er ikke gjort nok, eller store nok undersøkelser på dette. Men det som forskere har funnet i en mindre undersøkelse hos folk, er at hos noen kvinner som tømmer seg før sex, vil blæren begynne å fylle seg opp fortere enn hva nyrene egentlig burde produsere urin, og denne væsken som lagrer i blæren, kommer ut med en orgasme. Den inneholder noe urea, altså væsken kommer fra blæren og nyrene tar å kontinuerlig sender litt og litt urea inn i den, men og at denne væsken inneholt såkalt «prostata væske», som er lignende på væsken som finnes i mannens «væske» som kommer ut når han får orgasme (altså den væsken som sædcellene «bor» i). Anonymkode: b7350...127 7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #5 Skrevet 5. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Temaet «squirting» er diskutert opp og ned, om det er tiss eller ikke. Men det er ikke gjort nok, eller store nok undersøkelser på dette. Men det som forskere har funnet i en mindre undersøkelse hos folk, er at hos noen kvinner som tømmer seg før sex, vil blæren begynne å fylle seg opp fortere enn hva nyrene egentlig burde produsere urin, og denne væsken som lagrer i blæren, kommer ut med en orgasme. Den inneholder noe urea, altså væsken kommer fra blæren og nyrene tar å kontinuerlig sender litt og litt urea inn i den, men og at denne væsken inneholt såkalt «prostata væske», som er lignende på væsken som finnes i mannens «væske» som kommer ut når han får orgasme (altså den væsken som sædcellene «bor» i). Anonymkode: b7350...127 Så jeg burde ikke tisse rett før sex? Anonymkode: 3c1e7...10d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #6 Skrevet 5. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så jeg burde ikke tisse rett før sex? Anonymkode: 3c1e7...10d Det er ikke et must, men det kan jo kanskje hjelpe litt mentalt å vite at når du har tømt deg, så burde ikke mesteparten av det som kommer ut være urean Anonymkode: b7350...127
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #7 Skrevet 5. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok squirt. Gjør det samme selv. Det lukter ikke urin, mer som utvannet urin. Anonymkode: cc114...073 Jeg trodde at squirt kom fra skjedeåpningen, litt googling hjalp meg til å lære mer😊 Men det føles veldig som tiss! Og flekkene på lakenet har en lett gulfarge - trodde squirt var blankt? Anonymkode: 3c1e7...10d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #9 Skrevet 5. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke et must, men det kan jo kanskje hjelpe litt mentalt å vite at når du har tømt deg, så burde ikke mesteparten av det som kommer ut være urean Anonymkode: b7350...127 Ja, godt poeng😊 Jeg trodde at squirt kom fra skjedeåpningen, litt googling hjalp meg her nå. Er det noen måte å unngå at dette skjer? Anonymkode: 3c1e7...10d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #10 Skrevet 5. april 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, godt poeng😊 Jeg trodde at squirt kom fra skjedeåpningen, litt googling hjalp meg her nå. Er det noen måte å unngå at dette skjer? Anonymkode: 3c1e7...10d Det kommer jo og en liten mengde «glidemiddel» fra skjedeåpningne (hva kaller man egentlig kvinnens naturlige glide-væske 🤔). Men dette er ikke det som går under «squirt» terminologien har alltid tenkt selv at naturlig nok når orgamsen er der, trekker muskelene seg sammen flere ganger og «presser» ut denne glide-væsken Squirt er ja, som jeg skreve et veldig godt siskutert tema, som gjerne burde forskes litt mer på 😅 jeg vet om det går ann å forhindre det sån... 🤔 om man prøver å «holde igjen», så er det jo en risiko at man også ender opp med å holde igjen orgasmen. Det blir noe du bare må prøve å utforske på egenhånd Anonymkode: b7350...127 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #11 Skrevet 5. april 2019 Jeg gjør også det men klarer ikke få det ut når jeg er kåt, må gå på do etterpå og først da slipper det tak? Er det fordi jeg spenner meg eller hva? Anonymkode: edbb1...cbf
