Gå til innhold

Hvorfor blir jeg aldri skikkelig kåt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo at det sikkert kan være så mangt som påvirker sexlysten, men jeg er så lei av å aldri føle meg revet med under sex. 

Jeg føler jeg nesten må tvinge frem litt lyst hvis samboer tar initiativ og late som om det føles bedre enn det gjør, mens jeg egentlig er litt likegyldig til det hele. Jeg får alltid orgasme, så det er ikke det som er problemet. 

Jeg har lyst til å ha lyst. Jeg savner å være skikkelig kåt og jeg vil at vi begge skal kose oss sammen. Kan nesten ikke huske sist jeg syntes det var spennende og deilig med seksuelle ting. I det siste har jeg feks forsøkt å gjøre research på alle mulige seksuelle fantasier ol som kanskje kunne tent interessen min, men uten hell. 

Jeg har forsøkt å bytte p-piller for å se om det kunne ha noe effekt, men det hjalp heller ikke. Jeg er ikke deprimert som jeg vet om, og jeg er ikke stresset over noe.

Vi har vært sammen kun tre år og er i midten av 20-årene. Jeg synes han er kjekk og deilig og er veldig forelsket enda, så det er heller ikke problemet. 

Anonymkode: 509dc...08c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en periode helt uten p-piller?

Anonymkode: 38804...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn på alle p-piller. 

Anonymkode: 2d802...145

Skrevet

Spiral uten hormoner!

AnonymBruker
Skrevet

Dump han

Anonymkode: bd368...c46

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nok bare en velutrustet mann som meg selv som kan fylle deg helt opp. Mange menn kommer til kort (bokstavelig talt) når det gjelder kvinner opphisselse. Med mine 23cm hadde du nok siklet av begeistring

Dig Bic

Anonymkode: 8723b...415

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger nok bare en velutrustet mann som meg selv som kan fylle deg helt opp. Mange menn kommer til kort (bokstavelig talt) når det gjelder kvinner opphisselse. Med mine 23cm hadde du nok siklet av begeistring

Dig Bic

Hva står dig bic for egentlig? Ingen på kg trakter etter tullekuken din da det ikke er dokumentert at den finnes. Tror du bare bør slutte med dette ensidige skrytet før du driter deg enda mere ut enn det du allerede har gjort😂😂

Anonymkode: 9a613...b5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dig Bic

23 cm hadde ødelagt hele opplevelsen for min del. Jeg har ikke plass til noe sånt, og det gjelder ganske mange.

Anonymkode: 64616...b26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...