Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det verste jeg ser er kvinner med langt, flisete og slitt hår. Som tydelig ikke er stusset på minimum ett år. Ikke ha langt hår hvis du ikke gidder å ta vare på det!

Folk med hår tynt som hos en toåring, men som på død og liv SKAL ha langt hår til midt på ryggen. Når de da setter det i en hestehale er «halen» på tykkelse med en kløyvd lillefinger. Hvorfor ikke klippe det kort heller? Ville sett så mye bedre ut.

Folk med ettervekst som ikke er farget på det siste halvåret. Hvorfor farge håret hvis du ikke gidder å vedlikeholde fargen?

Folk med fett langt hår som deler seg og klistrer seg til hodebunnen. Æsj. Noe av det aller verste jeg ser. Enten må du vaske håret oftere eller kle på et hodeplagg. Evt klipp håret kort hvis det ikke er mulig å holde det rent.

Dette er noe av det verste jeg ser. Har selv langt tykt hår til midjen, og håret er stoltheten min. Men det krever også en innsats mtp pleie og «vedlikehold». Som vask og føn annenhver dag, kur en gang i uka, farge ettervekst hver 6.uke og stuss hver 12. uke. Jeg blir så matt når jeg ser folk som ser ut slik jeg har beskrevet ovenfor... HVORFOR ikke ha en frisyre du evner å ta VARE på? Akk, dagens lille utblåsning!

Hva er det verste du ser mtp andres hår?

Anonymkode: dcaec...3bd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voksne folk med bolleklipp-frisyre. Eller damer med asymmetriske frisyrer. PG ikke minst de med smørfett hår som går rundt og stinker🤢 Grusomt

Anonymkode: 01391...09c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis bryr jeg meg katta om andres utseende, men her forleden så jeg noe som fikk meg til å legge merke til det.

En dame på min alder (midten av 30-årene) gikk med håret i hestehale. Ca lengde nedenfor skuldrene. Og det var den tynneste hestehalen jeg noen gang har sett. Type fem hårstrå. Hvorfor ha langt hår når det er så tynt? Den hestehalen var jo bare trist. 

Anonymkode: d1d4c...fad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste jeg ser er kvinner med langt, flisete og slitt hår. Som tydelig ikke er stusset på minimum ett år. Ikke ha langt hår hvis du ikke gidder å ta vare på det!

Folk med hår tynt som hos en toåring, men som på død og liv SKAL ha langt hår til midt på ryggen. Når de da setter det i en hestehale er «halen» på tykkelse med en kløyvd lillefinger. Hvorfor ikke klippe det kort heller? Ville sett så mye bedre ut.

Folk med ettervekst som ikke er farget på det siste halvåret. Hvorfor farge håret hvis du ikke gidder å vedlikeholde fargen?

Folk med fett langt hår som deler seg og klistrer seg til hodebunnen. Æsj. Noe av det aller verste jeg ser. Enten må du vaske håret oftere eller kle på et hodeplagg. Evt klipp håret kort hvis det ikke er mulig å holde det rent.

Dette er noe av det verste jeg ser. Har selv langt tykt hår til midjen, og håret er stoltheten min. Men det krever også en innsats mtp pleie og «vedlikehold». Som vask og føn annenhver dag, kur en gang i uka, farge ettervekst hver 6.uke og stuss hver 12. uke. Jeg blir så matt når jeg ser folk som ser ut slik jeg har beskrevet ovenfor... HVORFOR ikke ha en frisyre du evner å ta VARE på? Akk, dagens lille utblåsning!

Hva er det verste du ser mtp andres hår?

Anonymkode: dcaec...3bd

:jolie: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: ecbcf...a45

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk med fett langt hår som deler seg og klistrer seg til hodebunnen. Æsj. Noe av det aller verste jeg ser. Enten må du vaske håret oftere eller kle på et hodeplagg.

For å tilfredstille DEG?! Hva om det blir for varmt med hodeplagg da, har du tenkt på det? :svett:

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Rødhårede og blonde som farger håret mørkt. Lys/rød ettervekst er så stygt. Det ser ut som om man er skalla på toppen. Mørke som farger håret lyst er greit siden røtter ofte er mørkere uansett, og det er mye enklere å fikse billig med striper om man ikke har råd til å holde det vedlike. Det får man til selv.

Og guloransj strå-hår.

Det er egentlig det eneste jeg reagerer på. 

Anonymkode: 175e5...253

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har langt, tørt og flisete hår. Ettervekst til kjeven også. Jeg tenkte faktisk på dette i dag tidlig, hvordan reagerer jeg hvis noen kommer med tips til hvordan håret mitt (jeg) kan se bedre ut? 

Jeg blir faktisk forbannet. Hvor kommer denne trangen til å peke ut alle andres feil fra? Hvorfor må vi dømme? Kan vi ikke bare registrere at hun har bleket hår, og at han har stor nese, uten å dømme det?

Jeg har ikke råd til hårfarge, kurer og alt som skal til. Allikevel får jeg mange komplimenter om håret. Jeg kommer ikke til å klippe håret mitt eller gjøre andre endringer på utseende for å tilfredsstille andre, og det håper jeg ingen andre gjør heller.

Anonymkode: 1d18f...1bc

Hvordan kan du ha ettervekst når du ikke har råd til å farge håret? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å tilfredstille DEG?! Hva om det blir for varmt med hodeplagg da, har du tenkt på det? :svett:

Det er da vel aldri for varmt til å vaske håret. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mitt hår fliser seg uansett lengde. Vil derfor heller ha langt hår med flisete tupper enn å ha flisene oppi ansiktet. Har også tynt og rett hår, og det hjelper ikke noe å klippe det opp.

Tips mottas med takk!

Anonymkode: 8d116...ff4

• Liker 7
Skrevet

Middelaldrende damer med musefletter synes jeg er veldig festlig. Musefletter er forbeholdt barn, og etter min smak bør det være en øvre aldersgrense som max strekker seg til 20-årene 😅

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er da vel aldri for varmt til å vaske håret. 

For varmt til å bruke HODEPLAGG! :opplyser:

Kan du tenke deg årsaker til at man ikke har mulighet til å få vasket håret? *spent* på ditt svar :) 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

om det skal være noe om andres hår som irriterer meg må det være de som barberer bort håret for å støtte en sak. Det finnes langt bedre måter å gi støtte på. 

Anonymkode: a58f9...3d1

• Liker 2
Skrevet

Hentesveis og dårlige tupeer.

• Nyttig 1
Skrevet

Egentlig er jeg den som ofte retter pekefinger til dere som synser og bryr dere så mye om hvordan andre mennesker ser ut, men likevel så må jeg vel si at jeg ikke er så fan av jenter med kort hår, det er vel lov å si...

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt og flisete hår, skal jeg si deg hvorfor TS? Fordi jeg ikke har råd til å betale 2000 kr til å klippe det. Hadde det vært bedre om det var kort og flisete? Du vet at hår vokser og automatisk blir lengre av seg selv, sant?

Anonymkode: 9d1f6...d91

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har langt og flisete hår, skal jeg si deg hvorfor TS? Fordi jeg ikke har råd til å betale 2000 kr til å klippe det. Hadde det vært bedre om det var kort og flisete? Du vet at hår vokser og automatisk blir lengre av seg selv, sant?

Klipp håret selv da vel :) Det gjør jeg. Hvor koster det kr 2000,- for en hårklipp? :hakeslepp:

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For varmt til å bruke HODEPLAGG! :opplyser:

Kan du tenke deg årsaker til at man ikke har mulighet til å få vasket håret? *spent* på ditt svar :) 

Ikke over så lang tid at håret blir så fett at folk ute i offentligheten begynner å reagere på det. Hvor i alle dager oppholder man seg hvor det hverken er vask, dusj, eller en kulp. Hårstrikk eller tørrsjampo! 

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Det koster ikke 2000,- å klippe håret. Du får klipp til 150,- 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...