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #12 Skrevet 5. april 2019 Jeg gjør også det, men kun under skikkelig sterke orgasmer. Det lukter svakt av urin og kan komme i relativt store mengder selv om jeg nettopp har tisset. Irriterende egentlig, for jeg må alltid ha et brettet håndkle under meg. Anonymkode: 1370f...e38 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #13 Skrevet 5. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg gjør også det men klarer ikke få det ut når jeg er kåt, må gå på do etterpå og først da slipper det tak? Er det fordi jeg spenner meg eller hva? Anonymkode: edbb1...cbf Hos meg kommer det der og da, jeg har ingen kontroll over det. Men kan enkelte ganger oppleve at jeg må gå på do etterpå for å få ut siste rest. Anonymkode: 3c1e7...10d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #14 Skrevet 5. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør også det, men kun under skikkelig sterke orgasmer. Det lukter svakt av urin og kan komme i relativt store mengder selv om jeg nettopp har tisset. Irriterende egentlig, for jeg må alltid ha et brettet håndkle under meg. Anonymkode: 1370f...e38 Skulle ønske det ikke skjedde hver gang hos meg. Jeg prøver å unngå det ved å ikke ha forspill og gå rett på penetrering, men ingenting hjelper. Og ja, kjempeirriterende å måtte styre med håndklær under hele tiden! Savner tiden da jeg var så tørr at jeg trengte mye forspill for at mannen i det hele tatt skulle klare å penetrere meg uten smerte. Nå blir det så vått at jeg kjenner mindre og må jobbe hardere for få orgasmene. Og da blir det våtere😅 Anonymkode: 3c1e7...10d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #15 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo og en liten mengde «glidemiddel» fra skjedeåpningne (hva kaller man egentlig kvinnens naturlige glide-væske 🤔). Men dette er ikke det som går under «squirt» terminologien har alltid tenkt selv at naturlig nok når orgamsen er der, trekker muskelene seg sammen flere ganger og «presser» ut denne glide-væsken Squirt er ja, som jeg skreve et veldig godt siskutert tema, som gjerne burde forskes litt mer på 😅 jeg vet om det går ann å forhindre det sån... 🤔 om man prøver å «holde igjen», så er det jo en risiko at man også ender opp med å holde igjen orgasmen. Det blir noe du bare må prøve å utforske på egenhånd Anonymkode: b7350...127 Jeg mister kontrollen og klarer ikke å holde igjen lenge. Jeg kan prøve, men klarer ikke. Anonymkode: 3c1e7...10d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #16 Skrevet 5. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde at squirt kom fra skjedeåpningen, litt googling hjalp meg til å lære mer😊 Men det føles veldig som tiss! Og flekkene på lakenet har en lett gulfarge - trodde squirt var blankt? Anonymkode: 3c1e7...10d Squirt ER urin. Man har sett at urinblæren tømmes hos de som får denne reaksjonen. Det er jo ikke noe annerledes enn menns utløsning tenker nå jeg, så det er vel ikke noe man trenger å prøve endre på. Anonymkode: 4587a...552
Gjest Dansken Skrevet 5. april 2019 #17 Skrevet 5. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Temaet «squirting» er diskutert opp og ned, om det er tiss eller ikke. Men det er ikke gjort nok, eller store nok undersøkelser på dette. Men det som forskere har funnet i en mindre undersøkelse hos folk, er at hos noen kvinner som tømmer seg før sex, vil blæren begynne å fylle seg opp fortere enn hva nyrene egentlig burde produsere urin, og denne væsken som lagrer i blæren, kommer ut med en orgasme. Den inneholder noe urea, altså væsken kommer fra blæren og nyrene tar å kontinuerlig sender litt og litt urea inn i den, men og at denne væsken inneholt såkalt «prostata væske», som er lignende på væsken som finnes i mannens «væske» som kommer ut når han får orgasme (altså den væsken som sædcellene «bor» i). Anonymkode: b7350...127 Men kommer det fra skeden eller urinrøret?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #18 Skrevet 5. april 2019 2 timer siden, Dansken skrev: Men kommer det fra skeden eller urinrøret? TS her. Hos meg kommer det fra urinrøret, det blanke/lett gule som kommer så mye av. Det lukter ikke urin da. Fra skjeden kommer det noen ganger noe som er mer hvitt og tykkere konsistens, men i mye mindre mengder. Anonymkode: 3c1e7...10d
Gjest Dansken Skrevet 5. april 2019 #19 Skrevet 5. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Hos meg kommer det fra urinrøret, det blanke/lett gule som kommer så mye av. Det lukter ikke urin da. Fra skjeden kommer det noen ganger noe som er mer hvitt og tykkere konsistens, men i mye mindre mengder. Anonymkode: 3c1e7...10d Det er dette som forvirret mig! Hvor det kommer fra er altså det samme og kaldes squirt?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #20 Skrevet 5. april 2019 5 minutter siden, Dansken skrev: Det er dette som forvirret mig! Hvor det kommer fra er altså det samme og kaldes squirt? Jepp 😊 Anonymkode: 1932b...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå