Tvist Skrevet 5. april 2019 #21 Skrevet 5. april 2019 Most banan med havregryn, kanel og litt peanøttsmør. Supert etter trening.
Jerry Lee Skrevet 5. april 2019 #22 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, #Rasshøl skrev: På brødskive med bringebærsyltetøy og med et glass melk. Ja. Iskald melk hører til.
Jerry Lee Skrevet 5. april 2019 #23 Skrevet 5. april 2019 Her er det kun Mills Grov Type som gjelder.
Gjest #Rasshøl Skrevet 5. april 2019 #24 Skrevet 5. april 2019 (endret) 52 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja. Iskald melk hører til. Ja, det er ikke helt det samme med vann til. Endret 5. april 2019 av #Rasshøl
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #25 Skrevet 5. april 2019 Lager peanøttsmør selv og bruker det på havregrøt Anonymkode: 0b0de...b47
MarianneE Skrevet 5. april 2019 #27 Skrevet 5. april 2019 5 timer siden, Jerry Lee skrev: På brød med mye smør under. Har dere forresten prøvd med Nugatti på topp? Snickers-smørbrød! Bedre med Nutella. Det beste er pålegget Reeses, det er nutella og peanøttsmør godt blandet.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #28 Skrevet 5. april 2019 6 timer siden, Jerry Lee skrev: På brød med mye smør under. Har dere forresten prøvd med Nugatti på topp? Snickers-smørbrød! Dette er min peanøttsmør-favoritt også. Brødskive, smør, peanøttsmør og Nugatti. 1 time siden, MarianneE skrev: Bedre med Nutella. Det beste er pålegget Reeses, det er nutella og peanøttsmør godt blandet. Nutella er sikkert (nesten) like godt til. Reeses-pålegg har jeg ikke sett noe sted, men det høres ut som det er midt i blinken for meg. Det var tross alt Reeses peanut butter cups som fikk meg til å teste peanøttsmør med sjokoladepålegg første gang, når suget ble for stort og godteriutvalget for lite. Anonymkode: 91b2f...628
Gjest middagshøyden Skrevet 5. april 2019 #29 Skrevet 5. april 2019 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
MarianneE Skrevet 6. april 2019 #30 Skrevet 6. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er min peanøttsmør-favoritt også. Brødskive, smør, peanøttsmør og Nugatti. Nutella er sikkert (nesten) like godt til. Reeses-pålegg har jeg ikke sett noe sted, men det høres ut som det er midt i blinken for meg. Det var tross alt Reeses peanut butter cups som fikk meg til å teste peanøttsmør med sjokoladepålegg første gang, når suget ble for stort og godteriutvalget for lite. Anonymkode: 91b2f...628 Vi har kjøpt Reeses i Sverige ihvertfall. Og Reeses Peanut buttercups er fantastisk godt! 1
Pal Fungi Skrevet 7. april 2019 #31 Skrevet 7. april 2019 Bruker det på oreokjeks, en knall kombinasjon
Jadzia Skrevet 8. april 2019 #32 Skrevet 8. april 2019 Peanøttsmør under, syltetøy over. Som regel bringebær eller eplesyltetøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå